nyt ne m.ulkut on meillä sisällä!

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

...siis tuttavan tyttöä lainaten.

Sokerimurkkuja vilisee keittiön lattialla. Kävin jo tyhjentämässä suolat ja kanelit sisääntuloaukoille (ja piruuttani laitoin keittiön kynnysraonkin merisuolaa täyteen. :kieh:

Mutta kuis pitkään muuten tuo kaneli vaikuttaa? En o sitä ennen käyttäny tohon tarkotukseen (minkä saattaa huomata mun paidastakin. Se oli vähän sotkevampaa ainetta kuin suola... :snotty: ) Pitääkö sitä useinkin "uusia"?
 
PahaSilmä
Oikeesti jos niitä tulee, niin semmonen myrkyttäjä on kyl tosi hyvä. Meillä tuli niitä joka kesä ja itekki yritettiin myrkyttää, mut aina ne vaan tuli silti. sit ku ilmotettiin huoltoyhtiöön niin tuli myrkkyäijä, joka oli vähän silleen, että ois pitänyt aikasemmin ilmottaa, kun ne #&%?$!* pesi jo talon rakenteissa. :D
 
Laitan ton kanelin lisäks vielä pieneen astiaan sokerivettä, hetkenpäästä on sadat murkut kiinni siinä liemessä :whistle:
eilen jo ulos tein ton sekotuksen kun alko taas ilmestyyn, no nyt on tapettu jo tosiaan satoja näinkin helposti. :D

sisällä on kanelit listojen välissä niin ei ole tänne eksyny ykskään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:22 PahaSilmä kirjoitti:
Oikeesti jos niitä tulee, niin semmonen myrkyttäjä on kyl tosi hyvä. Meillä tuli niitä joka kesä ja itekki yritettiin myrkyttää, mut aina ne vaan tuli silti. sit ku ilmotettiin huoltoyhtiöön niin tuli myrkkyäijä, joka oli vähän silleen, että ois pitänyt aikasemmin ilmottaa, kun ne #&%?$!* pesi jo talon rakenteissa. :D
No tää on -70 luvun talo ja just viikonloppuna juttelin naapurin kanssa, että yhteen aikaan ne oli ihan järkky riesa. Kuulemma pöydät kuhisi heti, jos mitään pöydälle jätti.

Mä oon ollu aika tyhmä. :ashamed: Löysin meinaan silloin kun tähän muutettiin niitä vanhoja myrkkyrasioita tuolta jääkaapin alta (siis tyhjiä semmosia Raidin). Joten ois pitäny osata epäillä, että niitä saattaa vaikka tulla. Mutta sitten olin ihan suorastaan älykääpiö seuraavassa: Oon löytäny niitä kuhisemasta tuolta pihalta. Siis kun oon kukkapenkeistä nostanu kiviä ylös, niin ne kivenaluset on ihan kuhissu. Mutta sitten voi kysyä, mitä mä oon asialle tehnyt. En mitään. Oishan niitä kai voinu sieltäkin myrkyttää... (mutta en raaskinu. Jotenkin ajattelin, että jos ne ymmärtäs vielä sielä vaan elää eikä sisään tulla). No joo. tyhmästä päästä kärsii välillä koko ruokavarasto. :ashamed:

Mutta nyt loppu mun luonnonsuojelu. Ostan heti huomenna kauppaan mennessä niitä raidin rasioita ja laitan taas tonne jääkaapin alle. Sieltä ne jostain tulee (eli ilmeisesti talon rakenteissa ovat jo). Ja ostan puutarhamyrkkyä ja käyn pistän tonne, missä niitä näin. Ja tästä lähin myrkytän kaiken. :kieh: Suola asukoon meidän kynnyksellä koko kesän ja kanelia ostan ison säkin varastoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:26 riks raks poks kirjoitti:
Laitan ton kanelin lisäks vielä pieneen astiaan sokerivettä, hetkenpäästä on sadat murkut kiinni siinä liemessä :whistle:
eilen jo ulos tein ton sekotuksen kun alko taas ilmestyyn, no nyt on tapettu jo tosiaan satoja näinkin helposti. :D

sisällä on kanelit listojen välissä niin ei ole tänne eksyny ykskään.
Siis ihan teelautaselleko? Meenpä koittamaan.

Kiitos vinkistä. Jos saisin ne pois sieltä jääkaapin alta, jotta voin liiskata ne. :kieh: Nyt oon vaan liiskaillu kymmenen kerrallaan, kun tulevat joukkona ulos sieltä...
 
kahtena vuonna olen myrkyttäny kaupasta myytävällä jauheella,joka sekoitetaan veteen,,,tosi tuhtia myrkkyä...kiersin liukkosella talon perusteet ja murkut hävisi samontein,,,vievät myrkyn pesäänsä ja sekin häviää,,,toimi hyvin ja täräytän hengiltä ne myös tänävuonna samalla aineella,,,
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:30 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:26 riks raks poks kirjoitti:
Laitan ton kanelin lisäks vielä pieneen astiaan sokerivettä, hetkenpäästä on sadat murkut kiinni siinä liemessä :whistle:
eilen jo ulos tein ton sekotuksen kun alko taas ilmestyyn, no nyt on tapettu jo tosiaan satoja näinkin helposti. :D

sisällä on kanelit listojen välissä niin ei ole tänne eksyny ykskään.
Siis ihan teelautaselleko? Meenpä koittamaan.

Kiitos vinkistä. Jos saisin ne pois sieltä jääkaapin alta, jotta voin liiskata ne. :kieh: Nyt oon vaan liiskaillu kymmenen kerrallaan, kun tulevat joukkona ulos sieltä...
ihan mikä astia vaan käy minne ne sitte pääsee, mutta ne nyt pääsee minne vaan :kieh:
sitten sen seoksen pitää olla sellasta tahmeeta että suhteet oikein ni siihen jäävät jumiin eikä pois pääse.
Loistava keksintö ainakin meillä, satoja ja enemmänki päivässä kuolee.
 

Yhteistyössä