NONNI NYT MUUTKIN ON SITTEN HUOMANNUT!!

Tälle vartalolle on näköjään tehtävä jotain! :eek:

Mä menin apteekkiin hakemaan uusia migreeni lääkkeitä, josko ne auttaisivat joka viikkoiseen hirveeseen pääkipuun.'

farmaseutti vai mikä hää lieneekään :D

katsoi muo ja kysyi iloisesti

*niin kai sä sitten tiedät että näitä ei saa missään tapauksessa käyttää raskauden aikana, meinaan että kuinka pitkällä olet? joudutko kauankin olemaan vielä ilman lääkettä?*

öö no tuota.. tiedänhän mä että raskaana ei saa käyttää mutta ku mä en ole raskaana
:ashamed: ehkä se on vaan se eilinen kaalilaatikko ku turvottaa tai sitten mä vaan totisesti oon niin paksu :ashamed:

Täti meni ihan punaiseksi ja änkytti anteeksi pyytävästi..

Mä ilmoitin että ei hätää kuhan laitat nyt vauhtia siihen lääkkeen hakuun että mä pääsen pois täältä :whistle:
 
höh, ei varmasti tuntunu kivalta.

mullaki jäi synnytyksen jälkeen semmonen pömppö-maha että välillä pitää vetää sisään päin ettei joku satu just möläyttään "ootko raskaana?" :ashamed: :whistle:


mut enemmän se varmaan sitä kysyjää nolottaa... :)
 
Olipas vähä törppö täti mun mielestä.. Ikinä ei kellekään pitäis mennä sanomaan tollasta! Kerran kaupassa yks kaverin kaverikin tuli mulle että "siis ooksä..." mä olin vaan että häh?? Ja sillon olin vielä hoikemmassa kunnossa kun nykyään, mitä nyt pieni pömppismaha olikin...
 
little one
Mutta jos apteekkari luulee että asiakas on raskaana niin toki tuollaiset lääkkeisiin liittyvät asiat pitää varmistaa. Vaikka ois kai hän voinut ensin kysyä,että oletko raskaana...
 

Yhteistyössä