Nutrikaveria?:)

Mä karkasinkin takas mökille niin jäi koko nutrihomma kesken viikko sitten. Plussaakin on tullut, kun oon mökillä tehnyt mustikkapiirakkaa ym. :whistle: Nyt haluaisin tän kaamean kesäplösö turvotuksen pois!!! Tuun aamulla laittaan painon ja yritän sit taas kovasti päästä ruotuun, ainakin osapusseilemaan =)

Kiva että ootte pitäneet ketjua pystyssä :wave: Elinakin vaihtaa kohta viimeisen kerran kymmenlukua, mahtavaa! Oon jäänyt sua varmaan 5kg jälkeen jo kun mulla on ollu suunta ylöspäin...
 
Jäi eilen ja tänään punnitukset väliin, mutta ei sen väliä, tänään on keskimmäisen tytön synttärit, joten kakkua taas maistellaan.

Tämä heinäkuu on täynnä synttäreitä ja tuntuu kyllä rahan tuhlaukselta yrittää Nutrailla aina siinä välissä. Mutta jos ei edes yrittäisi, niin koko homma saattaisi ryöstäytyä käsistä.

Ilmoittelen tuloksia sillöin tällöin.
Koitan juhlimisen vastapainoksi pyöräillä ahkerasti, ettei taas kaikki menetetyt kilot palaisi.

Ja töihin taas
:wave:
 
Moi, täällä kans meni ihan plörinäksi sitten viikonloppuna ja nyt pitäis TAAS alottaa ja välillä paino oli 88,8kg ja sillain, mie kans ilmoittelen kuulumisia välillä
isäntä lomalla joten hiukka kiirusta!
 
päivä 1: 74.3kg
päivä 2: 74.2kg

Wuhuu! Mahtava tiputus :D No ei sittenkään mutta ajattelin kuitenkin ilmoittaa, kun kerran taas päätin pinoon kirjoittaa. Tulos kertoo siitä miten vaikea on taas päästä nutraukseen kiinni loman jälkeen. Päivä meni hyvin mutta illalla otin kaiken takaisin... Ainoa hyvä juttu eilisessä oli miehen vetämät "mäkijuoksutreenit" ja sauvakävelylenkki. Tänään kävin salilla, jossa mulle tehtiin saliohjelma. Jospa siitä sais nyt intoa treeniin B)

Ihan nutrailua tää ei kyllä oo mutta roikun pinossa edelleen :wave:
 
Tilsu, glaudia;

Meillä näyttää menevän kaikilla välillä enemmän tai vähemmän nutrailun merkeissä, mutta kun minäkin olen rajaksi vetänyt yhden vuoden, niin sattuuhan siihen näitä lipsupäiviäkin.
No nyt näyttää, että paino sahaa 91 kg ja 90 kg väliä, joten kohta on aika ottaa tosissaan muutama päivä, että saa muutaman kilon alas.

Mutta vuosi on pitkä aika ja ihan mukavaa, jos joku muukin jaksaisi aina välillä ilmoitella itsestään, ettei tästä tule ihan yksinpuhelua.

Viikonloppu edessä ja tsemppiä niille, jotka yrittävät pysyä tiukasti nutrailussa.
Itsestä en ole niin varma, mutta yritetään.

Heippa :wave:
 
Moikka!
Osanutrailen edelleen, yleensä klo 15 saakka nutrailua ja sen jälkeen ruokia. kaapissa on vino pino pusseja, joten olisi varmaan hyvä joskus pitää täysnutri-päiviäkin.
Paino oli eilen ekaa kertaa alle 70, tänä aamuna 69.6 kg. YES!!!! :flower:

Tavoite on 66 tai 67 kg, ihanne olisi 65, mutten tiedä, pääsenkö siihen, en ainakaan ilman liikuntaa. Reductililla mennään ja sitä on tarkoitus jatkaa vielä reilut 2 viikkoa. Sen jälkeen jatkan "omillani".

Hiljaa hyvää tulee ja pääasia ettei tule plussaa!!!
 
Heissan!

