Nuorten miesten kiinnostus keski-ikäisiin naisiin

  • Viestiketjun aloittaja Jadetar
  • Ensimmäinen viesti
Jadetar
Oletteko naiset huomanneet samaa? Itse olen kohta 40v, ja viimeisen vuoden aikana sellaiset 25-vuotiaat miehet ovat osoittaneet melkoista kiinnostusta mua kohtaan. Tuliko tämä puumakeskustelu ensin, ja se sai kiinnostuksen aikaan, vai alkoiko keskustelu siitä että nuoria miehiä vain kiinnostaa vanhemmat naiset?

Viimeksi 25v jollakin tavalla tuttu nuori mies tarjoutui ihan suoraan seksiseuraksi (ei nyt ihan noilla sanoilla mutta se oli asia), ja vaikka kieltäydyin niin olihan se nyt imartelevaa! Ja koska olen sinkku niin mikäs minua estäisi... Silloin vain ei sattunut myöskään olemaan sopivaa paikkaa, varmaan muuten olisin suostunut. Ehkä ensi kerralla ;)

 
Siis olen! Nuorin, joka kanssa olen erehtynyt seksisuhteeseen oli 21-vuotias, enkä herrantähden tosissaan kuvitellut miestä niin nuoreksi. :ashamed:

Ja noita todella riittäisi. :| (nykyään kysyn fiksuna heti ensialuksi iän)
 
molli
Mä luulen että aina jotkut ovat olleet kiinnostuneita vanhemmista naisista, mutta nyt tuon puumakeskustelun myötä se on lisääntynyt. Hei, mikäs siinä jos olet vapaa tekemään mitä haluat!
 
hmm
Oon upea 35v ja parikymppisiä tarjokkaita on kyl ihan liikaa, kuvittelevat kai nyt telkkusarjojen ym. myötä että kaikki vähänkään vanhemmat naiset ovat hurjia seksipetoja! Mutta en valita, ihan hauskaa vaan, vaikka olenkin vakaassa parisuhteessa ja kieltäydyn.

Mutta tosissaankin oon huomannu saman!
 
Mulla nelikymppiset työkaverit puhuvat ihan samaa. Etenkin kun tässä kaupungissa illanviettopaikkojen suhteen on hyvin vähän valinnanvaraa, joko menet "sedulaan" tai sitten tanssiravintolaan, ja pakostikin jälkimmäiseen hakeutuvat nekin joille ei discomeininki maistu. On kuulemma melkoisen hämmentävää :D
 
Jadetar
Ja lisätään vielä etten koe olevani mikään upea ilmestys. Olen aika lyhyt ja pyöreä, hiuksissakin muutama harmaa. Yleensä mua luullaan muutamaa vuotta nuoremmaksi mutta ei sen enempää. Kuljen ihan farkuissa ja t-paidassa kevyesti meikattuna. En siis vastaa sitä mielikuvaa upeasta puumasta :) Toisaalta taas kuljen hyvässä ryhdissä, ja yleensä iloinen ilme naamallani enkä valita ja vingu jatkuvasti (yksi mies sanoi tuon olevan minussa seksikästä, yleispositiivisen olemuksen).

Ilmeisesti ulkonäkö ei ole se ratkaiseva tekijä kuitenkaan kun vientiä todellakin olisi! Mieli vähän tekisi kokeilla...
 
juujuu
Juu tuolla suomi24:llä tulee tosi paljon ehdotuksia tosi nuorilta miehiltä ja oon siis 40v =) Ei oo ees treffisivu vaan galtsussa =) Oon tosin hätistelly nätisti pois, kun ei kiinnosta.
 
Jadetar
Mielenkiintoista... taitaa olla nykyään aika yleinen ilmiö! Toisaalta tajuan sen, itsekin tiedän nyt mitä haluan ja tunnen itseni, 25-vuotiaana olin vielä hukassa. Vaikka tietysti silloin kuvittelin olevani niiiiin cool... :D
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Mä olen nyt 40v. Jokunen vuosi sitten olen ollut parikymppisten kanssa. Nuorin oli 21v. On nuita pyörinyt vieläkin ympärillä. :p
Juu oon mäki ollu - muutama vuosi sitte eli parikymppisenä :kieh: mun mielestä on aika kipeetä jos lapseksi sopivan ikäisen kanssa alkaa sex hommiin :x
 
Jadetar
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Mä olen nyt 40v. Jokunen vuosi sitten olen ollut parikymppisten kanssa. Nuorin oli 21v. On nuita pyörinyt vieläkin ympärillä. :p
Juu oon mäki ollu - muutama vuosi sitte eli parikymppisenä :kieh: mun mielestä on aika kipeetä jos lapseksi sopivan ikäisen kanssa alkaa sex hommiin :x
Mulla jotenkin tökkäisi kans siinä... Nämä tarjoutuneet ovat olleet mua 14 vuotta nuorempia joten en heidän äidistään kävisi (vaikka fyysisesti se mahdollista olisikin).
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Juu oon mäki ollu - muutama vuosi sitte eli parikymppisenä :kieh: mun mielestä on aika kipeetä jos lapseksi sopivan ikäisen kanssa alkaa sex hommiin :x
Ei mun mielestä jos mies on täysi-ikäinen. Ja jotkut tykkäävät nuoremmista.
Kuvottavaa oli kyse miehestä tai naisesta joka sekstaa itseään niin paljon nuoremman kanssa että voisi olla tämän äiti tai isä :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jadetar:
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Puhutaanko siis nyt puumista?
Ei kun niistä nuorista miehistä joita kiinnostaa vanhemmat naiset.
Ei siis niistä naisista, eli puumista.
Mut siis kun nyt on tämä ilmiö. Puumat on pinnalla. Viimein on ok ja jopa trendikästä olla vanhemman naisen kanssa. Mun nuoret 20- v. ystävät ( miehiä) haaveilevat ihan avoimesti vanhemmista naisista..
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Sitä paitti mun mies on 9v. nuorempi mua.
Niin no kaikki uskomme että olet aito puuma ja pidät itseäsi reilusti nuoremmista miehistä. Se onko aihe sellainen, että kannattaa sillä kehuskella onkin sitten toinen juttu :snotty:
Mun mielestä lähinnä säälittävä ja nolo, nuoruuden tavoittelua keinolla millä hyvänsä.
 
Jadetar
Moet, ajatteletko että nuoret miehet ovat aina haaveilleet vanhemmista naisista, mutta nyt siitä on tullut hyväksyttyä ja siksi nyt he haaveilevat avoimesti ja lähestyvät vanhempia naisia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Niin no kaikki uskomme että olet aito puuma ja pidät itseäsi reilusti nuoremmista miehistä. Se onko aihe sellainen, että kannattaa sillä kehuskella onkin sitten toinen juttu :snotty:
Mun mielestä lähinnä säälittävä ja nolo, nuoruuden tavoittelua keinolla millä hyvänsä.
Höh, en mä kehuskele sillä. Mä yleensä kehuskelen sillä että näytän 10v. nuoremmalta.
 

Yhteistyössä