Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

en ymmärrä
Huono uudistus tuo markkinapaikka. :( Jokin intimiteetisuoja pitäisi olla, ja muutenkin vanha systeemi oli toimiva ja hyvä. Miksi kaiken pitää muuttua muutaman mädän omenan takia.
 
Ehkäpä.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Huono uudistus tuo markkinapaikka. :( Jokin intimiteetisuoja pitäisi olla, ja muutenkin vanha systeemi oli toimiva ja hyvä. Miksi kaiken pitää muuttua muutaman mädän omenan takia.
Ehkä siksi että tästä "mädästä omenasta" käytiin jatkuvaa purnausta?
 
vieras
mitä ihmettä tuo Pee vertaa kirpparia kokoajan noihin "oikeisiin" kirppareihin? harva meistä tietää kun sieltä ostaa kenen kamat on kyseessä, voisin sanoa että alle % on sellaisia joista tunnistaa kenen kama on
 
vieras
en tosiaan jaksanut kahlata koko ketjua läpi. Vaikutti jo alkuunsa siltä, että ei hyvä muutos. Mutta voiko vielä jättää vaihdetaan-ilmoja?! näkyykö niissä heti henkilötiedot?
 
No, nyt on nettimarkkinat kokeiltu ja eka tuote myyty, koen kyllä turhan monimutkaiseksi koko systeemin(entiseen verrattuna) ensinnäkin, en osaa laittaa kuvaa, kun kuvani on liian isoja ja en niitä osaa pienentää :ashamed: ja toisekseen kun ei saa suoraa kontaktia ostajaan... Varmaan ihan ok juttu, kunhan tottuu, mutta jatkan kyllä mielummin tuolla kerho puolella B)
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tämäkin lähtee:
Taisi kaksplussalta yksinkertaisesti jäädä täysin tajuamatta se, että kaikki parannuksia tai muutoksia kirppaan toivovat eivät suinkaan tarkoittaneet että koko systeemin pitäisi muuttua. Kirpasta sinällään tykättiin, pienenä ja toimintojakoisena, mitä nyt pientä fiilailua toivottiin sinne tänne. Kaksplus ihan itse päätti vaihtaa koko systeemin, ja nyt on nostanut itsensä tyytyväisenä jalustalle saavutuksen kunniaksi ja on ihmeissään, kun jengi äänestää jaloillaan. Minä ainakin kaipaan ex-kirpan helppoa jaottelua ja kotoisaa kokoa. Lahjoitin paljon tavaraa täällä kirppiksessä, mutta tuo uusi markkinapaikka ei houkuttele ainakaan minua lahjoittamaan yhtään mitään sitä kautta, se on niin myyntipainotteinen. En siirry näille nettimarkkinoille "julkiseksi" kauppiaaksi, vaan vaihdan muille kirpoille lahjoittamaan ja huutikseen myymään.
Tuossa oikein hyvä kirjoitus!

Itsekin kuvittelin että tuosta kirpasta tulisi kaksplussan "oma" kirppari enkä kuvitellut että siitä tulee noin iso,laaja ja aivan erilainen.
Ajattelin mieluummin että tulee sellainen kuin mikä täällä oli noin 2 vuotta sitten.Joku ehkä muistaakin.
Samaa mieltä. Taidan myös siirtyä kokonaan tuolle huutiksen puolelle. Uusi kirppikses ei tuntunut ollnkaan omalta paikalta :/
Niin siirryn minäkin.
 
sanonpa vaan minäkin.. tämänkin..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
äh. must se on ihan ok kun jaksaa vaan tutustua.. hakutoiminnoista iso plussa tai kaks.. :p
En oo samaa mieltä.. Koitin hakua "kestot" tuloksissa ekana "very bad girls" ja kuvassa neiti-ihminen "tavara" suussaan..
Aivan looistava haku...

Peesaan kanssa että vanha oli jokseenkin kotoisampi, tuo on niin kovin kylmä kauppapaikka.. Siis ei voi esim. kysyä tuotteesta ilman että toinen saa tietojasi.. jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan minäkin.. tämänkin..:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
äh. must se on ihan ok kun jaksaa vaan tutustua.. hakutoiminnoista iso plussa tai kaks.. :p
En oo samaa mieltä.. Koitin hakua "kestot" tuloksissa ekana "very bad girls" ja kuvassa neiti-ihminen "tavara" suussaan..
Aivan looistava haku...

Peesaan kanssa että vanha oli jokseenkin kotoisampi, tuo on niin kovin kylmä kauppapaikka.. Siis ei voi esim. kysyä tuotteesta ilman että toinen saa tietojasi.. jne..
juuh... näin on http://kaksplus.nettimarkkina.com/listSearchItem.php?q=kestot&top_srch=Y

:eek:

 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan minäkin.. tämänkin..:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
äh. must se on ihan ok kun jaksaa vaan tutustua.. hakutoiminnoista iso plussa tai kaks.. :p
En oo samaa mieltä.. Koitin hakua "kestot" tuloksissa ekana "very bad girls" ja kuvassa neiti-ihminen "tavara" suussaan..
Aivan looistava haku...

Peesaan kanssa että vanha oli jokseenkin kotoisampi, tuo on niin kovin kylmä kauppapaikka.. Siis ei voi esim. kysyä tuotteesta ilman että toinen saa tietojasi.. jne..
juuh... näin on http://kaksplus.nettimarkkina.com/listSearchItem.php?q=kestot&top_srch=Y

:eek:
no oho tosiaan..mä olen vain pikahaulla kokeillut etsiä en tuolla kirjoitushaulla ollenkaan... itse en löytänyt entiseltä kirpalta yhtään mitään..must se oli sekava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan minäkin.. tämänkin..:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
äh. must se on ihan ok kun jaksaa vaan tutustua.. hakutoiminnoista iso plussa tai kaks.. :p
En oo samaa mieltä.. Koitin hakua "kestot" tuloksissa ekana "very bad girls" ja kuvassa neiti-ihminen "tavara" suussaan..
Aivan looistava haku...

Peesaan kanssa että vanha oli jokseenkin kotoisampi, tuo on niin kovin kylmä kauppapaikka.. Siis ei voi esim. kysyä tuotteesta ilman että toinen saa tietojasi.. jne..
juuh... näin on http://kaksplus.nettimarkkina.com/listSearchItem.php?q=kestot&top_srch=Y

:eek:
Ihan oikeinhan tuo haku tässä tapauksessa toimii. Tuotteen lisätiedoissa on teksti "Kesto 4 tunita" (huomaa myös kirjoitusvirhe).
Eli tuolta se hakukone sen keston nappaa.

 

Yhteistyössä