Nuudelikuitupidennys?

Onko kellään ollu tuota pidennystä? Miten se pysyi, mitä ongelmia, missä laitoit yms? Miten sellaisia hoidetaan edes?
Mulla on ollu 3 kertaa aitohiuspidennys ja nyt oli mielessä nuudelit, mutta ei mitään käryä miten kuitu käyttäytyy ja saako sitä sinetillä kiinni? :/
 
No mut oispahan erikoisen näkönen B) Mie haluun nähdä kuvia!! Enkä löydä netistä ko tän yhden
http://www.devilishdos.co.uk/pics/curly/curly03.jpg

Oon muutenkin tosi räväkkä nii luulisin että mua ei paljo haittaa et se näyttää epäaidolta..Mutta miten ne laitetaan kiinni, kuinka niitä hoidetaan?? :eek:
 
Mulla oli nuudelit pari vuotta sitten, mutta en pitänyt niitä kuin reilun viikon kun en tykännytkään.. :p Samasta syystä kuin muutkin kirjoitelleet, eli ne oli epäaidon näköiset.. Oma mies sanoi että eikös strippareilla oo yleensä tollaset :LOL: Sillä kyllä tulee aina milloin mitäkin kommenttia mun tukasta kun kaikkea on tullut kokeiltua.

Mutta muuten kampaajan hommia tehneenä voin sanoa, että aika helppohoitoiset ne on. Päänahka pestään aina tarpeen mukaan, mulla ei ainakaan nuudeleiden kanssa kovin paljon rasvoittunut, ja kun niiden kanssa ei tule muotoilutuotteitakaan käytettyä niin ei likaannu kovin nopeasti. Niihin latvoihin käytin pyykinhuuhteluaine-vesi-seosta (latvat ei purkaudu niin helposti ja estää sähköisyyttä kuidussa). Eli hoitoaineita ei tarvitse.

Nuudelit kiinnitetään punomalla alku omaan hiukseen kiinni pienissä osioissa niinkuin pikkuleteissäkin (n.2cm matkalta) ja kiinnitetään liimalla (tai toinen vaihtoehto laittaa huomaamattomat, mini-kumilenkit, niinkuin itse tein, koska halusin et saan ne sit helposti vaikka itsekin pois kun kyllästyn :D ) Parhaiten nuudelit toimii siis lyhyissä hiuksissa, koska se oman hiuksen latva jää sinne sekaan vapaaksi roikkumaan. Itsellä oli ainakin sen latvan kanssa hiukan asettelua kun oma tukka on niin piikkisuora ja jäykkä, että joku pehmennys tai permanentti ei olis ollut pahitteeksi :)

Ja mulla laittoi oma sisko, joka on myöskin kampaaja.
 

Yhteistyössä