Nyt kyllä kehun pojan kavereita

On niin fiksuja nuoren miehen alkuja tuon meidän ekaluokkalaisen kaverit että kehut ovat ansainneet. :heart: Kohteliaasti ja reippaasti vastailevat kun minä uteliaana äitinä kyselen kaikkea mahdollista ja mahdotonta.... :saint: Tervehtivät aina vastaantullessaan, sanovat heipat ja kiitokset ym. kohteliaisuusfraasit.... vauhtia ja vipinää toki riittää mutta ei mitään päätöntä riehumista. :D :flower:

Joskus tekisi mieli ottaa puhelin käteen ja ihan vaan soittaa poikien vanhemmille ja kertoa kuinka kivoja pikkumiehiä heillä on.... :D
 
äiti myös
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
On niin fiksuja nuoren miehen alkuja tuon meidän ekaluokkalaisen kaverit että kehut ovat ansainneet. :heart: Kohteliaasti ja reippaasti vastailevat kun minä uteliaana äitinä kyselen kaikkea mahdollista ja mahdotonta.... :saint: Tervehtivät aina vastaantullessaan, sanovat heipat ja kiitokset ym. kohteliaisuusfraasit.... vauhtia ja vipinää toki riittää mutta ei mitään päätöntä riehumista. :D :flower:

Joskus tekisi mieli ottaa puhelin käteen ja ihan vaan soittaa poikien vanhemmille ja kertoa kuinka kivoja pikkumiehiä heillä on.... :D
No soita, mikään ei lämmitä äidin mieltä kuin aito positiivinen palaute.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
no sitte seuraavan kerran sano poitsuille ittelleen,kyllä ne kotonaan kertoo..:)
Olen minä pojille ittelleen sanonutkin ja kehunut kuinka ovat reippaita ja kuinka minusta on kiva että käyvät meillä kylässä. :D Menevät vaan raukkaparat ihan hämilleen että mitähän tuo mamma tuossa horisee.... :LOL: :heart:
 
sohvi
En minäkään ehkä lähtisi toisille soittelemaan: että ihan vaan sellaista asiaa, etteä teillä on hyväkäytöksinen lapsi. Joku voisi jopa pimeänä pitää.
Jos joskus jossain näiden lasten vanhempia tapaisin niin varmaan silloin voisin heidän lapsian kehaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
:) Sä oot varmaan sellanen kiva äiti, josta kaikki lapset tykkää.
:heart: Kivasti sanottu.... :hug: En minä tiedä.... kyllähän meillä pojan kavereita pyörii ja tulevat juttelemaan tuolla ulkosallakin jos jossain vastaan tulevat. Kertoilevat kuulumisiaan; jos ovat saaneet uusia pelejä tai käyneet jossain.... :D Jotta eipä kai ne ainakaan pelkää minua.... :whistle: :xmas:

Minä kun tykkään ottaa usein jonkun pojalle kaveriksi mukaan jos käydään jossain retkeilemässä taikka Hoplopissa tai vastaavaa.... muistan omasta lapsuudesta kuinka ihanaa se oli kun pääsi ystävän kanssa jotain kivaa juttua yhdessä puuhailemaan. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvi:
En minäkään ehkä lähtisi toisille soittelemaan: että ihan vaan sellaista asiaa, etteä teillä on hyväkäytöksinen lapsi. Joku voisi jopa pimeänä pitää.
Jos joskus jossain näiden lasten vanhempia tapaisin niin varmaan silloin voisin heidän lapsian kehaista.
Kyllä jos heitä tapaan niin silloin yleensä mainitsenkin että hienosti on pojilla mennyt leikit meillä ja reippaita ovat, tmv.... mutta välillä tulee sitten näitä "hellyydenpuuskia" että tekisi mieli todistus kirjoittaa jätkille että hienoja poikia ovat. :saint: :D

 
miä
no, mut paljon helpompaahan se on aloittaa poikien vanhempiin tutustuminen tuollaisissa positiivisissa merkeissä, voi nimittäin olla et joku päivä tunnet tarvetta ottaa yhteyttä vanhempiin vähemmän positiivisissa merkeissä. Pojat kun on poikia ja kunhan varttuvat voi menot olla välillä sellaisiakin, et vanhempien olis ihan hyväkin olla yhteyksissä, ni yhteydenotot myös ikävämmissä merkeissä on sit helpompia puolin ja toisin.
 

Yhteistyössä