Nyt kyllä pistää taas v****tamaan tuo ukko (kohta ex)! *marmatusta sen rahan käytöstä*

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt akka
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntynyt akka
Saa joka perjantai palkan, n. 500e jää käteen joten rahaa pitäisi olla ja riittää seuraavaan palkkapäivään MUTTA sitä ei ole, hänellä on autolaina, ja asumiskuluista maksaa 120e kk, ruokia maksaa tosi harvoin "ei mulla ole rahaa"

Pyytää multa ruokarahaa jos käy jossain syömässä, kaupasta saattaa juuri ja juuri tuoda maidon, tupakkaan pyytää multa rahat tai varastaa tytön säästöpossusta!!!!!!!!!!!!!!!

On hänellä omakin säästöpossu, mutta on niin pihi ettei sieltä ota, senttiäkään ei likan possuun ole laittanut, minä olen ne yksin kerännyt, nyt olen kk sisällä laskenut hänen tupakkaan sieltä kähveltäneen 30,20e+jos on sieltä ruokarahaa ottanut. Eikä varmasti ole nyt sitä aloittanut, taatusti jo aijemmin tätä tehnyt aijemmin en vain ole huomannut.

Minä maksan asumisesta enemmän (180e) maksan kaikki ruuat, eilen sanoin että nyt on jostain säästettävä, mulla menee RUOKIIN 50-80e viikko, syöjiä ollaan me kaksi plus tosi nirso 2,5v tyttö joka ei montaa lusikallista syö.

Sanoi sitten että no mennään lauantaina kun hänellä on rahaa niin yhdessä kauppaan, hän maksaa "jos ei ole mikään satasen reissu"

Mä tankkaan auton, aina tankki on silti tyhjä kun itse sitä tarvitsee, se on kiva joka viikko laittaa reilu 50e ja itse ajella sillä se 10-20km...

Olen siis kht kotona, kiitos hänen tulojensa saan käteen 240e kuukaudessa+lapsilisä 100e
nyt alkaa säästötilini olla tyhjä, heikolta näyttää kun 5 numeroinen luku on enää 3 numeroinen..

Mies ei tunnu ymmärtävän kun hälle puhuu, asenne on muutenkin sitä että mä vaan saan maata kun kotona olen päivät pitkät, HÄN TUO RAHAT TALOON jne.. Muo ärsytti kesällä kun hänen äitinsä rupesi minulle puhumaan että "koskas meinaat palata töihin, niin olis sullakin joskus OMAA rahaa jne"

Maksoin maanantaina miehen lainan, "maksan perjantaina takasin kun saan rahaa" joo o, sen taas tietää, jos mä olen maksanut esim. 359e niin takaisin saan 350e, kun tätä tapahtuu koko ajan alkaa mun tappio olla aika suuri..

Jos tulee joku lasku, oli se sitten hänen lääkärilaskunsa tai puhelinlaskunsa, niin maksamatta jää koko ajan tulee ulosotosta uusia kirjeitä, en edes tiedä miten paljon hänellä on siellä maksettavaa.

+paljon muuta jota en nyt tähän jaksa kirjoittaa, eniten kyllä nappaa että pitää likan rahoja varastaa, muka mun huomaamattani...

Eilen illalla ilmoitin että mä nostan kytkintä, setvikööt itse omat raha asiansa.
Huudot sain, kun kehtasin vielä sanoa että minua ahdistaa tämä tilanne ja minä pahoitin hänen mielensä jne...
 
ihan ku mun exä...mun exä oli sitä mieltä että meidän pitää maksaa kaikesta yhtä paljon vaikka hän sai kuukaudessa pari tonnia enemmän kun minä, eli mun koko kht meni vuokraan, ruokaan ym ja exä maksoi suunnilleen saman verran, sen jälkeen hänelle jäi rahaa johon meni viinaan ja omiin vaatteisiin. Mulla ei ollut ikinä varaa ostaa vaatteita itselleni, ja lapsille ostin vaatteita luotolla. No onneksi se on exä, ja nyt yh:na saan enemmän rahaa häneltä mitä ikinä olen saanut (elatusmaksut), ja hyvin pärjään.
 
ap
Ja tämä ei ole ainoa asia, minä olen pikku tytöstä asti harrastanut hevosia, ja 10v asti omiastanut omia, hevoset myin pois kun tyttö syntyi.

Mies veetuilee kun en mitään liikuntaa harrasta, lenkkeile, käy salilla, jumpassa tms.. Olen useasti sanonut että kävisin kyllä mieluusti tallilla jos vaan joku sillä aikaa katsoisi tyttöä, se tekisi hyvää kropalle ja ENNEN KAIKKEA MIELELLE päästä pois edes muutamaksi tunniksi viikossa.

Mikä oli vastaus: Se on ihan normaalia että äiti joutuu lopettamaan harrastuksensa kun lapsi syntyy, et sä ole ainoa. Ja kyllä sä varmaan hyvä ihminen ymmärrät miten paljon maksaa lapsenvahti ja sitte se ite harrastus! Puhut tollasia vaikka hetki aijemmin sanot että sulta loppuu tätä menoa rahat.

