Nyt itseä niskasta kiinni..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Olen ollut kipeä koko loppuviikon, nyt pitäis aloitella uusi viikko. Jostain syystä niskani meni jumiin torstaina tosi pahasti ja viime yö oli ensimmäinen kun en enää ottanut Norgesicia ja ihme kyllä sain silti nukuttua. Mies koitti houkutella pyöräilemään kun maanantai on ollut meidän yhteinen kuntoilupäivä, mutten taida uskaltaa. Ja toisaalta kotityöt on kasaantuneet odottamaan minua. Tänään olen saanut sen verran aikaiseksi, että ilmoitin tytön yhteen harrastukseen ja itseni toiseen. Vielä yks toinen harrastussopiminen ja sit on tytöllä kolmena iltana viikossa ohjelmaa. 10-vuotiaalle ihan sopiva määrä, eikö? Itselleni tulee melkoinen haaste sovitella työvuorot ja harrastus, en ole vuosiin koittanut tuota yhtälöä työkiireideni kanssa, saas nähdä kuinka käy :)
 
vieras
Mulla meni viime maanantaina selkä jumiin, ihan koko selkä. Mä sain siihen kuussatasta ibumaxia! No koko viikko meni niin ja näin, ja tänään munkin pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä tekemättömät kotityöt, täällä on aika hurjan näköistä. En vaan saa mitään aikaan.
 
vieras
Mulla meni viime maanantaina selkä jumiin, ihan koko selkä. Mä sain siihen kuussatasta ibumaxia! No koko viikko meni niin ja näin, ja tänään munkin pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä tekemättömät kotityöt, täällä on aika hurjan näköistä. En vaan saa mitään aikaan.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPink:
siis mistä oot saanu norgesicia niskasärkyyn?? vähän tujut lääkkeet tohon vaivaan.
Lääkäriltä, eikä yhtään tuju lääke kun olisit nähnyt mun vaivani ja koska mä halusin tehdä yövuorot sillä niskallani niin pakko ne oli äkkiä saada jollakin lääkkeellä toimimaan. Väliajat töissä söin Buranaa, koska tuon lääkkeen pystyi ottamaan vaan nukkumaan mennessä. Niin siis oikeesti olen nukkunut myös päivisin, mutta ne on ollut sit mun 'yöunia'..
 

Yhteistyössä