Nutrilett kavereita ?

Päivä 1. 66kg
Päivä 2. 65,5kg
Päivä 3. 65kg
Päivä 4. 65kg
Päivä 5. 64.5kg
Päivä 6. 64kg
Päivä 7. 64kg

Nonii jumijumi, ku sorruin eile. :( Mut huome sitte viikko pudotusta, touvottavasti ees -500 lähtis viel. :p Laskin tässä et jos joka päivä olis -500g lähteny ni paino huome olis 62.5kg. :D Vähä sinänsä harmittaa ku tullu sorruttuu kaikkee kakka ruokaan.
 
heipä hei!

tää taitaa olla taas luovuttanu toistaiseksi. Ei minkäännäköistä inspiraatiota ole ollu oikein alottaa lomailun jälkeen ja nyt vaan ihmettelen kotona et mitähän sitä tekisi, toki käyn jumpalla ja liikun ja katson mitä syön mutta laihduttamisen inspiraatio ja motivaatio on ihan hukassa. tosi hienosti teillä muilla menee harmi ettei itselläni riitä motivaatio tällä hetkellä oikein mihinkään. ehkä se joskus taas iskee..
 
Höh tylsää ku kukaan ei nyt oo innostunu. Tosin en mullakaa menny hyvi viikko ku kaikkee pizzaa ja karkkia. :D Mut nyt aijon 7 päivää vetää ihan täysii!

Päivä 1. 66kg
Päivä 2. 65,5kg
Päivä 3. 65kg
Päivä 4. 65kg
Päivä 5. 64.5kg
Päivä 6. 64kg
Päivä 7. 64kg
Päivä 8. 64kg

Kyllä nyt sit jumittaa, no eise enempää ku 3 päivää voi junnaa! Muute suutun. :kieh:
 
päivä 1: 72.2
päivä 2: 71.8
päivä 3: 70.2

Tuossa mun päivitystä vaikkei nutreista oo tietoakaan :eek: Ehkä mun ei kannattakkaan alkaa kun näin hyvin menee :p Tässä on kyllä nyt jotain mätää..?

Hienosti menee icefairy, oot tosi reipas!
 
Minä jatkoin nutrailua sen perjantain juomisen jälkeen.parina päivänä söin vähän ruokaa ja nyt ollaan taas ruodussa!! paino tippuu tasaseen tahtiin ja mielihelut on poissa,eli hyvin menee =) syöttekö muuten mitä kasviksia pussien lisäksi. mulla menee välillä kurkkua,tomaattia,paprikaa. onkohan herkkusienet sallittuja? jostain luin että olisivat!
 
icefairy täällä ollaan ja nöyrä anteeksi pyyntö hiljaisuudesta. Olen ollut rillittömänä monta viikkoa ja aurinkolaseilla täällä kirjoittelin pimeässä hädintuskin nähden. Päähän siinä alkoi särkymään ja oli pakko pistää tauko palstailuun, mutta eilen sain omat prillit korjattuina takaisin ja nyt taas näen kirjoittaa.

Eli paino on nyt taas sitten 72kg eli plussaa tuli viime viikonlopun matkasta ja siitä, kun en pystynyt heti aloittamaan tiukkaa nutrausta. Nyt taas henki päällä, viikkohan tässä enään olis tarkoitus täys nutreilla mennä. Sain uudet ohjeet ja ensi viikon jälkeen alkais 1200kcal dietti eli se sisältää 2pss nutreja ja sitten loppu muuta ruokaa. Varasin myös ajan ravitsemusterapeutille ja sinne menen käymään 5.5. eli toivon sieltä saavani kcal määrät millä laihtuu, kun harrastan liikuntaa tai en harrasta. Eli urakka jatkuu, tavoitteenahan on ollut se 69kg, mutta en tyydy siihen. Vielä en tiedä mikä se seuraava tavoite mahtaa olla, ehkä 64kg tai jotain.

Sinulla on tosi hienosti icefairy paino pudonnut ja samoin sinulla Cappuccino upeaa naiset :flower: :flower:

Vaan nyt suuntaan räpsyjen värjäämiseen ja sitten lapsi-messuille oman ja ystäväperheen kera.

Olkaa tiukkoina, minäkin olen taas. Saas nähdä pääsenkö ensi viikolla vielä tuohon tavoitteeseeni, epäilen.. ehkä jotain 70kg voisi olla realistinen toive..
 
väinötär Hyvä että sait lasit korjattua. :) Minäkin olin eile lapsimessuilla pojan kanssa. Oli siell kyllä porukkaa huh huh. Ja siks menin eile ku tänää ja huome on varmaa enemmän vaa.