Otatteko mukaan uuden tsemppausta kaipaavan Nutraajan?
Olen 33v, kahden 3v ja 1v tyttöjen kotiäiti. Huomenna aion aloittaa 3viikkoa Nutrifastilla (+ kasviksia puolisen kiloa) ja sen jälkeen ositella ainakin 6 viikkoa.

Viestiketjunne olen lukenut ja saanut intoa upeista pudotuksistanne!

Nokkamuki
 
Huomenta! Eka päivä takana ja yllättävän helposti meni :p Olin varautunut siihen, että kaikki pussit maistuvat aivan kauheilta, mutta vain 1/4 oli pahaa! Muut ihan siedettäviä. Niin ja "jouduin" syömään kyläpaikassa pienen palan täytekakkua, koska en halunnut kertoa yhtään mitään selitystä miksen ottaisi. Ja yleensä, kun otan kaksin käsin ois nollatoleranssi ollu epäilyttävää.

1.pvä 82.4
2.pvä 81.5

Toivottavasti ootte kaikki vaan lomailemassa, ettekä lopeta koko touhua!

Nokkamuki
 
Moi!
Tervetuloa joukkoon Nokkamuki. Hienosti olet saanut aloitettua.
Meikä koittaa nutrailla, mutta nyt taas pieni paussi koska oltiin "ukko-kullan" kans lomailemassa Tallinnassa ja ihan ilman muksuja ja tulihan tuolla mässäiltyä :ashamed: nyt aloittelen ensin hiukka kevyemmin ja maanantaina nutraus taas menossa mukana. Puntarilla en ole nyt vielä käyny ettei iske masis päälle, niin monta kertaa samat kilot tiputettu :headwall:
Hauskaa viikonloppua kaikille! ja aurinkoista säätä B) (täällä sataa)
 
Huomenta!

Tsempit Glaudialle, että pääset tänään hyvään alkuun!

Mulla alkaa tänään 4.pv, edelleen on mennyt helposti, "kauhulla" odotan koska menee vaikeaksi. Tuskin tämä koko 3vkoa näin helppoa on?

Mites te muut liikutte nutrauksen aikana? Ja mites teillä iho on pysynyt nopean laihtumisen mukana?

Jaahas, kuopus vaatii viihdytystä.

hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

terveisin Nokkamuki

Ps. aloitus 82.4, tänään 80.3
 
Tervetuloa mukaan Nokkamuki

Minä olen kanssa ollut oikein vuoristoradalla tämän nutrailun kanssa. Aloitin tänään taas tosissaan. Paino pyörii edelleen 90 kg hujakoilla.
Viikonloppu meni taas pieleen, joten tarkkaa painoa en uskaltanut edes mitata.

Jos tämä päivä menee hyvin, niin ilmoittelen huomenna tilanteen.

Jaksuja kaikille, vaikka aika hiljaiselta täällä näyttää. Onkohan kaikki muut jo tavoitteensa saavuttaneet tai luovuttaneet (ei kai :'( luovuttaneet).
 
Moi!

Mukana ollaan, vaikkakin vaihtelevalla menestyksellä.

Eilen siis taas aloitin ja puntarista patterit loppu joten eilistä punnitusta en saanut..
Tänään painoa oli huikeat 91,6kg. Eilinen meni suhteellisen helposti ja tuntuu että jonkinlainen stemppi olis nyt päällä ja toivottavasti pysyykin. Tää viikko tosi tiukkana ja ensviikolla viikon lomareissu kylpylään, joten houkutuksia riittää :headwall: :headwall:
"Onneksi" kohta loppuun tenavien loma ja päästään "normaaliin" arkeen kiinni =)

Tosi hienosti Nokkamuki olet päässyt vauhtiin!

ÄISKÄLERÄISKÄLE mukava kun olet mukana, meillä molemmillahan tavoite saavutettuna ensi kesään.

Roppakaupalla tsemppiä vielä mukana kulkijoille ja päivän jatkoja!
 
Kiitos :hug:

Tämä sujuu yllättävän helposti. Eilen kaupassa tuoreen leivän hypistely aiheutti mieliteon joka meni kyllä nopsasti ohikin, onneksi! Samaa leipää himoitsin aamulla, kun lapsille annoin. Hassua, et tekee mieli leipää, kun kaikkia muitakin herkkuja ympärillä on :p

Me ollaan kans vielä lomalla ja huomenna suunnataan muumimaahan. Ei muuta kuin termariin kuumaavettä, kanakeitto taskuun ja menoksi!

