Nyt joku pettämätön tahranpoistovinkki piintyneelle tahralle!

Mä en itseasiassa ole varma että mitä toi on mitä lasten vaatteissa on pinttyneenä.. Yleensä olen saanut vanishilla kaiken irti mutta nyt ei ole auttanut vaikka olen hieronut suoraan tahraan ja antanut vaikuttaa, eikä liotus siihen peräänkään auttanut :(

Ja värillisistä vaatteista kyse, yhdessä on jopa kimalletta jonka en soisi irtoavan tahranpoistoyrityksessä..
 
Ellei Vanish (nestemäinen) ja sappisaippua auta niin ei mikään.
Joo, mulla on just sitä geelimäistä vanishia...

Saakohan sappisaippuaa jostain ihan peruskaupasta? Ei millään kiinnostais lähteä 30 km:n päähän etsimään yhtä saippuaa :D

Mä oon aina saanut kaikki tahrat irti, en käsitä mitä ihmettä toi noissa vaatteissa on kun en oo irti saanut.. Ja on vielä useissa vaatteissa että olisko jotain marjaa tmv. mitä lapset on mussutelleet.. Mutta kun mustikkakin on kyllä aina lähtenyt...

Vai onkohan mun vanishi vanhentunutta kun sama purkki seissyt hyllyssä nyt varmaan 3 vuotta? :D
 
Paras tahranpoistaja on aurinko! Pesty vaate auringonvaloon useammaksi tunniksi. Sillä oon saanut jopa kanamarinadit valkoisista pellavahousuista häviämään. Tosin se on eriasia saako sitä auringonvaloa enää tälle kesää.
 
Noniin, sappisaippuaa nyt hinkattu ja annettu vaikuttaa.. Nyt nähdään sitten lähteekö noi supertahrat kun pyykki on pyörinyt pesukoneessa..

Ja näköjään löytyi ihan tosta meidän omasta säpöstä :)
 
Mun paras tahranpoistaja on ollut hedelmätahroihin sitruunamehua tahraan pesun jälkeen jos ei vielä lähtenyt, ja sit aurinkoon kuivumaan. Mutta värilliselle en ehkä laittais..
Mä aion kokeilla kaiken mahdollisen nyt noihin.. Kun joukossa on kuitenkin pari niin kivaa vaatetta ja niin isoja tahroja että roskiin joudun laittamaan jos tahrat ei lähde.. Ja ihan samahan se sitten on jos menevät pilalle näissä mun tahranpoistoyrityksissäni :D
 

Yhteistyössä