Nostaa laittomasti rahaa kelasta!!!!!!!!

tsih
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68:
Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
niinpä tehnyt ikänsä töitä niiden rahoja eteen maksanut myös veroja.
eihän se ole silloin huijausta,ilman lääkärintodistuksia ei kelalta tipu penniäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsih:
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68:
Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
niinpä tehnyt ikänsä töitä niiden rahoja eteen maksanut myös veroja.
eihän se ole silloin huijausta,ilman lääkärintodistuksia ei kelalta tipu penniäkään.
Pimeiden töiden tekeminen on huijaista kuten Kelasta etuuden nostaminen vaikka tekee töitä. On muka sairaslomalla. Pelkkää huijausta vaikka kuinka olisi tehnyt ikänsä töitä ja maksanut veroja. Turhaan sitä kaunistelemaan.
 
tsih
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tsih:
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68:
Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
niinpä tehnyt ikänsä töitä niiden rahoja eteen maksanut myös veroja.
eihän se ole silloin huijausta,ilman lääkärintodistuksia ei kelalta tipu penniäkään.
Pimeiden töiden tekeminen on huijaista kuten Kelasta etuuden nostaminen vaikka tekee töitä. On muka sairaslomalla. Pelkkää huijausta vaikka kuinka olisi tehnyt ikänsä töitä ja maksanut veroja. Turhaan sitä kaunistelemaan.
mistä ihmeestä ap tietää näin tarkkaan toisen eläkeet,pimeet työt.
saahan sitä käydä vaikka ilmateeksi kaveria auttamassa raksalla.

ja mäen usko et kelalta saa 2000? eläkettä!
 
On vuokrannut kaupungilta tontin. Ei alkanut rakentamista määräajassa ja ilmoitus tontin pois ottamisesta tuli kaupungilta. Siitäkö kauhea sanasota vedoten polviinsa,miten sairas on ja sai jatkoaikaa eikä ole vieläkään aloittanut rakentamista koska on eri kaupungissa töissä
 
tiu
no ei kelalta kyllä 2000e eläkettä saa. mulle ainakin maksaa ilmarinen eläkettä ja koska se on vaan muutaman kympin, niin loput saan kelasta ja se on sitten n.450 e ton ilmarisen maksun päälle.

mutta joo, vaikee tilanne, koska milläs todistat... muutaman satasen saa sairaseläkkeellä tienata, mutta loput se varmaan sitten tekee pimeenä. ja milläs toditat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68:
On vuokrannut kaupungilta tontin. Ei alkanut rakentamista määräajassa ja ilmoitus tontin pois ottamisesta tuli kaupungilta. Siitäkö kauhea sanasota vedoten polviinsa,miten sairas on ja sai jatkoaikaa eikä ole vieläkään aloittanut rakentamista koska on eri kaupungissa töissä
Jos aikoo rakentaa niin kai pankki vaatii tositteita työssä olosta, joten jos pimeää työtä tekee niin miten todistaa. Ainakin pankki voi tarkastaa verotiedoista tuloja. Ei sairaseläkettä varmaankaan voi saada kuin muutamia satoja euroja.
 
Yksi tarina
Ompa noita käräytetty vähäpätöisemmistäkin asioista. Yks tuttu sai verotoimistosta puhelun "Teidän pihassa on auto, millä rahalla olette sen ostanut kun ette ole työssä?" Naapuripaskiaiset katsoivat oikeudekseen käräyttää mutta heh, iskivät kirveensä kiveen. Auto oli tuttavan isän nimissä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsih:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tsih:
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68:
Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
niinpä tehnyt ikänsä töitä niiden rahoja eteen maksanut myös veroja.
eihän se ole silloin huijausta,ilman lääkärintodistuksia ei kelalta tipu penniäkään.
Pimeiden töiden tekeminen on huijaista kuten Kelasta etuuden nostaminen vaikka tekee töitä. On muka sairaslomalla. Pelkkää huijausta vaikka kuinka olisi tehnyt ikänsä töitä ja maksanut veroja. Turhaan sitä kaunistelemaan.
mistä ihmeestä ap tietää näin tarkkaan toisen eläkeet,pimeet työt.
saahan sitä käydä vaikka ilmateeksi kaveria auttamassa raksalla.

ja mäen usko et kelalta saa 2000? eläkettä!


Olen yh ja todella läheltä liippaa!!!!Olen itse asioita häneltä kuullut ja on itse minulle sanonut että saa eläkettä 2000 kuussa. Voi tietysti olla että valehtelee, mutta sen tiedän että laittomasti eläkettä nostaa tänäkin päivänä
 
Haloo
suomalaiset näyttää olevan ihan vitun kateellist kansaa jos joku saa jostain vähä yli määrästä niin heti pitäisi käräyttää....
Tuohan on laitonta. Mun mielestä on ihan kansalaisvelvollisuus ilmoittaa tuosta johonkin. Ei se ole "vähä yli määrästä" vaan veropetos ainakin, ja en tiedä millä nimikkeellä tuo Kelan rahojen nosto menisi.

