Nopea kysymys: Jos jalkaan on tulossa tulppa, särkeekö se koko ajan vai vain liikuteltaessa?

Toinen pohje on kipeä, ei varsinaisesti kosketusarka, mutta sattuu kun yrittää hieroa. Paikoillaan ei niin tunnu, mutta kävellessä kyllä. Ei ole kuuma. Nyt toinen päivä menossa tätä herkkua. Ei kiinnosta mikä vaivaa, jos ei ole tulppa. Että jos joku tietää, niin kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25084028:
kannataisko käydä lääkärissä eikä ite arvailla :whistle:
Jos nyt näin yöllä saa olla suora, niin tämä olotila on taas suoraan sieltä syvältä minne ei aurinko paista :mad: Paino on parissa päivässä noussut monta kiloa, vatsa on kipeä, ei pysty istumaan, navan päälle on tullut joku hemmetin tyrä varmaan, toinen jalka on kipeä, ja mitä vielä, ai niin, selkä on särkenyt normaalia enemmän ja kutisee.

Jätän pian joka saamarin lääkkeen syömättä ja menen Hyksiin maanantaina sekaisin kuin seinäkello |O
 
Jos nyt näin yöllä saa olla suora, niin tämä olotila on taas suoraan sieltä syvältä minne ei aurinko paista :mad: Paino on parissa päivässä noussut monta kiloa, vatsa on kipeä, ei pysty istumaan, navan päälle on tullut joku hemmetin tyrä varmaan, toinen jalka on kipeä, ja mitä vielä, ai niin, selkä on särkenyt normaalia enemmän ja kutisee.

Jätän pian joka saamarin lääkkeen syömättä ja menen Hyksiin maanantaina sekaisin kuin seinäkello |O
juu, ihan millon vaan :popcorn:
 
Eräällä oli aikalailla kokoajan kipeä, ihan sama mitä sille teki... Paheni vaan.

muoks. Ensin luuli, et oli rasittanut liikaa, mut sit se kipu muuttu kovemmaks mitä kauemmin kulu päiviä. Tuli punoitusta ja turvotusta...
 
Kävelessä minullakin sattu ja kävin päivystyksessä ja otettiin verikokeet ja
se tulos mikä viittaa tukoksiin tai antaa suuntaa sinnepäin niin oli koholla, joten ei muuta kun suoraan sairaalaan..

Minut asetettiin sänkyyn ja jalka laitettiin samantien pakettiin ja kohoon..
Napaan piikit ja aamulla ultra!
ei onneksi mitään ollut, mutta kaikki tehtiin kuitenkin, koska vahva epäily oli!

Menehän pian lääkäriin! :hug:
Vaikka ymmärrän tän hetkisen olosi..
 
Nyt menin vähän liioittelemaan. Eihän mulla vatsa satu, ihan vaan kylkiluut. Paljon pienempi paha...

Mutta joo, mulla on Marevan päällä eikä tämmöistä pitäisi päästä tapahtumaan. Ja silti on tapahtunut, eli pistää taas miettimään että missä mennään.

Mä olen yrittänyt tehdä muuttoa ja huomaan, että pienikin fyysinen rasite ottaa koville. Olen ollut tosi kipeä parina päivänä. Että ihan itseään tässä sitten saa kiittää. Vaikka toisaalta, miten sitä ikinäkään pääsee takaisin omaan kotiin, jos ei mitään pysty itse tekemään.

Kiitos kaikille tsemppauksista taas.
 

Yhteistyössä