Nyt kun työasiakin ratkesi, olen niin onnellinen etten usko että suurempi onnellisuustaso on saavutettavissa

:heart: Olen äitiyslomalla hyvästä, mutta minulle epämieluisesta työpaikasta. Olin tosi onneton työssäni ennen äitiyslomaa ja toivoinkin, että minun ei tarvitsisi palata sinne.

Eilen sain tiedon, että minut on valittu työpaikkaan, joka on eräänlainen unelmatyö (ei mitään kummallista, mutta rakastamani hoitoalan erikoisala). Aloitan siis aikanaan siellä, kun kuopus on kasvanut sopivasti.

Nyt on siis kunnossa kaikki elämän alueet, perheestä työhön ja minusta tuntuu, että pakahdun tähän onnellisuuteeni :xmas: Ajattelinpahan kertoa tämmöisen aurinkoisen tapauksen kaiken valituksen ja surkeuden keskelle :vampire:
 
Onnea! Ja kuulostaa ihanalta että voit aloittaa myöhemmin kun kuopuksesi on hieman vielä kasvanut. Harvoja työpaikkoja pidetään odottamassa (siis valitaan töihin ihminen joka ei voi aloittaa heti), mutta hyvää työntekijää toki kannattaa hieman odotellakin!
 
"vieras"
Kuulostaapa hyvältä tosiaan! Itse oon aika samassa tilanteessa, että olisi uusi mielenkiintoinen työpaikka odottamassa äitiysloman loppua, kun vanhaan en halunnut palata. Nyt vain sitten odottelen, että pikkareihin tipahtaisi se pieni punainen täplä, joka kertoisi etten ole suotta järjestellyt ja odotellut paluuta työelämään.
 
Utelias kun olen niin mikä työ tuo entinen oli? Ja mättikö vanhassa ilmapiiri?
Nyt vasta huomasin palat tähän ketjuuni, eilen meni kommentit jotenkin ihan ohi. Ehkä näet vastauksen vielä! Eniten mätti nykyisessä työssä se, että oli enemmäkseen ohjaavaa (kehit.vammaisten kanssa), ei niinkään hoitajan työtä. Eli tunsin, että ammattitaitoni ei tule haastetuksi tarpeeksi. Kyllä myös ilmapiiriongelmia on. Nyt pääsen muistisairaiden pariin takaisin ja olen siitä tosi iloinen. Minustakin on hienoa, että mua odotetaan kunnes voin aloittaa, siksi aikaa saan sijaisen.
 

Yhteistyössä