Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Tulin nyt tännekkin kertoo että vähän tulee himmailtua yrityksen kanssa. Käynkin vähän koulua seuraavan vuoden ajan, niin ei tartteis ihan heti tärpätä. Toki oon iloinen jos tärppää ns. liian aikaisin, mutta olis parempi että laskettu aika siirtyis vuoden 2018 puolelle. Pitää kyllä varmaan hoitaa miehen simppatestit ja omat verikokeet nyt kuitenkin, kun sinne lapsettomuuspolille joutuu varmaan kuitenkin jonottelemaan.. nyt kp 28 eikä ovulaatiota näy.
 
@eevas perjantaina mulla pitäs alkaa menkat, mutta luultavasti oottelen muutaman päivän kun ei ihan päivälleen säännöllinen kierto oo.. (n)

Itelläni on kans ollu jos minkälaista hormoonista ehkäsyä, mutta muistaakseni renkaasta ei mennyt kovin kauaa palautua (tokikaan en tikuttanu oviksia tai mitään), ja kierrot pysy aika tasasina. Sen sijaan pillereitten jälkeen meni jonkun aikaa että palautu kroppa.. :(
 
@eevas Hankala sanoo miten kannattaa tehä kun se kierron palautuminen on niin yksilöllistä. Jos on pillereitä/rengasta käyttäny niin niiden vaikutus _saattaa_ tosiaan näkyä vielä yhdessä kierrossa lopettamisen jälkeen ja kierto mennä sekasi vasta ekojen menkkojen jälkeen. Mutta ei aina eikä kaikilla. (n) Mulla itellä pillereiden lopetuksen (ku siirryin kapseliin) jälkeen piti teroluteilla käynnistää ja viime kesänä sen kapselin jälkeen meni 3 kiertoa ennenku alko säännöllisesti tulla. Mut niiin yksilöllisiä nää on ettei voi vertailla :confused:

@Jennipä toivottavasti tutkimuksista on apua (y)
 
@Jennipä sehän on varmasti ihan hyvä, että saatte vähän paineita pois tästä asiasta:) Sehän voi olla mukavampikin hoitaa ne testaukset ilman aikataulu yms paineita.

@Siim on kyllä ihan totta, että on niin yksilöllistä. Kiva kuulla muiden kokemuksia:)

Mä nyt tein sellaisen kattavan (pakkomiellettä hipovan) julkaisukatsauksen suomen ja englannin kielisistä sivuista joissa käsitelty aihetta, ja kyllä kaikki joilla on lääkärin tutkinto kovasti vakuuttaa, että keskimäärin ovulaation pitäisi palautua heti tai noin 3 kk kuluessa, tietysti on aina poikkeuksia. -> Järkevintä siis vissiin olis vaan jättää se Nuvaring nyt pois, tuli mitä tuli, että pääsee ovulaatio palautumaan. :geek: Ja varmaan palautuu parhaiten, kun en stressaa asiaa... vielä mietinnässä miten se tällä mun luonteella muka järjestyy:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@eevas totta. Kiva että on vähän muuta ajateltavaa ja tosissaan ei tarttee miestäkään ainakaan hoputtaa simppatestin antoon.

Onnea teille kohta alkavaan yritykseen. Meillä mies stressaantu jonkin verran kun ehkäisy jäi pois. Myöhemmin sit helpotti kun mies tajus ettei raskaaks tullakkaan tosta noin vaan. Toivotaan että teillä tärppäisi nopeammalla aikataululla
 
Täällä ois menkat pitäny eillen alkaa. Tuntuu että tissit on hitusen arat ja nännipihoihin tullu hirveesti tummia verisuonia (n)
Nyt ollu eillen ja tänää sellasia "menkkakouristuksia" jotka kestää muutaman sekunnin. Tämmösiä mulla ei oo yleensä ollu ennen menkkoja
Aamulla tuntu niin märältä nii aattelin että JAAHAS nyt on menkat alkanu mut ei oli semmosta valkosta vuotoo vaan.. :eek:
Anteeksi yksityiskohat.. :D
 
@Siim höh, toivotaan, että plussa vielä yllättäisi!

@Herkkuhiiri tee pian testiä :)

Päätettiin aikaista yrityksen aloittamista, mies oli sitä mieltä että heti vaan, mutta mä haluan hoitaa muuton ensin pois alta (enkä mahdollisesti olla väsynyt ja oksentaa kaaoksen keskellä..), eli 2/17 ajattelin varata kierukan poiston ja yritys alkaa heti sitten siitä! Tuskin kyllä heti tärppää kun nyt ei ole kierukan kanssa ollut menkkoja ja ajattelin vielä imettää kevääseen saakka.
 

Yhteistyössä