nukutko selkä mieheesi päin, mahallasi, kyljelläsi vai selälläsi?

  • Viestiketjun aloittaja "anis"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
nyt viimeisillään raskaana nukun ihan miten sattuu, PAITSI MAHALLAAN. jestas että kaipaankin sitä....

Saa meidän sängyllä istua, onhan siinä päiväpeitto. Miksipä ei nukkuakkin, ei kukaan tosin ole yrittänyt (?)
 
Kyljellaan poispain miehesta, vauvan pinniksen suuntaan. Jos vauva nukkuu meidan valissa niin puolmahallaan (hemmetin raskausvatsa..) mieheen ja vauvaan pain..

ja saa meidan sangyssa muutkin nukkua ja istua, kunhan ei ihan paskasissa vaatteissa/kengilla.
 
Viimeksi muokattu:
Selkä mieheen päin, kyljelläni kasvot mieheen päin, selälläni...mahalleni en nyt pääse (sitä on kyllä ikävä). Pyörin siis. Joskus nukun ihan itsekseni, kun mies on töissä tai simahtanut sohvalle.

Ei oo lapsilla asiaa meidän sänkyyn. Paitsi vauvalla jahka hän syntyy, hänellä ei oo asiaa muualle :D

Saa sängyllä istua, muttei siinä kukaan oikeastaan koskaan istu.
 
Nukun ihan miten päin vain. Jos mennään samaan aikaan nukkumaan niin useimmiten joko kömmin miehen syliin nukkumaan tai menen itse halimaan miestä.

Sänkyyn saa tulla lapset vaikka keskellä yötä. En kyllä muista milloin koululaiset olisivat keskellä yötä tulleet viereen.. Toisinaan otan näitä isompiakin nukahtamaan kainaloon. :heart:

Sängyssä harvemmin istuskellaan ellei katsota illalla/ aamulla siitä telkkaria, mutta kyllä siinä saa päiväpeiton päällä istua kuka vain jos tahtoo.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Hmmmm
[QUOTE="anis";26483184]ja saako kukaan muu nukkua tai istua sängyssä?

mä nukun aina kyljelläni kasvot mieheen päin. muut ei saa olla meidän sängyssä.[/QUOTE]

Tykkään nukkua vatsallani. Eli yleensä nukun silleen, ja kasvot miehestä poispäin, koska nukutaan niin lähekkäin kuitenkin että inhottaa jos hengitykset puhaltelee naamoille :D Mutta nyt oon raskaana niin nukun kyljellään. Selkä mieheen päin niin saa paremmin raitista ilmaa. Mutta miehellä on aina kädet mun ympärillä ja ollaan tavallaan sylikkäin siinä sängyllä.
Ei ole lapsia kun vasta esikoinen masussa mutta kyllä tulevaisuudessa lapsi saa meidän vieressä nukkua. :) Ja kaks vinttikoiraa jakaa meidän sängyn joka yö, nukkuvat peiton alla.. Mutta siitä en tykkää jos esim joku vieras tulee ja istuu sängylle tai käy siellä makoilemassa. Tulee sellanen olo, että haluaa heti vaihtaa lakanat, että ne on niin semmosta "omaa reviiriä" mitä muut ei saa "sotkea".
 
Mie nuku yleensä kyljelläni, selkä mieheen päin ja mies nukkuu minnuu vasten, kädet miun ympärillä.
Joskus käännytään nukkumaan kasvokkain.

Joskus kissat nukkuu sängyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä nukun sellaisessa ihme vänkyrässä. Yläkroppa mahallaan mut lantio kyljellään oikee jalka koukussa sivulle.
Meillä tuppaa olemaan sängyssä täyttä kun yleensä tirppa löytää tiensä väliin ja toinen kissa nukkuu miehen jaloissa ja toinen joko mun jaloissa, selän päällä tai tyynyllä. Sänkyyn saa istua tai maata päivälläkin kunhan ei peiton alle ala päivävaatteissa tunkemaan
 
[QUOTE="anis";26483184]ja saako kukaan muu nukkua tai istua sängyssä?

mä nukun aina kyljelläni kasvot mieheen päin. muut ei saa olla meidän sängyssä.[/QUOTE]

Meidän sängyssä useimmiten lapsia ja lapsenlapsia.

Miehen kanssa nukumme vastakkain siten että jos minä häneen päin, hän useimmiten kääntää ennen pitkää selkänsä minulle ja nukumme lusikassa.
Sama toisin päin jos minä käännän selän hänelle.

Ihokontakti siis meillä se hyvän unen tae.
Hakeudutaan unissakin toisiimme.

:)
 
jujuu
aamuyöstä tulee viereen yleensä 1-2 lasta ja välillä kissakin nukkuu jalkopäässä. Päivällä lapset joskus pompii sängyllä. Ja saa istua sängyllä jos olen saanut pedattua sängyn...ja päiväpeitto paikallaan... Sitä en tiedä vielä miten järjestely muuttuu kun kolmas syntyy. Sänky on 180cm leveä ja nyt alkaa olla välillä jo ahdasta.... luultavasti lisätään yks 60cm toiselle puolelle ja vauvalle sivuvaunu pinnis...
 
Mieh
Vaihdellen. Yleensä selkä mieheen päin ihan miehen kainalossa (näin 8v yhteiselon jälkeenkin). :) Jos lakanat vaihdetaan niin toki joku muukin voi nukkua mein sängyssä. Tosin usein lapset ryömii yöllä väliin omista sängyistään jos heräävät kesken unien ja alkaa hirvittää. Siitä en tykkää jos lapset päivällä pomppii mein sängyssä.
 
"netta"
Minä nukun keskellä sänkyä ja ihan miten haluan. Mies on nimittäin nukkunut jo reilun vuoden olohuoneen sohvalla... oma valintansa ja minä olen ottanut sen niin,että häntä ei vaimonsa seura kiinnosta,joten en ole perään kysellyt...
 
hiuskis
Aletaan aina nukkumaan kyljellään, naamat "vastakkain", mutta siis siten että miehen käsivarret on mun ympärillä ja mun pää siinä miehen rinnalla :heart: Tuossa asennossa on uskomattoman hyvä olla ja nukahtaa, mies rutistaa mut itseään vasten. Jossain vaiheessa minä yleensä kierähdän siitä ympäri, selkä miestä vasten, ja siinä sitten nukutaan lusikassa miehen kädet edelleen mun ympärillä.

Ja nyt tuli niin kova ikävä miestä kun pitäis yksin mennä sänkyyn, miehellä yövuoro. :(
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä