Nyt mulla on kessut loppu!

sirkka
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkka:
Hyvä. voitkin sitten lopettaa samantien koko kessuilun!
enpäs lopetakkaan! :xmas: B) :xmas: B)

Sitten loppu lähenee. Keuhkot huutaa armoa, ihosi on keltainen ja ryppyinen, aina kun avaat suusi tulvahtaa sieltä karmea tuhkakupin dunkkis, ihosi haisee nikotiinilta ja hampaasi ovat keltaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkka:
Hyvä. voitkin sitten lopettaa samantien koko kessuilun!
enpäs lopetakkaan! :xmas: B) :xmas: B)

Sitten loppu lähenee. Keuhkot huutaa armoa, ihosi on keltainen ja ryppyinen, aina kun avaat suusi tulvahtaa sieltä karmea tuhkakupin dunkkis, ihosi haisee nikotiinilta ja hampaasi ovat keltaiset.
älä? voi juma, kyllä kannatti taas palstalle tulla het aamutuimaan! Kyllä täällä vaan viisastuu! :hug:
 
Hae kaupasta lisää. Tai tilaa taksilla, kuten mun vanhemmat kerran teki kesämökillä ollessaan. Sille kessuaskille tuli hintaa :D . Ja kumpikaan niistä ei edes polta, mutta silloin vaan teki mieli röökiä kuulemma :eek: :xmas:
 
sirkka
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkka:
Hyvä. voitkin sitten lopettaa samantien koko kessuilun!
enpäs lopetakkaan! :xmas: B) :xmas: B)

Sitten loppu lähenee. Keuhkot huutaa armoa, ihosi on keltainen ja ryppyinen, aina kun avaat suusi tulvahtaa sieltä karmea tuhkakupin dunkkis, ihosi haisee nikotiinilta ja hampaasi ovat keltaiset.
älä? voi juma, kyllä kannatti taas palstalle tulla het aamutuimaan! Kyllä täällä vaan viisastuu! :hug:
Eikö vaan kannattanutkin tänään silmäsä avata! Kiitos tästäkin Sirkalle!

 
Niin mullakin. Siskon mies poltteli mun "pahan" päivän tupakit pois. Mies kysellyt miks säilytän niitä, sanoin et sitten kun todelliset supistukset alkaa niin poltan kaikki pois. Ainoa odottaessa poltin 5-10 tupakkia sinä päivänä, kun Aino syntyi (huono äiti :ashamed: ).
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hae kaupasta lisää. Tai tilaa taksilla, kuten mun vanhemmat kerran teki kesämökillä ollessaan. Sille kessuaskille tuli hintaa :D . Ja kumpikaan niistä ei edes polta, mutta silloin vaan teki mieli röökiä kuulemma :eek: :xmas:
:D :D Sulla on siis vähintään yhtä erikoiset vanhemmat kuin sä itse B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hae kaupasta lisää. Tai tilaa taksilla, kuten mun vanhemmat kerran teki kesämökillä ollessaan. Sille kessuaskille tuli hintaa :D . Ja kumpikaan niistä ei edes polta, mutta silloin vaan teki mieli röökiä kuulemma :eek: :xmas:
:D :D Sulla on siis vähintään yhtä erikoiset vanhemmat kuin sä itse B)
Suvussa kulkee tää luova hulluus B) :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
joo, ootte te lopettanu, mutta mulla ei niitä kessuja ole!! :kieh:
tuossa tilanteessa vituttaa eniten nuo lopetimpas-viestit :hug: tarjoaisin heti jos olisit naapurissa
oikeen lällätysmeininki...läläälää minäpäääs lopetiin B)

Minäpäs lähetän jonku hakemaan, tai jos pukis lapsille päälle ja veis ne pihalle ulkoileen...kukaan ei oo tämän päivän puolella oksentanu :snotty:
 

Yhteistyössä