Nykypäivän seuranhaku?

Pitkältä palstatauolta tyhmiä kyselemään.

Nyt on erittäin monen vuoden jälkeen sellainen tilanne, että miesseuraa olisi mukava jostain saada. Nuorempanahan sitä löysi, kun meni kapakkaan. Löytäisi tietysti vieläkin, mutta olen ilmeisesti nykyään sen verran snobi, ettei humalaiset oikein houkuttele vaikka kuinka yrittäisin.

Vaan mitäs sitten :D onko jotain mitä pitää ehdottomasti välttää? Onko kaikki nykyään jossain nettitreffipalveluissa (kuten vaikuttaa) vai onko ne nuorempien juttuja? Ja onko tämmöisellä 35-vuotiaalla enää mitään tekoa muutenkaan vai kannattaako hankkia se kissa vaan?
 
vierailija
Ota selvää, missä lähiympäristössä asuu kunnan vuokrayksiöissä syrjäytyneitä nuorempia miehiä, ja sitten käy koputtelemassa niiden ovia. Todennäköisesti olet ensimmäinen nainen koskaan niiden elämässä oman äidin jälkeen (ja ylipäätään ensimmäinen juttelukumppani viikkohin tai kuukausiin), eli luultavasti saat hyvinkin positiivisen vastaanoton.
 
vierailija
Kyllähän toisen ihmisen voi kohdata missä vaan vaikka lenkkipolulla tai kaupassa yms. Näinhän aina sanotaan, eri asia käykö niin kuinka monelle.

Mutta tänä päivänä aika moni etsii varmaan netin kautta seuraa.
 
vierailija
Kyllähän toisen ihmisen voi kohdata missä vaan vaikka lenkkipolulla tai kaupassa yms. Näinhän aina sanotaan, eri asia käykö niin kuinka monelle.
Ei kukaan tosielämässä kohtaa toista lenkkipolulla tai kaupassa. Ainakaan niin kauan kun siellä kyseisessä paikassa ei juuri silloin tapahtu jotain tosi poikkeuksellista joka aikaansaa ihmisille syyn keskustella keskenään ja lisäksi kyseessä ovat poikkeuksellisen sosiaaliset yksilöt (jollaisille tuskin muutenkaan tuottaa vaikeuksia löytää kumppania).
 
Kyllähän toisen ihmisen voi kohdata missä vaan vaikka lenkkipolulla tai kaupassa yms. Näinhän aina sanotaan, eri asia käykö niin kuinka monelle.

Mutta tänä päivänä aika moni etsii varmaan netin kautta seuraa.
Joo toki voi, mutta mulla ei varsinaisesti olisi aikaa notkua jossain lenkkipolun varressa ihan hirveän montaa tuntia päivässä odottelemassa että sieltä juoksee joku jolle voin ruveta ehdottelemaan. Tätähän kyllä jotkut tekee, mutta ne on yleensä miehiä ja niistä harvemmin kai kukaan innostuu, tiedä sitten josko naispuolinen puskassa läähättäjä saisi positiivisemman vastaanoton?

Pitää kokeilla tota nettiä, vaikka vähän erikoiselta se tuntuu.
 
ps.
Paikallisesta vastaanottokeskuksesta löytyy aika lailla varmasti halukkaita miehiä sellaisia määriä, että riittävät jopa kovimmallekin ryhmäseksiorientoituneelle nymfomaanille.
 
vierailijatom
No sitähän mä just kysyin, että onko :D Kun mun stereotypiaoppaassa sanotaan, että kaikki miehet haluaa parikymppisiä naisia vaan. Tosin onhan kolmekin "pari" -ainakin silloin jos syö suklaata.
Omasta mielestäni noin kolmevitoset naiset ovat ihania. Ovat oppineet jo jotain elämästä, tuntevat itsensä jo aika hyvin ja arvostavat läheisyyttä.
 
Kyllähän toisen ihmisen voi kohdata missä vaan vaikka lenkkipolulla tai kaupassa yms. Näinhän aina sanotaan, eri asia käykö niin kuinka monelle.

Mutta tänä päivänä aika moni etsii varmaan netin kautta seuraa.
Kuten todettu, ei ihmisiin todellakaan tutustu kaupassa ja lenkkipolulla. Näissä paikoissa voi tulla lyhyitä kohtaamisia ja ihan kivoja juttuhetkiä (tosin lenkkipolulla harvemmin, koska siellähän juostaan), mutta ei ihmisillä ole tapana alkaa ehdotella mitään parin minuutin juttelun jälkeen - ja jos onkin, niin tosi epätodennäköistä, että se toinen ihminen innostuu ehdotuksesta.

