Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@mimmi92 Samoilla joo, noita Raskauskeijun herkkiä. Muistaakseni esikoisestakin oli joku päivä samanvahvuinen kun edellisenä ja olin silloinkin maani myynyt ja paniikissa... :D Mutta jos huomenna ei ole vahvistunut niin varmaan täytyy kallistua kemiallisen raskauden kannalle. Raportoin sitten heti aamulla :whistle:

@Herkkuhiiri Saa hehkuttaa! Toivotaan että pieni pysyisi matkassa. Sulla taitaa olla kuukautiset jo niin paljon myöhässä, että ns. kriittisin vaihe on jo ohitettu :)
 
@aavalvar onnea tähän kiertoon! :)

@Herkkuhiiri minä ajattelisin että silloin, kun kuukautiset ei ole vielä myöhässä (kuten minulla nyt), tai vähän sen jälkeen :) Nyt vaan neuvolaa varaamaan :love:

http://i.imgur.com/wp1vamz.jpg
Kaksi ylimmäistä voi olla sekaisin, kun meidän kissa tykkää paiskoa näitä, mutta alin on tämänpäiväinen. Onhan tuo vielä hailura, mutta näkyy kuitenkin ilman suurennuslasia... Jotenkin epäileväinen olo, kun oireet tuntuu vähentyneen :unsure: No nyt yritän kiltisti odotella su/ma asti ennen seuraavaa testiä.
 
Ja @nnipsu! Ei mullakaan oireita ollut muuta kun nännit oli tosi arat mutta sekin vaiva lähti tyyliin viikko sitten :cautious:
Ainut on että mahaa nipistelee ja vihloo päivittäin. Ja tänään ylläri ylläri hirveetä päänsärkyä ollu ja oksettaa vaikka söin aamulla kunnolla..

Ja parasta tässä on ku monta kiertoa on yritetty ihan täysillä ja tämä tärppikierto, hävettää oikeen sanoa, mutta meillä oli seksiä vain yhden kerran, ja siitä tuli tärppi aivan käsittämätöntä!:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Jee hyvin vahvistuu @Fritang !

Ompa jänniä aikoja, jos tulisi edes haamu testiin soittelisin varmaan kaikki terkkarit ja lähipiirin läpi että teenkö mä nyt kaiken oikein! :D Toivotaan ettäpikkuset pysyy matkassa teillä <3

Oman tilan päivitystä vähän, oletettu dpo on nyt 5 ja oon nukkunut koko tän viikon kun tukki! Normaalisti herään aina kun puoliso tulee viereen mutta nyt ei mitään! Viime yönä heräsin jossain vaiheessa ihan kummaan sekavaan tilaan, olin ihan pihalla että kuka olen ja missä olen. Ja aamusin oon kun naantalin aurinko! :D jos ei plussaa tule niin ainakin erittäin mukavat PMS oireet :p niin jaa aamulämpö näytti 36,7.
 
@Herkkuhiiri kannattaa varailla aika ajoissa, niin saat varmasti sopivan ajan. Itsellä ekat neuvolat olleet joskus rv 8-9 välillä :) ja Niinhän se plussa usein yllättää, silloin kun sitä ei odota ;)

@Fritang hyvin on vahvistunut! :)

@nnipsu! Millon sun piti se digi tehdä? :)

@aavalvar toivottavasti nyt olisi tärpännyt!

On: ei ole eilisen jälkeen vuotoa näkynyt Kai se sitten on vielä dpo 14 (jos sittenkään edes ovuloin!?), toivon että testit tulisi tänään
 
@Herkkuhiiri sulla oli kyllä niin vahva viiva ja menkat myöhässä kunnolla niin ei varmasti oo enää mikään kemiallinen raskaus että lähtis haalistuun :) Soita ihmeessä neuvolaan :love:

@aavalvar plussatuulia :love:

@Fritang munkin silmään on selkeesti vahvistunut! Kyllä se plussa on! Oliko niin että tässä kierrossa olit tuntenu oviksen sieltä "paremmalta" puolelta?:)

@mimmi92 toivotaan että testit tulee! Mäkin tilasin vasta ison kasan testejä vaikka kierron alussa vannoin että nyt en sit testaa ennenku menkat myöhässä :ROFLMAO:
 
