Nyt juhlitaan!!!!!!

"vieras"
[QUOTE="hih";28916554]On varmaan hyväkin koulu kun et ees kerro sitä hahaha[/QUOTE]

VillaNanna. Tämä on jotain aika kamalaa. Muija on eroamassa miehestään, eikä NÄÄ, että 3. osapuoli on olemassa.
 
"tiipii"
Wau! Hienoa! Kaikkea hyvää opin tielle ja elämään yleensäkin<3! Ihanaa, kun "aikuinen " löytää oman juttunsa! Mun hyvä ystävä pääsi myös nyt+40-ikäisenä unelma-oppiinsa, ja on ku pikkutyttö onnessaan! Upeeta ja mahtavaa kerrassaan!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="tiipii";28918311]Wau! Hienoa! Kaikkea hyvää opin tielle ja elämään yleensäkin<3! Ihanaa, kun "aikuinen " löytää oman juttunsa! Mun hyvä ystävä pääsi myös nyt+40-ikäisenä unelma-oppiinsa, ja on ku pikkutyttö onnessaan! Upeeta ja mahtavaa kerrassaan![/QUOTE]

Tää on mun toinen oma juttu :) Kykenen tässä työssä hyvin hyödyntämään vaatetusalan koulutustani. Olen kyllä valtavan iloinen...
 
"..."
Hienoa, onnea!

Ja hei ihmiset, ettekö te tajua miten kitkeriltä ja surkeilta te kuulostatte ilkeilyjenne kanssa? Niin typeriä muka-näppäriä kommentteja! Jokainen fiksu ihminen tajuaa, että ilkeilyyn ei ole tarvetta paitsi hieman yksinkertaisilla yksilöillä.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä