normaalia aikaisempi vuoto IVF:n jälkeen

Hei,

Minulla alkoi nyt tuoresiirron jälkeen vuoto pp 10, vaikka normaalisti kierrossa vuoto alkaa aina tasan 15 päivää ovulaatiosta.

Onko muilla käynyt niin, että vuoto alkaa ivf:n jälkeen normaalia aiemmin? Onkohan tämä normaalia vai? Onko lääkäri kommentoinut teille mitenkään tätä vuotoa joka alkoi normaalia aiemmin?

Minulla on ollut tukena lugesteronia 3 kapselia kaksi kertaa päivässä. Onko teille sen lisäksi määrätty jotain muuta, ettei tuo vuoto alkaisi noin aikaisin?
 
Mulla alkoi ruskea tuhruvuoto just pp10 ja sitä kesti pari päivää, mutta sitten pp12 tein raskaustesti ja näyttikin plussaa. luulin itsekin silloin että vuoto alkaa lugejen läpi noin aikaisin
 
Mulla alko ensimmäisessä icsissä tuhruvuoto jo pp10 ja kunnon vuoto pp11 ja mulla yleensä tasan 14pv oviksesta alkaa vuoto, että en tiedä mistä johtu. Tosin mietin sitäki että oisko elimistö sitä punktiota pitäny munasolun irtoamisena ja koska alkio ei kiinnittynyt niin sen normaalin 14 pv:n päästä laitto kuukautiset liikkeelle. Tosin tuhru alko aikasemmin, että luomukierroissa. Mutta luget ei pitäny mulla todellakaan vuotoa poissa niin joillaki on tehny.
 
Testasin juurii haalean plussan, mutta luulen että tämä on kemiallinen. Kauhea alaselkäsärky ja ruskea vuoto jatkuu edelleen. Muutaman päivän päästähän sen sitten näkee, että onko viivaa enää ollenkaan.

Kiitos kun vastailitte. Toivottavasti tässä käivisi niin kuin Joppulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmiina85
Täällä kävi niin, että vuoto loppui ja raskasutestiin tuli vahvat viivat. Sitten viime yönä rv 4+2 tuli kova selkäsärky takaisin ja menkat alkoi, joten kemialliseksi jäi. Nyt suuri suru painaa rinnassa.

Pahoittelut tiinuli77!
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Voi harmi, Tytti. :'( Pahoittelut, tuo on niin ikävä tilanne. Jos yhtään lohduttaa, niin kemiallinen raskaus on kuitenkin parempi kuin ei mitään, ainakin tiedät että kohtusi on vastaanottavainen kun alkio on edes yrittänyt kiinnittyä.

Mulla vain yksi tuoresiirto takana, ja vuoto alkoi lugeista huolimatta pp13. Pp14 sain tietää että ei ollut tärpännyt, eikä edes kiinnittymisyritystä ollut ollut. Normaaleja kuukautiskipuja ei tullut ollenkaan, vain omituista päänsärkyä oli pp13-15.
 

Yhteistyössä