Todennäköisempää tavata harrastuksissa, töissä, kavereiden kautta, tapahtumissa, joskus jopa baarissa... ja moni toki tapaa ihmisiä netin kautta.
 
vierailija
Kyllähän ne ihmiset nykyään seuransa taitaa netistä hakea. Ite käyttelin tinderiä, smsdeittiä ja suomi24:sta. Mutta aika harvassa oli vajaa 4v sitten ne miehet jotka olisivat etsineet 32vuotiasta yh:ta ns vaki seuraksi.

Lopulta omat kommellukset meni niin että lapsi sai noro viruksen ja käytin päivystyksessä kun ei jaksanut tarpeillaan enää istua. No, ulkona pakkasta joulun pyhinä -30 ja eiköhän auto jäädy Joensuun jälkeen motarille. Hätä meinasi tulla ja hinurin sain vartissa paikalle. Siinä lapsi autoon lämpimään ja miehen kanssa hoidettiin papereita kuntoon, käytiin viemässä auto hänen tuntemalle korjaamolle ja lupasi viedä meidät kotiin. Siinä kiitollisuuden velassa lupasin keitellä kahvit ja sulattelin pullat pakkasesta. Ja kun miehen puhelin ei sille iltaa soinut enää, ja vaikka mies oli lähtöäkin tekemässä moneen otteeseen niin kuitenkaan en oikein miestä pois laskenut. Ja erinevien käänteiden jälkeen nukahdettiin vierekkäin sohvalle. Ja seuraavana aamuna heräsin kun mies oksentaa vieressä.

Sain taivuteltua miehen jäämään sairastelemaan, ja eiköhän tuo vielä vessassa menettänyt tajunsa sille päivää ja löi päänsä kaapin kulmaan iso vekki otsaan. Ja kun ei siitä tajuihin tullut niin lanssihan se piti paikalle soittaa. Ja mies oli pari yötä osastolla. Mutta sieltä päästyään toi minulle ison, siis ISON ruusukimpun ja perhepizzan. Ja siitäpä se lähti.
 
vierailijai vieno
itse olen 49 v nainen, netissä yritin minäkin pitemmän tauon ja yksinolon jälkeen.
Nuoria miehiä seksikumppaneiksi, ei kiinnosta, siis tarjoutujissa 25 v mikä on aika ällöä kun itsellä on omia aikuisia poikia :)
Sitten näitä ukkomiehiä, niitä sitä riittää, joillakin lukee profiilissa että naimisissa ja heille voi sanoa ei kiitos, mutta menin myös ansaan kun esittävät vapaata /eronnutta, onneksi ei päästy ensimmäisiä kahveja pitemmälle kun hokasin asian, kiitos google ja FB sieltä ne löytyi vaimot ja lapset, ja miehet hävisivät /laittoivat eston päälle deittipalstalle kun kirjoitin että ei kiitos ukkomiestä ja kuinka kehtaa tuolleen valehdella.
Vähän näyttää että tämäkin kesä yksin, ja ehkä loppuelämä,
en minä ainakaan osaa S-marketista ketään bongailla .
Ravintolassa käyn joskus, mutta ei ole oikein mun juttu kun en paljonkaan ota alkoholia.
Minuakin saa neuvoa, kiitos.
Tinderiin en halua, liian ulkonäkökeskeistä ja olen sellaisessa ammatissa etten halua tulla tunnistetuksi.
 
vierailija
Minulla taitaa olla päinvastaista ongelmaa. Olen varattu nainen ja ottajia kyllä riittäisi. Kai se on tämä ikä, että monet miehet aloittavat ns. toisen kierroksen. Osa tarjoutujista siis "vanhoja" tuttuja osa asiakkaita/baarissa tapaamia.
 
Minulla taitaa olla päinvastaista ongelmaa. Olen varattu nainen ja ottajia kyllä riittäisi. Kai se on tämä ikä, että monet miehet aloittavat ns. toisen kierroksen. Osa tarjoutujista siis "vanhoja" tuttuja osa asiakkaita/baarissa tapaamia.
Ei minunkaan tarvitsisi yksin olla, mutta jotenkin nyt on sellainen olo että nuo tutut ja kaverin kaverit ja ties mitkä naapurin miehet ei jotenkin nappaa. Niissä on omat riesansa sitten kuitenkin aina. Ja on hauskaa tutustua ihan uusiin ihmisiin :)

Tinder vaikuttaa aika hyvältä (y) Oudoimmat hörhöt saa pääasiassa ruksittua alkuunsa pois ja muuten tuo on sellaista nopeaa ja huoletonta.
 

Yhteistyössä