Siis ei voi olla totta, miks toi paino ei nyt tipu??? Koska oon nyt 2 päivää ollu nutrileilla pelkästää! ja torstaina olin siel tunnillakki rääkkä itteeni. Ainoo syy minkä keksin tai muistin just nyt... et oon unohtanu juua tota vettä! :( Nyt laitoin 1,5 L pulloon vettä ja se pitää ainaki saada juotuu. Joka kerta ku menee keittiöö tai muutenki, ni sitä hörppimään. Muute laskee kyllä motivaatio taas.. no eise kyl laske.. koska oon päättäny painaa vappuna ainaki sen 62kg.. mielummi jos painais vaikka 61kg. Lauantaina olis synttäri/naamiaiset. ;P Enkä tiiä ees viel miks pukeudun. Olis kyl nii mahtavaa jos painais kesällä enää 58kg, se onse mun tavote! Viimeks painanu nii vähän 4 vuotta sitte, ku miehe kanssa tavattii. :D
 
väinötär hyvä!


Mä en tajua! :( Miks mun paino ei laske?? Join eile 2 litraa vettä ja tasasin 3 tunni välein pirtelön ja edelleen toi vaaka 64kg. Eli nytse on ollu 4 aamua jo sama. Kurjaa! Mut tänää bodyattack!
 
icefairy ystävälläni jumitti samassa lukemassa kolme viikkoa, vaikka oli pelkillä pusseilla ja tiukasti. Hänellä loppui jo se 10 vko:n kuuri ja nyt alkoi se 1000kcal+2pss/vrk viikon ajan.

Minulla on taas henki päällä tämän pussittelun suhteen, toivon kovin että ensi pe olisin jo tavoitteessani, liekö oikeasti mahdollista? No, juu teoriassa toki, lähtihän minulla melkein 5kg ensimmäisellä viikolla. Mutta sitä ihmettä perjantaina odotellessa pyrin kertomaan päivittäin miten etenen. Nythän en ole päässyt hallille veteen polskimaan pariin viikkoon ja tulevakin viikko jää väliin. Mies on ollut nyt niin paljon työmatkoilla ja tänäänkin taas lähti koko viikoksi reissuun. Tulee vasta ensi pe kotiin :'( Onneksi sentää työvuorot viikolla sellaiset ettei tarvitse olla ruikuttamassa vaihtoja kenenkään kanssa. Vaan seuraavalla viikolla joudun kaikki vuoroni vaihtamaan, kun on taas senkin viikon poissa. On se toisaalta hyvä, kun on vain yksi lapsi, tämäkin välillä riittävän haastavaa miettiä kuka hakee ja vie harrastuksiin. Anteeksi meni ihan aiheen sivuun, mutta siinä siis noin pitkästi marmatettuna miksi en ole käynyt vesijuoksemassa. Toki töihin menen pyörällä, mutta matka niin lyhyt ettei siitä järin iloa noin laihtumisen kannalta kyllä ole.

Haa, ensi pe on muuten meillä vuosipäiväkin, piti oikein vanhan alkaa laskemaan et kuin kauan ollaan yksissä oltukkaan ja 17 vuotta tulee täyteen sitten ensi viikolla =)

Mutta nyt vain kannustus huuto olkaa tiukkoina ja antaa ravsvan palaa!
 
En omista mittanauhaa. :p Joo tosissaan kaverin kanssa juteltii, tai hänelle valitin ku paino ei tipu, niin sanos että voiha sitä senttejä kadota vaikka paino junnaiski. :)

Katotaan mitä huome sanoo vaaka, aattelin et jos söisin vähän jotain et jos oonki jollain säästöliekil tj? No kuitenki attackissa oltu ja söin tänää sit lisäks, salaattia, kanaa, fetaa vähäsen.
 
icefairy on tosi totta että paino välillä junnaa ja varsinkin jos se rasva korvautuu lihaksella niin painoa saattaa jopa hetkellisesti vähän noustakin, tosin sitten taas on positiivinen vaikutus kun lihas kuitenkin kuluttaa enemmän energiaa kuin se ex-rasvavarasto.

Mutta anteeksi, kun nyt samalla kerron iloisena oman aamun punnituksen tuloksen :ashamed: Päivistä en tiedä monesko nyt menossa, jäljellä vain 4 aamua täys nutrausta ja ensi viikolla vapun tauon jälkeen jatkuu sitten 1000kcal/2pss vrk:ssa.

