Nyt apuja kiitos

Nyt tarttis apuja tää täti ihminen, kun tilanne on sellanen et menkat on hukassa eikä ees oo tunnetta et alkais ja raskaana en oo.

Ongelma on sellanen et 2 viikkoa sit kävin vuositarkastukses omal gynes, ultratessaan mutisi irvistellen jotain tosi paksusta kohdun limakalvosta. No menkat on ollu jo useamman kuukauden pelkkiä hyytymiä ja nyt alavatsa on ihan turvoksissa, selkä särkee ja kaiken kiusaks mulla on alavatsan kouristuksia jopa 10 päivän aikana. Mihin mä meen ja mitä mun pitäis tehä et sais jotain selvyyttä kadonneisiin menkkoihin? Kierto on yleensä 28-30 ja nyt menossa jo 35 päivä. Oma gyne paikalla vasta ens maanantaina joten sinne asti en pysty odottamaan koska olo on ihan älyttömän tukala. Papa vastauksesta kyl lupas soitella ens viikolla jos siinä on jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Soitahan päivystykseen. Tosin siellä voivat sanoa, että asia ei ole ollenkaan päivystysasia, vaan omaan tk:een marsmars.

Soitin just ja näinhän ne sano, pakko kai se on herätä lomalla 7 jälkeen et oon 8 valmiina ku terkkari aukee et jos sais ajan nopeesti. Tai jos tekis killerin ja menis vaan sinne heti 8 aikaan ni vois saada ajan puolen tunnin sisään. B)
 

Yhteistyössä