Noista testi rattaista mietin...?

v
Ei tarvi, hyvin on tilaa työntää. Kaveriperheellä on tuollaiset ja hyvin saa työnnetty niin lyhyt nainen kuin pitkä mieskin. Ensimmäiset tuplarattaat meni vaihtoon hankaluutensa takia, joten varmasti oisivat nuokin laittaneet kiertoon jos ei olisi olleet hyvät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei tarvi, hyvin on tilaa työntää. Kaveriperheellä on tuollaiset ja hyvin saa työnnetty niin lyhyt nainen kuin pitkä mieskin. Ensimmäiset tuplarattaat meni vaihtoon hankaluutensa takia, joten varmasti oisivat nuokin laittaneet kiertoon jos ei olisi olleet hyvät.
Okei.. Näyttää vaan kun, toi alaritsa tulee reilustu työntökahvan yli..
 
Mä en varmasti voisi työntää noita. Siinä ei ole mitään jalkatilaa. Ja meillä kyllä suurin osa rattaista hylätään juuri sen takia, että jalkatilaa ei ole. Ihan roikkuva iso kassi Peg Peregoissa on liikaa ja ukolle muutenkaan ei ole tarpeeksi työntötilaa.
 
no en ostaisi
Tosi kiva paikka tuolla alimmaisella lapsella juu tosiaan. Sinnehän roiskuu kaikki loat ym. Vai pitääkö siinä olla joku pleksi edessä? Turvaton paikka.
Vain hullu töntää lastaan tuollaisissa rattaissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no en ostaisi:
Tosi kiva paikka tuolla alimmaisella lapsella juu tosiaan. Sinnehän roiskuu kaikki loat ym. Vai pitääkö siinä olla joku pleksi edessä? Turvaton paikka.
Vain hullu töntää lastaan tuollaisissa rattaissa.
En mäkään, vauvalla naama kurassa kun siellä maan rajassa makaa.. Ja mä en vaan tajuu, kuinka tossa pitää kävellä ettei potki tota istuinta.. Ankka tyyliin...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja no en ostaisi:
Tosi kiva paikka tuolla alimmaisella lapsella juu tosiaan. Sinnehän roiskuu kaikki loat ym. Vai pitääkö siinä olla joku pleksi edessä? Turvaton paikka.
Vain hullu töntää lastaan tuollaisissa rattaissa.
Mä katselin noita kaupungilla ja se alin lapsi on oikeasti tosi lähellä työntäjää. Toki on eri asia vähän työnnellä rattaita, jolloin kävellä voi eri tavalla kuin esim kun lähtee rivakalle kävelyretkellä. On minun askeleen pituudessa silloin kovasti eroa.

Työntävä mies valitteli, että mitään ei nää edessä (kakkoja, lasinsiruja, roskia) ja ihan mahdotonta väistellä :D Uhkasi että vaimo saa lykkiä.
 

Yhteistyössä