Mukavaa että tsemppikavereita löytyy!

Terkuin Nokkamuki
aloitus 82,4, tänään 80,0

 
Moi!

Pikakuulumiset
painolukema tänään 90,9kg ja eilen siis 91,6kg joten hiukan pudotusta!!

leipää tekee täälläkin mieli ja varsinkin jos se on oikein tuoretta ja tuoksuu TOOSII hyvälle! Silloin itsehillintää kysytään.
Kanakeittoa menossa mukana myös minulla, se on ihan hyvää ja mansikkapirtelöä en saa enää alas :x

Palataan
:wave:
 
Hei, taas!
tuntuu olevan aika hiljaista tällä rintamalla..
tän aamun paino 90,3kg joten tiukkaa tekee jotta pääsen toisen kymmenen puolelle,
tai taidan olla hätäistä sorttia ja pudotusta pitäis olla n.kilo per. päivä :LOL:
Parempi kuitenki miinus, kuin plussa ja pudotusta yhteensä 1,3kg tiistai aamusta

Päivän jatkoja
 
Heips! Pääseekös uusi nutraaja mukaan tsemppiryhmään?

Oon 42v, 3 lapsen äiti, 6,14, 18 ja vielä on vauvakilot tiukassa :ashamed: . Ikuinen jojottelija, huoh. Monta kertaa oon melkeen saanut rikki kaksnumeroisen luvun lukeman ja sit tulee jotku juhlat tms ja homma riistäytyy taas ja vaivalla pudotetut hiipivät takas.

Nyt taas kerran aattelin ryhdistäytyä ja ottaa alkuvauhtia nutreilla. Eli lähtöpaino oli toissapäivänä 111.7 (oon ny kevennellyt 2 päivää alkuun)
tänään 110.7 kun varsinainen nutraus alkaa.

Kivaa päivää kaikille, kohti keveämpää huomista
;)

terkuin Lilli66 :ashamed: :ashamed:
 
Heipsan!

Tervetuloa mukaan Lilli :)

Toivottavasti saadaan tähän klubiin vauhtia, kun lomat loppuu. Itse ehdin paremmin kirjoitella ja tsemppailla, kun asetutaan aloilleen.

Ensimmäinen viikko takana, YES! Viikon saldo oli mukavat -3.8kg!!! Eli lähtö 82.4 -> 78.6.

Hyvää alkavaa viikkoa! Palaillaan!

Nokkis
 
Moi!
Tervetuloa Lilli66 mukaan, kiva ku tulee porukkaa lisää.
Tuntui jo että tämä pino alkoi hiipumaan. Kuulun itse kans jojoilijoihin.. ja olen siis "ikuinen laihduttaja" mutta toivottavasti tähän tulee muutos!

Meikä sortui eilen karkkeja syömään :ashamed: ja se taas näkyi vaakalla tänään 90,7kg
eli + 400g eilisestä :headwall: :headwall: tyhmä minä! Nyt tiukkalinja ja kauppareissulle alkaa nutriletit loppumaan, taidan kokeilla sulkaata ja kanakeitto oli ihan hyvää, pitää pari lämmintä ateriaa saada päivässä


Hienoa Nokkamuki viikko pudotuksestasi :flower:

Potkuja kaikille persauksiin ja hyvin pudotuksia :D

Huomiseen
 
Mäkin kuulun jojoilijoihin :whistle: Mulla on tullu kesällä taas kauheesti kiloja ja aamulla puntari heilahti 75.0 kiloon :ashamed: vaikka välillä kävi jo 71.3kg :/ Eikä muutosta tuu ainakaan viikkoon. Huomenna lähdemme viikon lomalle Italiaan, ihanaa!! Sitten voisin kyllä nutrata loput pussit pois.

Tsemppiä nutraajille ja Nokkamukille :flower: mahtavasta viikkopudotuksesta!
 
Heissan!

