NY riitti =)

Siis voi vinetto. kävin pitkästä aikaa puntarilla ja niin vaan on kiloja hiipinyt useita ylimääräisiä talven saatossa. Nyt niskasta kiinni ja kilot karisemaan. Ja mä niin rakastan leipomista :'( . Ei leivota ei!!! Ällö olo kun olo on niin läski!!!! ! 10kg pois niin olen 56kg ja siihen tähtään.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kannattaisikohan sunkin liikua enempi ja lopettaa se pullamössön syönti sohvalla
Liikun paljon, mutta sen pullamössön jätän vast edes väliin :snotty:
Uskon kyllä, että liikut paljon vain tuon sohvan ja jääkaapin välillä
 
vieras
oon huomannu et täällä palstalla aina kysytään leipomisohjeita tai muita herkkuja ja tää on lähes jokapäivästä joten ei ihme et mammat lihoo ku pullataikina.Kannattais ehkä vähentää tai mielummin lopettaa koko herkkujen teko ja syöminen ni ei tarvi sit surkutella kun lihoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kannattaisikohan sunkin liikua enempi ja lopettaa se pullamössön syönti sohvalla
Liikun paljon, mutta sen pullamössön jätän vast edes väliin :snotty:
Uskon kyllä, että liikut paljon vain tuon sohvan ja jääkaapin välillä
en säilytä pullaa jääkaapissa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oon huomannu et täällä palstalla aina kysytään leipomisohjeita tai muita herkkuja ja tää on lähes jokapäivästä joten ei ihme et mammat lihoo ku pullataikina.Kannattais ehkä vähentää tai mielummin lopettaa koko herkkujen teko ja syöminen ni ei tarvi sit surkutella kun lihoo.
Minä en edes syö herkkuja enää, mutta olutta juon :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oon huomannu et täällä palstalla aina kysytään leipomisohjeita tai muita herkkuja ja tää on lähes jokapäivästä joten ei ihme et mammat lihoo ku pullataikina.Kannattais ehkä vähentää tai mielummin lopettaa koko herkkujen teko ja syöminen ni ei tarvi sit surkutella kun lihoo.
eikö olekkin surullista :'( . mä lopetan nyt leipomisen. napostelen porkkanoita vast edes.
 

Yhteistyössä