Nolostutko helposti? Miten sinut on helppo nolata?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ikävä kyllä :(
oli aihetta tai ei niin ihan yhtääkkii saatan mennä punaseksi ja se vaivaa todella paljon :/
onkoha tähä olemassa mitää lääkettä??
Minulla auttaa se, että tunnustan nopeasti, jos nolostumiseen on aihetta, eli siis sanon itselleni, että joo, nyt tuli moka =) siitä pääsee nopeammin yli. Mutta jos siihen liittyy mielen pahoittuminen, en pääse ylitse ihan niin nopeasti.
 
En nolostu kovin helposti, yleensä minua vain naurattaa omat tyhmyyteni. Hyvin hyvin harvoin tunnen itseni oikeasti noloksi, ja onnekseni unohdan ne nopeasti.

Tänään mokasin viimeksi, kun piti tehdä apurahahakemus, ja otsikoin sen tarjoukseksi ihan kuin kyseessä olisi ollut joku bisnesjuttu. Olen siis ihan tollo yliopistomaailman tutkimus- ja apurahakäsitteissä, kun on enemmän tottunut työelämässä olemaan yritysten kanssa tekemisissä. :)

Mutta ei tuo tuntunut vastaanottajaa haittaavan, pyysivät vain korjaamaan otsikon. Tunnustin hölmöyteni ja pistin uuden paperin uudella otsikolla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
En nolostu kovin helposti, yleensä minua vain naurattaa omat tyhmyyteni. Hyvin hyvin harvoin tunnen itseni oikeasti noloksi, ja onnekseni unohdan ne nopeasti.

Tänään mokasin viimeksi, kun piti tehdä apurahahakemus, ja otsikoin sen tarjoukseksi ihan kuin kyseessä olisi ollut joku bisnesjuttu. Olen siis ihan tollo yliopistomaailman tutkimus- ja apurahakäsitteissä, kun on enemmän tottunut työelämässä olemaan yritysten kanssa tekemisissä. :)

Mutta ei tuo tuntunut vastaanottajaa haittaavan, pyysivät vain korjaamaan otsikon. Tunnustin hölmöyteni ja pistin uuden paperin uudella otsikolla. :)
se on jännä juttu, että mielestäni minäkin osaan nauraa itselleni, mutta kai se on luonnejuttu, että siitä huolimatta joku nolostuu ja nolostuu lisää siitä että nolostuu

=)
 
Vaikkakin päästelen todella sujuvasti sammakoita suustani melkein päivittäin, niin joskus kyllä ihan punastunkin. Jos en heti pysähdy miettimään sitä mokaani, silloin en onneksi kerkeä nolostumaankaan kunnolla. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta sitten joku voi käyttää sitä tietoa aseena. :D no okei, nolostun kovin tunteellisista olen, mutta se on iän myötä muuttunut, en ole enää itseni suhteen niin itkuherkkä, itkeä tuherran enemmän muitten vuoksi,jos itken :saint: Onkohan herkkyys aina vain heikkous? Mitä luulet?



anteeksi lainaukset menivät väärin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
En nolostu helpolla. Nolostun kylla siita kun jos joku paasee huomauttamaan mun suomenkielesta. Siina on vahan puutteita jo.Joudun aika ajoin kauan miettimaan ja hakemaan sanoja.

Oikeestiko ? Onko teilla ollut kotikielena muu kuin suomi ? Siis ihan aidosti ihmettelen, kun itsella ei ole suomenkieli unohtunut, vaikka kauan jo ulkomailla olen asunutkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
En nolostu helpolla. Nolostun kylla siita kun jos joku paasee huomauttamaan mun suomenkielesta. Siina on vahan puutteita jo.Joudun aika ajoin kauan miettimaan ja hakemaan sanoja.

Oikeestiko ? Onko teilla ollut kotikielena muu kuin suomi ? Siis ihan aidosti ihmettelen, kun itsella ei ole suomenkieli unohtunut, vaikka kauan jo ulkomailla asunkin.
On se kotikieli suomi mutta paivan valtakieli on ollut englanti. Joudun kylla usein miettimaan aika kauan vastaavaa sanaa suomeksi. Olemme olleet v-91 lahtien pois. Mutta ehka tama vuosi tassa Suomessa auttaa asiaan.

 

Yhteistyössä