Nyt meidän neidillä on tämä takki ja ei ollut enään ihan niiiiiiiiiiiiiiin kallis :) vain 90€

  • Viestiketjun aloittaja "koko"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meilläkin tuota himoittu, mut ei ole varaa maksaa takista 50 euroa enempää.

Pitääkö noissa koot paikkansa? Mikä koko olisi sopiva 131-senttiselle, että mahtuis vielä ensitalvenakin (134 vai 140)?
 
oukkei
okei. mun lapsi ei tykäännyt tuosta tyylistä kun käytiin stockmannilla katselemassa syksymmällä talvitakkia. jotain tuontapaista siellä oli, kukkaa. Tiesi ilman sovittamista että tuollaisesta ei tykkää. Halusi yksivärisen. lapsi on 122cm ja koulussa jo.
 
"elmu"
Vitsi että ootte jotkut julmia :D voi elämä..takista vaan kyse. Mutta siis kiva ja pirtsakan näkönen tytön päällä varsinkin tällaisessa harmaassa ja pimeässä säässä! Oikein ilopilkku :)
 
serna
Ihana takki, mutta mun budjetille vähän kallis. Ostin HM:n karvakaulustoppatakin tytölle kirpparilta 8 eurolla. Se on tosi ihana. Tämän lisäksi olen ostanut kirpulta myös Reimatecia edullisesti. Mulla ei ole varaa maksaa yhden lapsen takista tuollaista summaa, mutta kyllä silti haluan pukea lapseni hyvin ja kauniisti. Onneksi jollain on varaa ostaa kalliilla niin sitten meillä köyhemmillä on mahdollisuus ostaa ihanuuksia kirpulta :)
 
"vieras"
Kiva takki mun mielestä. Ei lapsilla tarvise olla yksiväristä tai ainakaan synkeää päällä. Niitä mustia toppatakkeja ehtii Suomessa käyttää montakymmentä vuotta sitten aikuisena :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25255541]

Pitääkö noissa koot paikkansa? Mikä koko olisi sopiva 131-senttiselle, että mahtuis vielä ensitalvenakin (134 vai 140)?[/QUOTE]

Ovat reiluja, joten 134cm riittänee.
 
"..."
Häh? Kai täällä saa rehellisen mielipiteensä sanoa? Kai mä kehuisin ja ihastelisin, jos se olis oikeasti min mielestä hieno ja kaunis takki.Mutta kun ei nyt sattunut olemaan.
 
"elmu"
[QUOTE="...";25255895]Häh? Kai täällä saa rehellisen mielipiteensä sanoa? Kai mä kehuisin ja ihastelisin, jos se olis oikeasti min mielestä hieno ja kaunis takki.Mutta kun ei nyt sattunut olemaan.[/QUOTE]

Niin varmaan juu kehuisit ;)
 
oukkei
[QUOTE="vieras";25255831]Kiva takki mun mielestä. Ei lapsilla tarvise olla yksiväristä tai ainakaan synkeää päällä. Niitä mustia toppatakkeja ehtii Suomessa käyttää montakymmentä vuotta sitten aikuisena :D[/QUOTE]

Ei tarvitsekaaan. Mutta en ajatellut ostaa lapselle kukallista takkia, koska hän ei sellaisesta tykännyt yhtään. tiesi heti sovittamatta, että ei tykkää.
 
Onpas vaikeeta harmailee
Minäkin kävin hakemassa omani pois, heti kun tulivat edes -30% aleen. Meille tosin koko 110cm, eli hieman pienemmälle tytölle.

Syksyllä inhosin tuota kuosia, musta se oli jotenkin... outo ja kaamea. Yhtäkkiä siitä olikin tullut ns. "pakko saada" -juttu, jos nyt joku lastenvaate voi sellainen olla. :)
 
"ttt"
Okei, huomioni kiinnittyi vain tiketin kokotaulukkoon. Meidän juuri kolme vuotta täyttänyt poika käyttää 110-116cm vaatteita ja tuossa taulukon mukaan 5-6-vuotiaat käyttää yleisesti noita kokoja. :O

110cm (5v)
116cm (6v)
122cm (7v)
128cm (8v)
 

Yhteistyössä