Nyt käsi sydämelle ja REHELLISESTI: Onko koolla väliä?

  • Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti
Muilla on ollut muuta puhuttavaa.
Vai onko Annie ainoa tapaus elämässäsi?
Teillä eunukeilla on ollut muuta puhuttavaa, kun ei ihanaiset naiset tunnu kiinnostavan juuri ollenkaan…

Ei hän tosiaankaan ole ainoa, kun lasketaan seurustelusuhteet alkajaisiksi vaan.

Ja ns. ”kaatojen” laskemiseen tarvitaan useampikin Algoma riviin kaikki sormet pystyssä (olettaen ja toivoen, että sinulla on ne kaikki 10 tallella edelleen 👍)

😁😁
 
Teillä eunukeilla on ollut muuta puhuttavaa, kun ei ihanaiset naiset tunnu kiinnostavan juuri ollenkaan…

Ei hän tosiaankaan ole ainoa, kun lasketaan seurustelusuhteet alkajaisiksi vaan.

Ja ns. ”kaatojen” laskemiseen tarvitaan useampikin Algoma riviin kaikki sormet pystyssä (olettaen ja toivoen, että sinulla on ne kaikki 10 tallella edelleen )
Miksi niin monta ”kaatoa”? Etkö löytänyt mieluista vai eivätkä ”kaadot” hyväksyneet sinua uudelleen?

Ei tarvitse vastata, koska asia ei minulle kuulu ollenkaan.
 
  • Haha
Reactions: setis
Miksi niin monta ”kaatoa”? Etkö löytänyt mieluista vai eivätkä ”kaadot” hyväksyneet sinua uudelleen?

Ei tarvitse vastata, koska asia ei minulle kuulu ollenkaan.
Sori, unohdin taas ettet ole oikea ja ehta mies 🫢

Joten on turha selittää meidän oikeiden miesten juttuja sinulle…. 🙄

Kiinnostavatko muuten miehet ”siinä mielessä” sinua? En yllättyisi siitä, jos niin olisi?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
on sillä väliä. pitää olla sen kokoinen että tuntee, että "se" on sisällä.
mulla oli viime viikolla sellainen tapaus että sekstattiin ja luulin että se on sisällä. jotain se siellä ähelsi ja nylpytti.
sitten se sanoi että ei seiso, en pääse sisään.
kerran se oli sisällä mutta en tuntenut sitä. tiesin että "se" on sisällä sillä huomasin "sen" sisäänsukelluksen. mutta sisällä ei tuntenut mitään enää. pitäis olla paksumpi. miten "siitä" saisi paksumman että tuntee onko se sisällä?
 
vierailija
Heh. 14 vuoden takaa pitäisi nostaa ketju, että nolosetis pääsisi sitäkin pilaamaan.

Todella naurettava äijä. Nikki osuu kyl kohilleen.

Mut joo, olis kiva kuulla roosaruusan ja lispetin vastaukset. Nekun olisi taatusti rehellisiä ja asiantuntevia.

Toki muidenkin palstan naisten vastaukset kiinnostais. Mieluummin vähän pidemmin perusteluin kuin 14 vuoden takaset?
 
Heh. 14 vuoden takaa pitäisi nostaa ketju, että nolosetis pääsisi sitäkin pilaamaan.

Todella naurettava äijä. Nikki osuu kyl kohilleen.

Mut joo, olis kiva kuulla roosaruusan ja lispetin vastaukset. Nekun olisi taatusti rehellisiä ja asiantuntevia.

Toki muidenkin palstan naisten vastaukset kiinnostais. Mieluummin vähän pidemmin perusteluin kuin 14 vuoden takaset?
Hei sinä onneton typerys,

Suosittelen sinulle maanantaina käyntiä Instrulla tai Synsamilla, itse asiassa se oli Marko joka nosti tämän ketjun 14:n vuoden takaa.

Moi mulla on 9/3cm kovana olen aisuriksi joutunut minusta kyllä pieni riittää
 

Yhteistyössä