Nonni, en sitten tajunnut, että luokan omaan joulujuhlaan pitää pukeutua.

  • Viestiketjun aloittaja Pöhjapah
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hirrrrveetä;30522679:
Siis ai herran tuuteli sentään,että joku kehtaa laittaa lapsille gollarit PÄIVÄKODIN "juhlaan"siisus sentään,en tiedä mitään tuon pahempaa...

Paheksun ja huostaanotto!
Gollarit?
 
vierass
Ettekö te käy koskaan synttäreillä tmv, kun sanotte ettei siisteille vaatteille ole käyttöä? Meillä poika on 2,5v-vuotias, ja jo vauvani puettiin kauluspaita+farkut tmv jos mentiin juhliin tai kyläreissulle.
Lapset käyvät kaverisynttäreillä ja johonkin sirkuskouluun, sähly tai keilaussynttäreille ei kyllä kannata kovin juhlavaa laittaa, paremminkin siistit liikkumiseen soveltuvat vaatteet :D Karting synttäreille oli jopa jotain vaatimuksia pukeutumisen suhteen.

Esikoisen olessa pieni huvitti jossain mäkkärin synttäreillä, kun siellä näki jotain tyttöjä leikkipaikalla riehumassa keinokuituisissa prinsessamekoissaan. Liukumäestä tullessa helmat oli yleensä korvissa ja pitkäkin tukka sähköisenä täysin pystyssä
 
Lapset käyvät kaverisynttäreillä ja johonkin sirkuskouluun, sähly tai keilaussynttäreille ei kyllä kannata kovin juhlavaa laittaa, paremminkin siistit liikkumiseen soveltuvat vaatteet :D Karting synttäreille oli jopa jotain vaatimuksia pukeutumisen suhteen.

Esikoisen olessa pieni huvitti jossain mäkkärin synttäreillä, kun siellä näki jotain tyttöjä leikkipaikalla riehumassa keinokuituisissa prinsessamekoissaan. Liukumäestä tullessa helmat oli yleensä korvissa ja pitkäkin tukka sähköisenä täysin pystyssä
Niin ette käy missään sukulaissynttäreillä? Tai vaikkapa ravintolassa? Mä oon tänään lähdössä lapsen kanssa jouluostoksille ostoskeskukseen, ja sinnekin pistää kyllä farkut jalkaan eikä mitään collegehousuja.
 
vierass
Niin ette käy missään sukulaissynttäreillä? Tai vaikkapa ravintolassa? Mä oon tänään lähdössä lapsen kanssa jouluostoksille ostoskeskukseen, ja sinnekin pistää kyllä farkut jalkaan eikä mitään collegehousuja.
Aika harvakseen, kun sukulaiset asuu kaukana. Lähinnä isommilla merkkipäivillä käydään, nytkin merkkipäivän viettäjä lähti juhlia karkuun matkalle :D Ei meillä muut ylipäätään pidä collareita kuin murkkutyttö ja juhliin pakotan hänet laittamaan jotain muuta. Täytyy joulun jälkeen taas raahata alennusmyynteihin täydentämään vaatevarastoa. Jonnekin anopin synttäreille, missä paikalla ei ole muita kuin me, niin saavat pukeutua rennon juhlavasti, tyyliin pojilla siisti pikeepaita tai kauluspaita ja suorat housut, tytöllä sitten mekko tai juhlava paita housujen kanssa.
 

Yhteistyössä