Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Testasin nyt jo varalta uusiksi, mutta ihan puhdas nega edelleen. Hitsin menkat, ku eivät nyt tuu:mad: Ostin uudet valkoset alkkarit, jos laittasin ne huomenna kaupungille niin eiköhän ala vuotaa, kun oon mahdollisimman kaukana vessasta:ROFLMAO:

@helminkä onpa ikävän kuulosta:unsure: mullaki vaa 1 luomukierto nyt alla, mutta ei kokemusta oviksesta. En tainnu nyt tässö edes ovuloida, kun ei mitää tapahdu, vaikka ihan selvää mahakipuilua oli puolessa välissä mun normi kiertoa.

@Siim mäkin laitan sormet ja varpaat ristiin, että ajoitus ois suotuisa oviksella(y)
 
@Fritang paljon onnea plussasta! :)

Täällä ei vielä menkkoja näy, vaikka koko päivän tuntunut että alkaisi, dpo 12 ja kp 28. Huomenna täytyy kyllä käydä taas hommaamassa lisää testejä, ellei menkat ehdi alkaa :D

Muok. Tilasinkin netistä kasan testejä, joten niitä odotellessa :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa !

Haluaisin liittyä tähän joukkoon! Eli olen pian 22v, mies 29, yritys aloitettu 1/16, nyt kp 23, oletettu dpo 4, keskiarvoinen kierto 31-33.

Kiertoni on ollut epäsäännöllinen aika-ajoin stressin takia, mutta olen saanut sitä pikkuhiljaa tasattua :) Tässä odottelen plussaa rauhallisin mielin, ainakin toistaiseksi! En ole ottanut vielä käyttöön ovistestejä, luulen tunnistavani ovulaation ja kummasta munasarjasta milloinkin munasolu irtoaa! Vasemmassa munasarjassa löydettiin viime syksynä muutaman sentin halkaisijaltaan oleva nesterakkula. En tiedä voiko sellainen olla tiellä jos siltä puolelta irtoaa munasolu? Tässä kierrossa irtosi tuntemuksien mukaan oikealta, ja oli onneksi hyvinkin tiiivistä yrittämistä :)

Peukkuja rauhallista plussan odotusta kanssahaaveilijat! <3 Ja onnittelut plussanneille!
 
Tervetuloa aavalvar! En tiedä onko noista mitään haittaa, itsellä oli useita 5cm kokoisia kystia munasarjoissa kun erikoisesta kävin kipujen takia Ultrassa rv 6. Lääkäri siis vain ohimennen mainitsi kystat, eikä ne vaatineet mitään seurantaa.

@lilja_93 Jes nyt ainakin tietää että jos menkat ei ala niin asiat hoituu eteenpäin :)

On: tunnin kytännyt näkyykö postiautoa, että pääsis testaamaan, dpo 13 eikä vielä vuotoa :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Ihanan vilkasta keskustelua, tämmöinen vertaistuki tulikin tarpeeseen!! :)

@mimmi92 Aivan! No kyllä se gynekin sillon sanoi että kyse on ihan normaalista tilasta, että tommosia nesterakkuloita tulee ja menee eikä niitä tarvitse sen kummemmim seurailla. :)

Onko teillä joillain jolla on epäsäännöllistä kiertoa, tullut todetuksi jotain mikä olisi auttanut kuukautisten säännöllisyyteen? Ja onko se ollut seurausta hormonaalisen ehkäisyn lopetettamisesta vai jostain muusta?

Itselläni oli raskaudenkeskeytys 2/2013 ja vasta 1/2016 tasaantui.. Sitten taas epäsäännöllistyi tosiaan stressin takia syksymmällä mutta talvella oli kaksi kiertoa jo lähempänä normaalia. Nyt tuntuisi olevan taas tasaantunut. Itselläni olen huomannut toimivaksi liikunnan ja joogan erityisesti, koska olen oppimut hallitsemaan stressiä (oon himostressaaja!!) ja tupakoinnin lopettaminen ja alkoholin vähentäminen ihan minimiin. Teroluttiakin määrättiin viime vuonna mutta en sitä ikinä uskaltanut syödä, pelkään hurjana lääkkeiden sivuvaikutuksia :D
 
Pahoittelut menkoista täältäkin @mimmi92 :unsure:

@lilja_93 harmi, että vielä pitää odotella. Saa vähän perspektiiviä omaan napinaan, kun vasta viikon venynyt:rolleyes:

Tervetuloa @aavalvar! Mulla eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen, toivon ihan todella, että lähtee tasoittumaan eikä ole pysyvä ominaisuus tämä kiertojen venyminen:(
 
Ja anteeksi hehkuttaminen.. Tiedän miltä tuntuu kun plussaa joutuu kerta toisensa jälkeen odottamaan, sillä välin kun muut kertovat ilouutisia. Monet itkut ja pettymykset on käyty läpi.

Eipä tästäkään tiedä vielä, kuinka käy. Toivon sydämeni pohjasta että pysyis mukana loppuun asti :love:

Toivon kaikille onnea raskautumiseen <3
 

Yhteistyössä