Moro kaikille, kai joukkoon mahtuu vielä? : )

Itse 25v, mies täyttää kohtapuolin 24. Ya 1/17 ja yk 1, ja ensimmäinen toiveissa. Itse opiskelen vielä ja käyn osa-aikatöissä, mies on tällä hetkellä työtön. Naimisiin ollaan menossa alkukesästä. ❤

Vauvakuumeilua mulla on takana reilu vuosi. Miehen kanssa ollaan puhuttu että häiden jälkeen voisi antaa lapselle lupa tulla, mutta tässä alkuvuodesta aloin käymään niin kärsimättömäksi, että ehkäisy sai jääädä lopullisesti itse asiassa eilen. :D Kortsuilla ollaan menty tähän asti. Alun perin en halunnut olla raskaana häissä, mutta jos tämä ilo meille suodaan, niin en pistäisi yhtään pahakseni. ❤

Olen luonteeltani tosi paha stressaaja, ja oon ottanut myös hirveästi paineita tästä vauva-asiasta. Pitäisi ensin valmistua, molempien saada vakityö, tehdä uraa, muuttaa isompaan asuntoon jne jne jne. Nyt olen päättänyt lopettaa itseni ruoskimisen ja antaa vaan mennä. Joku tänne kirjoittikin, ettei usko että on ikinä oikeaa aikaa saada lasta. Olen samaa mieltä, ja tiedän että tulen katumaan jos lykkään vauvahaaveita hamaan tulevaisuuteen kunnes aika on "oikea."
 
Tervetuloa nanaca. :)

Unohin muuten päivällä kirjottaa mun gynekäynnistä jossa siis kävin vaan oman mielenrauhan takia. Gyne ultras ja vasen munasarja oli hieman isompi ja monirakkulaisempi kuin oikea mutta kun mulla on säännöllinen kierto eikä pco oireita niin siitä ei onneks oo kyse. Kohdun limakalvo oli himppasen ohut kiertopäiviin nähden mutta meni vielä normaalivariaatioon. Luteaalivaihe kuulemma ok että sekin normaalin rajoissa (11pv). Ihan hyvä mieli jäi käynnistä ja gyne uskoi että kyllä se tärppi tulee vaikka kestää vähän kauemmin. Painostakaan ei maininnut mitään ja kun kysyin siitä niin sano että suosittelee liikuntaa (of course :ROFLMAO:) mutta ei tämänhetkinen paino siihen raskautumiseen vaikuta. Kehotti tulemaan SYKSYLLÄ takaisin jos ei tärppää. Mut en kyllä missään nimessä jaksa oottaa syksyyn ennen tutkimuksia. Heti kun tulee vuosi täyteen niin meen tonne samalle yksityiselle kaikkiin verikokeisiin ja muihin.
muoks. JOS tulee vuosi täyteen yritystä, jaksan vielä toivoa että se tärppi nyt keväällä tulis :LOL::LOL:
 
Hyvä juttu siim että kävit gynellä ja eträ jäi ihan hyvä fiilis!

Mimmi, kannattaa testailla jollei menkkoja näy, jos ovis oiski ollu vielä myöhempää..ja ens viikolla aattelin ton digin tuhlata, haluisin saada sen 3+ ja lopettaa testailut siihen.
 
Teidän kannustavat viestit kyllä pelastivat aamuni :love: En tiedä miksi olin niin epäluuloinen plussaa kohtaan... No tänään olikin jo astetta karmeampi pahoinvointi, ei jättänyt arvailujen varaan.

@nanaca Tervetuloa! Tuttua tuo kärsimättömyys :D

@Siim Tunsin joo oviksen paremmalla puolella (vasen), ja nyt kaikki tuntemukset on myös vasemmalla. Oikea puoli tuntuu ihan tyhjältä ja vasen pinkeältä. Haluan kyllä silti ultraan tarkistamaan, kun kerta pääsen.

Tuo gynekäynti kuulostaa hyvältä, tutkittiin ainakin kunnolla! Ja mahtavaa, ettei mitään varsinaista vikaa löytynyt :)
 

Yhteistyössä