Mä kuulun kanssa niihin, jotka ovat lihottaneet itsensä laihduttamalla
:( Laihdutus alkoi yläasteiässä, jolloin painoin 57kg ja olin muka läski. Nyt tuo sama luku on mun lopullinen tavoitteeni ellen tyydy jo normaalipainoon 64kg. Syön vuosivuodelta terveellisempää perusruokaa ja liikun paljon. Lihominen tulee sitten niistä ylilyönneistä, herkuissa ja karkeissa mulla ei ole mitään kohtuukäyttöä (ja tiedän kyllä, että enemmän herkkuja tekee mieli, kun tavallista ruokaa ei syö riittävästi). Plääh! Toivottavasti tämä kirjoitus jää osaltani pian osaksi historiaa!

On jo pitkään tehnyt mieli kysellä teiltä muilta, mutten ole ehtinyt:

1. Miten olet ajatellut tälläkertaa onnistua? Mikä tekee tästä kerrasta erilaisen?
2. Mitä syöt tavanomaisen nutraus päivän aikan?

ja jos itse vastaisin myös.

1.
- olen suunnittelut "tätä" kohta vuoden, kun ystäväni aloitti xtravaganzan (tms.) Ole miettinyt, että pystynkö, pystynkö, pystynkö? Joskus yli 10v sitten en pystynyt olla suklaa nutriletillä edes viikkoa, muistan kuinka teki mieli suolaista ja pureskeltavaa.
- olin varautunut ettei pussit maistu, mutta ovatkin ihan siedettäviä.
- tämä ajanjakso on ainoa sopiva. Lopetin imetyksen viikko sitten ja kohta alkaa talviurheilukausi, jolloin ei enää pysty! Harrastan siis runsaasti energiaa kuluttavaa joukkuelajia.
- olen päättänyt vetää tämän 3-4 viikkoa. Sovitan vierailut ym. reissut ohjelmaan. On helppoa, kun EI OLE vaihtoehtoja syömisen suhteen. (olen siis paikkareissa pudottanut 7-9,5kg mutta se vapaus ei sovi, kokeillaan sitten siellä sitä tasapainoilua)

2. Mä siis käytän Nutrifast-valmistetta. Aamulla otan "kesäinen metsämarja" josta en kovasti tykkää, lounaaksi/päivälliseksi "ruokaisa kana"/ "yrttinen perunavihannes", iltapalaksi "täyteläinen suklaa". Lisäksi "saan" syödä 500g kasviksia. Olen syönyt marjoja, salaattia, tomaattia ja kurkkua punnitsematta, mutta koittanut pitää kohtuuden. tuskin on mennyt tuosta rajasta yli.

Tsemppiä kaikille!

Nokkis
 
Tervehdys kamut! =)

Onnittelut Nokkikselle upeasta viikkopudotuksesta!!! Hienoa! ja kannustavaa! :flower:

Puntari näytti aamulla 109,6 kg =) ihanaa että näin nopeeta alaspäin, voiskohan tää jatkua ja jatkua ja jatkua....

Munkin laihdutus alkoi yläasteiässä, olin 173cm/63cm ja ihan karsee läski mielestäni, rippikuvassa 57kg ja ihan lipputanko valokuvissa näin jälkikäteen katsottuna. Sit jossain kohtaa ajokortin/pillereiden/läheisen kuoleman seurauksena huomasin painavani muutaman kuukauden päästä 92kg ja aloitin pontevan laihdutuskuurin päätyen 73kg ja sit siinä muutaman kilon +- mentiin kunnes esikoisen imetyksen aikana lihoin (ihan karsee nälkä koko imetyksen ajan!!) niin että elopaino oli noin sadassa kilossa. Niitä sitten olen laihdutullut ja lihotellut vuorotahtiin seuraavien vuosien myötä ja edelleen lihonut pikkuhiljaa takas sen mitä vaivalla saanut välillä pois. Olen myös tunnesyöppö ja kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin liittyy pohojalaanen perinne että reilusti pitää olla tarjolla suolasta ja makiaa, vieraitten mentyä toki pitää ne herkut pelastaa roskikselta kun ei kaikkea voi pakastaa. Kai minä vaan pidän ruuasta ihan liikaa.

