nolo alushousu"ongelma"

  • Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti
harmailen
tuli mieleen tuosta liivi-ongelmasta, että onko kellään muulla pimpsa eri kohdalla ku alushousujen puuvillapala? mulla on ja jos menkat alkaa tai tulee vuotoa, ni se ei tuu siihen palalle vaan sen eteen. joudun siteetki laittaa aika eteen ja en voi siksi käyttää siivellisiä siteitä ollenkaan. no ei tää oo ongelma mutta mihinhän standardiin ne alkkarien mallit perustuu?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jääsydän:
Toisilla on etupillu ja toisilla takapillu.Mulla on takapillu.Ei ole ongelmia.
saako kysyä, että vaikuttaako tämä jotenkin seksiin? eli missä on orgasmipiste, jos on takapillu? itellä on siis vissiin etupillu ja orgasmipisteenä klitoris.
 
[quote="ap]
saako kysyä, että vaikuttaako tämä jotenkin seksiin? eli missä on orgasmipiste, jos on takapillu? itellä on siis vissiin etupillu ja orgasmipisteenä klitoris.[/quote]

En tiedä vaikuuttaako se miten seksiin.Mulla ei tunnu missään jos hyväillään klitoriksesta.
 
vierailija
tuli mieleen tuosta liivi-ongelmasta, että onko kellään muulla pimpsa eri kohdalla ku alushousujen puuvillapala? mulla on ja jos menkat alkaa tai tulee vuotoa, ni se ei tuu siihen palalle vaan sen eteen. joudun siteetki laittaa aika eteen ja en voi siksi käyttää siivellisiä siteitä ollenkaan. no ei tää oo ongelma mutta mihinhän standardiin ne alkkarien mallit perustuu?
Sul on vaan etupinppi.
 

Yhteistyössä