Mä ilmoittaisin verottajalle, veikkaan että lähtisivät tutkimaan asiaa? Kelaankin kyllä ilmoittaisin. Ei sun tarvi mitään todisteita kerätä, kyllä nuo viralliset tahot hoitavat sen puolen jos katsovat tarpeelliseksi.
 
"viima"
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68;15834925:
Saa jos tehnyt ikänsä töitä,en ainakaan kadehtisi sairaseläkettä jos pitää valheellisin keinoin nostaa,jotain rajaa pitää itsekunnioituksellakin olla
anopi tehnyt koko ikänsä töitä ja silti eläke jää alle 1000€. on niin äärimmäisen epäreilua et samalla kun työeläke nousee niin kansaneläke laskee. eli hieman epäilen tuota 2000€ sairaseläkettä.

mut kerää todisteet ja käräytä
 
Jeesus mitä kyttääjä porukkaa. Taitaa ystäväsi valehdella eläkkeen määrän sinulle. Ja muutenkin kaunistella asioita. Sähän olet muuten ystävä parhaasta päästä :whistle:
Anna polvivammasen olla ja keskity omaan elämääsi on mun vinkki vitonen. Kateus on katos sairaus. Ja meidän verorahoilla. Just just. Tää vaan todistaa sen, miten läpimätä systeemi meillä on, kun joutuu käymään töissä vaikka on eläkkeellä. Ja tiesitkö muuten, että eläkkeellä saa tienata?
Mut juu, en ilmiantais.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti68;15834539:
Kuitenkin kokopäiväisesti tekee töitä rakennusalalla eikä pidä päivääkään lomaa. Voin kertoa että kyseessä on ihminen joka menee aina sieltä mistä aita on alin.
Väärinhän se on. Mutta jos tekee töitä rakennusalalla ilman lomaa, niin eipä siinä siitä mennä, missä aita on matalin :)
 
hallelujaa
Jos aikoo rakentaa niin kai pankki vaatii tositteita työssä olosta, joten jos pimeää työtä tekee niin miten todistaa. Ainakin pankki voi tarkastaa verotiedoista tuloja. Ei sairaseläkettä varmaankaan voi saada kuin muutamia satoja euroja.
Voi kuule jos aikoo rakentaa ja saa eläkettä niin sehän riittää pankille. Silloinhan on säännölliset tulot. Voi jeesus taas näitä juttuja!
 
V
Jos aikoo rakentaa niin kai pankki vaatii tositteita työssä olosta, joten jos pimeää työtä tekee niin miten todistaa. Ainakin pankki voi tarkastaa verotiedoista tuloja. Ei sairaseläkettä varmaankaan voi saada kuin muutamia satoja euroja.
No itse saan tällä hetkellä 15 vuoden työhistorialla n. 1000 euroa kuussa työkyvyttömyyseläkettä plus osa-aikatyöni palkka, n. 500 euroa. Eikä rakentamiseen aina pankkia tarvita...
 
BJ
Mun tekee pahaa kun itselläni on yksi tuttu joka epätoivoisesti haluaisi jäädä sairaseläkkeelle kovien kipujen vuoksi, mutta vuosi toisensa jälkeen hakemus hylätään... Ja sitten on tuollainen ihminen joka hyvällä omalla tunnolla nostaa sitä sairaseläkettä vaikka hyvin näyttää vielä töissäkin jaksavan! :(
 
asdddsdasdasdasd
Älä oo vasikka voi vittu mitä sää hyödyt jos käräytät kyseisen henkilön aiheutat vaan pahaa mieltä toiselle vitun vahingoniloiset paskat!! Jos toinen on keksinyt keinon elää leveetä elämää niin anna elää. vituttaa jo muutenki tollaset kaikenmailma nimettömät ilmiannot!
 
Se on kusettanu suo jostain syystä, kun pitää suo uteliaana kyylänä ja sitä vituttaa kun kysyt asioita, jotka ei sen mielestä sulle kuulu.
Työkyvyttömyyseläkkeelle on oikeasti niin vaikea päästä (paitsi mielenterveys syistä) että työkyvyttömyyseläkeläinen ei raksalla töitä tee -siis jos on fyysistä syistä eläkkeelleä.
Toisekseen työkyvyttömyys eläke, kuntoutusraha tai miksi sitä missäkin tapauksessa kutsutaan on luokkaa 700 euroa/kk, jos siihen ei vielä tule mitään työeläkettä päälle.
Eläkkeellä taas saa tehdä töitä niin, että palkkaa saa noin 600 e/kk (tarkat summat varmaan löytyy KELAn sivuilta.
 
mitä vittua taaas
Siis nyt kyllä kukka hattu tädit taas liikkeellä..... Jos se on sun tuttus on vammasta mennä käräyttää se. Kela on paskaa muutenki että ketä nyt oikeesti kiinnostaa kuka sieltä rahaa kalastelee salassa. jost tollasille neroille pitäis hattua vaa nostaa. Että kukka hattu tädit painuu vittuun kiitos
 

Yhteistyössä