Eli tänään 70,7kg =) tuntuu jopa siltä että oma tavoite olisi saavutettavissa tällä viikolla, saas nähdä..
 
väinötär Vapuks alle 70kg!! :)

Joono, mun ei tarvii taas yhtää kyl hurrata, oon ihan suru ku eise tipu.. ei tipu ei... No aijon silti olla perjantaihi asti nutrileilla, vaikka ei yhtää enää tekis mieli. Tipuis nyt eesse kilo lauantai aamu mennes, vaiks olisin halunnu painaan 2kg vähemmän vappun.
 
Hienoo! (:)

Mä oon tässä nyt todenne yhden syyn miks paino ei tippuis. Aika outo syy mut kuitenki. :D
Maanataista lähtien nyt sit en enää ookkaa nutraillu. Mut ei paino siltikää oo tippunu vaiks en herkkuja syönykkää. No mutta kuitenki, mulla oli viime torstaina ovis ja senhä jälkee paino ei oo tippunu. Ja epäilen nyt olevani raskaana ja vahvasti semmonen tunne!! Eli syy oli se. 6.5 tosissaa sit pitäs vasta alkaa kuukautiset, mutta on nii vahva olo jo eilisestä alkanen.
 
Täällä yks joka on eilen aloittanut osanutrailun! Lähtöpaino oli hurjat 86,9 kg ja pituutta vaivaiset 164cm... Raskaudesta jäljellä vielä n. 6-7 kg eli ylipainoa oli paljon jo ennen raskautta.
Kävin aamulla puntarilla ja pano oli 85,7 eli mun laskupään mukaan nesteitä häipyi eilen 1,2 kg verran. Nälkä ei ole juurikaan vaivannu, sillä syön yhden aterian päivässä joka sisältää kasviksia ja lihaa, kalaa, kananmunaa tai rahkaa. Eli yritän tosissani välttää hiilareita. Eilen söin tuorekurkkua ja pari possun ulkofileen palasta ja kaksi kananmunaa. Näiden lisäksi söin 3 nutripussia. Ajattelin aluksi ainakin syödä ainoalla ateriallani reilusti protskuja ja kasviksia jotta maha täytyy ja siitä sitten ehkä pikkuhiljaa vähentää määriä. En halua että tämä homma kaatuu kamalaan nälkään ja jos oikein ymmärsin niin ketoosin pitäisi näillä eväillä säilyä eikä kaloritkaan pitäisi missään taivaissa olla...
Toukokuun loppuun mennessä tavoite päästä alle 80 kg ja lopullinen tavoite alle 70 kg eli jotain väliltä 65-69 kg... Lihaskuntoa pitäisi ruveta parantamaan, varsinkin raskauden jäljiltä löysää pömppövatsaa ja muutakin liikuntaa olisi pakko lisätä... No pikkuhiljaa, ensin tavoitteena on päästä sinuiksi uuden ruokavalion kanssa ja sitten vasta kunnolla panostaa liikuntaan.

Toivottavasti tämä ketju ei kuivu kasaan, tsemppiä ja kohtalotovereiden kannustusta tarvitaan!

30.4: 86,9
1.5 : 85,7
 
Haave tervetuloa mukaan, tosin itselläni alkaa nutraus olemaan jo ohi, kun 10 viikkoa on nyt täysi, vielä viikon pari roikun ehkä mukana, mutta sitten siirrun kokonaan varmaan toiseen ketjuun, jossa myöskin olen kirjoitellut eli kevyempänä kesään. Tule vaikka sinne mukaan, kun täällä alkaa olemaan aika vaisua menoa. Tukena pystyn olemaan nutrauksessa, koska aika kokemuksen siintä kyllä sain kuluneen 10 viikon aikana. Vaatii siis sisua, jaksaa niitä keittoja ja juomia, tosin itse supistin pirtelö maut vain suklaaseen, muut eivät maistuneet ja joinakin päivinä join vain sitä suklaan makua.

Viime pe eli 30.4. oli aamu painoni 69,2kg eli jäin tavoitteestani vain 200g päähän. Nyt uusi tavoitteeni olisi toukokuun looppun mennessä 67kg. Niin ja lähtöpainohan oli 84,9kg, että kyllä tällä nutrauksella laihtuu ihan oikeasti, mutta paluuta entisiin ruokailutottumuksiin ei sitten enään ole tai sitten saa kyllä kaiken takaisin..



 

Yhteistyössä