Vastasin että miksei hän voi lasta katsoa? Onko se liikaa pyydetty? Ja että hän tietää kyllä varsin hyvin että mun ei tarvitsisi kuin bensat maksaa, moni tuttu hevosen omistaja on mulle tarjonnut että aina saa tulla ratsastamaan kun tahtoo, siitä olisi kummallekkin hyötyä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Miettikää ja varmistakaa minkälaisen ukon kanssa alatte lisääntymään!! :attn: |O


Mutta joo, parempi että tuo olisi exä.
Ennen tytön syntymää raha-asiat toimi, pikku hiljaa on menneet tähän pisteeseen kai osittain siksi että mä olen kiltisti maksanut ja lainannut kun tarve on ollut..
 
vieras
Sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko jäät ja maksat jatkossakin kaikesta (todennäköisesti vielä enenevässä määrin) tai pakkaat kamasi ja lapsesi mukaasi ja lähdet. Suosittelen lämpimästi jälkimmäistä. Sulla kun on vain yksi elämä, mieti haluatko haaskata sen tuollaisen miehen irvikuvan kanssa olemiseen.
 
Hmm
Mullekin tuli jollain tapaa mun ex mieleen. Sen kanssa en onneksi lapsia edes harkinnut, huh! 5v seurusteltiin, jostain syystä vain 6kk asuttiin yhdessä ja mulle riitti. Jätkä ei hakenut töitä vaan makoili kotona pelaamassa pleikkaria kun minä kävin töissä, 3-vuorotyötä tein. Hänellä oli auto, jonka osamaksut minä jouduin maksamaan, minuahan hän joutui kuskaamaan. Joo, kyllä pyysin välillä hakemaan töistä jos sattui olemaan ihan hirveä keli ja siitäkin matkasta sain aina bensarahaa antaa!! Hah, auto jäi kyllä sit mulle, minähän sitä maksoin.
En suostuisi tuollaisessa suhteessa elämään kuin sinä ap, kuulostaa ihan hirveältä!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Miettikää ja varmistakaa minkälaisen ukon kanssa alatte lisääntymään!! :attn: |O


Mutta joo, parempi että tuo olisi exä.
No ihan kaikki ei heti tule esiin.Ja tietty ihmisetkin muuttuu.Eroaahan ihmisiä jonkun 30v liitonkin jälkeen.Eikö siinä ajassa pitäisi toinen kai tuntea...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aapeen sijassa minä laittaisin sitä rahaa sivuun ukon tietämättä. Samoin tytön säästöroposet pitäisin ukon näppien ulottumattomissa.
miten muka voi elää "suhteessa" jossa ei voi olla sen vrtaa luottamusta, että pitää lapsen säästöpossukin piilottaa?! Ahistavaa ja kauheeta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tämä ei ole ainoa asia, minä olen pikku tytöstä asti harrastanut hevosia, ja 10v asti omiastanut omia, hevoset myin pois kun tyttö syntyi.

Mies veetuilee kun en mitään liikuntaa harrasta, lenkkeile, käy salilla, jumpassa tms.. Olen useasti sanonut että kävisin kyllä mieluusti tallilla jos vaan joku sillä aikaa katsoisi tyttöä, se tekisi hyvää kropalle ja ENNEN KAIKKEA MIELELLE päästä pois edes muutamaksi tunniksi viikossa.

Mikä oli vastaus: Se on ihan normaalia että äiti joutuu lopettamaan harrastuksensa kun lapsi syntyy, et sä ole ainoa. Ja kyllä sä varmaan hyvä ihminen ymmärrät miten paljon maksaa lapsenvahti ja sitte se ite harrastus! Puhut tollasia vaikka hetki aijemmin sanot että sulta loppuu tätä menoa rahat.

Vastasin että miksei hän voi lasta katsoa? Onko se liikaa pyydetty? Ja että hän tietää kyllä varsin hyvin että mun ei tarvitsisi kuin bensat maksaa, moni tuttu hevosen omistaja on mulle tarjonnut että aina saa tulla ratsastamaan kun tahtoo, siitä olisi kummallekkin hyötyä..
Niinno mitä se sanoi syyksi ettei muka voi oman lapsensa kanssa olla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tämä ei ole ainoa asia, minä olen pikku tytöstä asti harrastanut hevosia, ja 10v asti omiastanut omia, hevoset myin pois kun tyttö syntyi.

Mies veetuilee kun en mitään liikuntaa harrasta, lenkkeile, käy salilla, jumpassa tms.. Olen useasti sanonut että kävisin kyllä mieluusti tallilla jos vaan joku sillä aikaa katsoisi tyttöä, se tekisi hyvää kropalle ja ENNEN KAIKKEA MIELELLE päästä pois edes muutamaksi tunniksi viikossa.

Mikä oli vastaus: Se on ihan normaalia että äiti joutuu lopettamaan harrastuksensa kun lapsi syntyy, et sä ole ainoa. Ja kyllä sä varmaan hyvä ihminen ymmärrät miten paljon maksaa lapsenvahti ja sitte se ite harrastus! Puhut tollasia vaikka hetki aijemmin sanot että sulta loppuu tätä menoa rahat.

Vastasin että miksei hän voi lasta katsoa? Onko se liikaa pyydetty? Ja että hän tietää kyllä varsin hyvin että mun ei tarvitsisi kuin bensat maksaa, moni tuttu hevosen omistaja on mulle tarjonnut että aina saa tulla ratsastamaan kun tahtoo, siitä olisi kummallekkin hyötyä..
Niinno mitä se sanoi syyksi ettei muka voi oman lapsensa kanssa olla?
"ei ole aikaa, työpäivän jälkeen ei jaksa" jne.. jos kävisin lenkillä tms niin asia olisi eri koska aikaa menisi paljon vähemmän..
 

Yhteistyössä