Kait pikkuhiljaa ehkä pitäs tajuta että ei voi syödä iltapalaa eikä tarvi ruualla sitä kolmatta leipää, siis en vietä mitään hervottomia mässäilyjuhlia, kilot tulevat ihan tavallisen arjen ohessa. Liikuntakin on tyssännyt, nyt se on niin uuvuttavaa ja hikistä eikä aina oikeen meinaa ehtiä tai jaksaa ja jos olis tilaisuus ei huvita. Luonnostani en ole mikään urheilijapersoona, paljon mukavampi tehdä käsitöitä tai lukea kirjaa.

Tällä kertaa alkuun nyt näitä nutreja, haluun tän lukeman kaksnumeroiseks ja sit sen jälkeen mietin paikkareiden pistesysteemiä (jonka osaan ulkoa, olen ollut siellä varmaan 30x) tai vähähiilihydraattista, josta en vielä tiedä mitään. Joku ongelma tuossa pistesysteemissä on miks aina on jäänyt kesken, toisaalta sen kans on helppo viettää normaalia elämää ja tehdä tavallista ruokaa koko perheelle.

Mustavalkoisena tyyppinä on haastetta olla kärsivällinen tän laihdutuksen kans ja aloittaa liikuntaa maltillisesti. Nyt siis max 3 viikkoa näitä nutreja ja olisin ylpeä jos kolmesti viikossa kävisin vaikka kävelemässä 30min kerrallaan ja ottaisin sen pysyväks tavaks.

En oo aatellut hirveesti huudella tästä nutrihommasta eli kyläreissut minimiin ja sit kylässä otan vähän jotain ja natustan samaa pullaa kahden kahvikupillisen verran. En jaksa selitellä. Laktoosivaivat kelpaa monesti syyks miksei otakaan jotain ;)

Eli yritän kasvaa kypsemmäks ja viisaammaks ja kehittää tunnepuoltani niin että lueskelen mieliteon hetkellä vaikka naistenlehteä tai nettiä ja ymmärrän etten voi syödä homejuustoa joka päivä kun se on vaaraksi vartalolleni ;). Iholle tekee ulkoilu hyvää eli tossua toisen eteen vaikka siitä näkökulmasta eikä sykemittarin kans. Lahjoitan heti kaikki suureksi jääneet vaatteet pois ja kaivan kaapista pienempää päälle. Palkitsen itseni viiden kilon välein jollain hemmottelujutulla, hajuvettä, laukku, kampaaja, kosmetologi tms.

2. Toistaiseksi olen syönyt 4x päivässä naturdiet smoothie -juoman, mango jotain tai banaani-appelsiini -mallisen, joka ei ole varsinainen vlcd-tuote, mutta kun ottaa vaan neljä eikä viis, niin kaloreita 800, sen lisäksi vitamiininappi. Lisäksi syön vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua, / lämpimiä kasviksia/ grillattuja kasviksia /tomaattikeitto= lämmitetty tomaattimurska höystettynä valkosipulilla tms. aterioilla kun muu perhe pistelee valmistamaani ateriaa samaan aikaan eli osallistun sosiaalisesti =) Välipalalla otan meloninpalan, appelsiinin tms 0 pisteen syötävää. Jotain syötävää (salaattia esim.) kandee pitää jääkaapissa valmiina jos tulee pyörtymispisteessä kotiin ja kaipaa kiireesti jotain. Iltaisin juon teetä, päivällä kahvia tosin vähemmän ja laimeampaa kuin tavallisesti.

On tosi kivaa kun tällä palstalla tulee juttua kanssakeventyjiltä ihan päivittäin =) joskus olin jossain terhissä mutta saattoi mennä viikko että joku kertoi nutrauksestaan, viikko on meikäläiselle tosi pitkä aika. Nutraan nyt toista kertaa, ekalla kertaa oli tavoite selvita ruoka-ajasta seuraavaan, nyt menee jo päivä kerrallaan aika helposti näemmä ja on jotenkin niin kauheen tyytyväinen itseensä kun tekee tälle alati mieltä kalvavalle asialle jotain konkreettista! Ja tää on sillai selkee kun "ruokinta-aika" on klo 8, 12, 16, 20, kunpa sen sais siirrettyä ilman naposteluja sit siihen jälkeiseen laihdutusaikaan!!

