Nukutko perse paljaana?

  • Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
riippuu
Jos päälläni on pitkä yöpaita tai ei yläosaa ollenkaan niin silloin jätän pikkarit pois, mutta jos nukun topissa tai t-paidassa niin silloin pikkarit tai "unishortsit" jalassa.
 
Minä nukun alasti.
Mies nukkuu alasti.
Lapset nukkuvat alasti.
Lapsenlapset nukkuvat alasti.
Vanhempani nukkuvat alasti.
Sisarukseni nukkuvat alasti.
Appivanhemmat kuulemma nukkuvat alasti.
Miniät ja vävyt sen mukaan mitä tiedän, nukkuvat alasti.

En tunne ketään joka nukkuisi vaatteet päällä, mutta palstalla olen oppinut että se "normaalein tapa".
:)
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
-.-
Meillä nukutaan alasti. Jos on vieraita, niin pistän yöpaidan, en tosin pikkareita. Mies vissiin on ilman mitään, oli sitten vieraita tai ei. Harvemmin he kuitenkaan tulevat tutkimaan mitä meidän peiton alta löytyy... :D

En ihan keksi syytä miksi ei voisi olla ilman pikkareita, mutta kai sitten joillain valuu jotain tuolta, tai koirat ovat yli-innokkaita nuuhkijoita. Meillä nuo karvakuonot nukkuvat sängyssä, eivät ole moksiskaan jos minulla on vaatteita vaiko ei :D
 
kulliolli
Kuka idiootti antaa koirien olla sängyssä, koiran paikka on lattialla. Taitaa olla taas niitä koiranaisia joiden elämään ei mahdu muuta kuin koirat, koirat ja vielä kerran koirat.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Kuka idiootti antaa koirien olla sängyssä, koiran paikka on lattialla. Taitaa olla taas niitä koiranaisia joiden elämään ei mahdu muuta kuin koirat, koirat ja vielä kerran koirat.
Koiran paikka on ulkona kopissa, ei sisällä! En ottaisi minkäänlaista sisäkoiraa enkä pystyisi nukkumaan samassa asunnossa koiran kanssa. Jos muutan joskus omakotitaloon, harkitsen siperianhuskya.
 

Yhteistyössä