Nyt mulla ihan oikeesti rupee palaa käämi

Nyt on kokeiltu kaikki kikat mitä täältäkin annettiin että miten sais 1,5v tytön pitämään vaipan päällä, se on ihan sama millanen puku tai miten päin se on päällä, se on max 1min ja on vaatteet sekä vaippa pois päältä... :headwall: :headwall:

nytki on koko ilta menny siihen että sais vaipan pysymään päällä.

Sitte ku sitä menee laittamaan takas niin toinen huutaa EI VAIPPAA, mut minkäs teet kun muuten se pissaa sänkyynsä... viime yönä just meni patjat pesuun ja sitä rataa...

mulla loppu huumorintaju ihan oikeesti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Oho! :eek: Tiedätkö yhtään, miksi? Siis mikä voisi olla syy, vai huvikseenko sen pois repii?

Siun ei vissii auta muu kuin opettaa päiväkuivaksi?
Tässähän tää ongelma onki ku päivällä vaippa saa olla, mutta kun sänkyyn mennään ni ottaa vaipan pois.

ja joku kommentoi tota puhumista, tänään rupes ekaa kertaa sanomaan ei vaippaa, ei se paljoa muuten puhu, joitain sanoja vain
 
Nyt on jopa vartin ollu vaippa päällä, kun hain kaapista mekon ja selitin että kuinka nätti tyttö on ja et mekkoo ei voi ottaa pois ku se on niin nätti..siellä se nyt ihailee "nättiä"mekkoa, joku kulahtanu yöppäri :D

mutta siis joo, mä oisin ihan valmis jättää siltä vaipan pois mutta kun se ei osaa ite ilmottaa millää keinolla et ois pissahätä.hänestä on niin hirmu kiva kun pissat on tullu ni ihmetellä niitä siinä...potalla käy kyllä istumassa mutta koskaan sinne ei oo tullu yhtään mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KettuRepussa:
Peesailen kullanmurutx4:ää

Sellainen toiselta puolen muovitettu lakana tavallisen alle vois olla myös kova sana niin ei patjapyykillä tartte alvariinsa olla...
meillä ei oo ku sellasia pieniä ja kun tolle neidille joutuu laittamaan pussilakanan patjan ympärille kun muuten repii neki pois ni on hirmu hankala saada sinne sellasta, täytyis käydä joku kerta kangaskaupassa kyselemässä sellasta muovitettua kangasta..
 

Yhteistyössä