Oikeen ihanaa Italianlomaa Tilsulle!

Ja tsemppiä kaikille viikonlopuksi etenkin (jotka jaksoi lukea koko vuodatuksen) !

terkuin Lilli66

 
Hienoa Lilli! Kyllä motivoi, kun heti alkuun paino putoaa hienosti!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli66:
T paikkareiden pistesysteemiä (jonka osaan ulkoa, olen ollut siellä varmaan 30x)
Mulla on vähän sama homma. Se mikä noissa pisteissä mulla mättää on se, että kun on varaa valita, en jaksa aina valita viisaasti ja se kostautuu melko pian. Päätän ottaa vaikka kahvilla palan mustikkapiirakkaa ja noh, otan toisenkin kun oli niin hyvää ja kappas vaan siinä meni loppupäivän pisteet. Sitten jos syö jotain vielä niin pisteet on ylitetty ja jos ei syö on niin kauhee nälkä, et pisteet ylittyy viimeistään seuraavana päivänä. Vieläkin pahemmaksi (nälkäsemmäksi)menee, jos erehtyy korjaussarjana jumppaan...

Toivoisin että saisin painon nyt vähän inhimillisempiin lukemiin ja sitten harjoittelen sitä kuuluisaa painon hallintaa.

jaksuja kaikille!

Nokkis

ps. Unohdin mainita, et nykyään lähes kaikki hedelmät on 0 pistettä. banaani ja viinirypäleet ainakin laskutetaan edelleen.
 
mulla painonpudotusta ollu tässä kolmisen viikkoa ilman mitään
kunhan vaan oon jättänyt noita makeisia ja suolaisia pois ja juonu vettä...
huomannu oon että pelkkä paljon veden juominen auttaa mulla ainakin, mutta
heti kun ei toisena päivänä tuu juotua vettä niin grammoja pamahtaa takasin niin
että takissa tuntuu...

nyt ajattelin maanantaina mennä ja ostaa nutrilett start paketin ja kattoa
mitä tälle mammalle tapahtuu?
jos sais vähän lisätsemppiä laihdutukseen...
niin ja mulla alkupainoa on ollu 86kg ja paino heittelee kilon verran molemmin puolin...
todella turhauttavaa ja ku sais tota raskausmahaa pois hiukan ni mieliki paranisi.
mulla synnytyksestä aikaa nyt 10kk ....

toivon mukaan joukkoon mahtuu ja pääsee, sais vähän vertaistukea sitte täältä?? B)
 
Moi!

Tervetuloa mukaan Mirena-08

Tiltsulle mukavaa lomaa Italiaan.

Ihana lukea teidän kirjoituksia..

sama ongelma täällä :wave: puotetut painot tulleet tuplana takaisin..

kouluaikana painoa oli 58kg pituutta 169cm silti pidin itseäni lihavana, ja ensimmäisen odotuksen jälkeen painoa 75kg siitä pudotettua sain 68kiloon...... (tästä aikaa kohta 19v.)jne.
viisi vuotta sitten painoa oli 64kg olin jälleen lopen kyllästynyt läskeihini ja n. vuoden tiukalla itsekurilla ja armottomalla lenkkeilyllä sain pudotuttua 24kg, mukaan kuului päiviä etten syönyt juuri mitään ja sallin herkuttelu hetken, kerran viikossa, 1 tunnin aikana ja seuraava oli viikon päästä..
Nyt tuntuu ettei tahdo itsekuria löytyä millään! :headwall:

nyt olen päättänyt rytmittää syömiseni normaaliin aikaan ja normaaliin määriin! terveellistä kotiruokaa,(Meillä isäntä terveysintoilija) .
yritän välttää ruokailun välissä syömistä/napostelua.
Veden juonti myös ottaa arkeen mukaan ja liikunta ei olis pahitteeksi, siihen tulee kyllä himo kun saapi onkeen kiinni B)

Tämän aamun punnituksesta
painoa nyt 89,9kg :D ihana päästä pienemmälle kympille!
Tämä päivä mennään nutrilla ja huomenna viikon kylpyläreissu, toivottavasti en kauheesti repsahda kun pääseen valmiille..

Palataan :wave:
 

Yhteistyössä