Nyt olen ekan laihdutustabuni ottanut

jännityksellä jäämme odottamaan vaikutusta =)

Aamupalan jälkeen en viitsinyt ottaa, kun katsoin sen niin kevyeksi (1/2 ruissydän, beceliä, pari aamupalajuustoviipaletta (5%) kevytleike ja kurkkua sekä kahvia).

Äsken käytiin seisovassa pöydässä ukon kanssa syömässä ja nyt sitten otin tuon ihmepillerin :whistle: :whistle: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:49 pienenhetken kirjoitti:
kauan siinä kestää että se alkaa vaikuttaan? :whistle: kannattaa varmaan pysytellä vessan lähettyvillä :D
Juu, siksi en aamulla ottanutkaan, käytiin päivän lenkkeilyt ensin =) aika noloa olisi puskissä pyllistellä :x :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:59 saima harmaja kirjoitti:
ei millään pahalla, mutta eikös mieluummin kannattais jättää noi seisovat pöydät väliin, niin ei tarvittais tablettejakaan :/
:) ihan normaalia ruokaa niissäkin on ja jotain on kuitenkin syötävä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:21 huppaloora kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:54 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:49 vieras kirjoitti:
Ovatko terveellisiä?Tai siis turvallisia? Onko paljon ylipainoa sinulla?
Lääkäri noi määräsi, joten lienevät turvallisia. Painoin 92kg tänä aamuna ja pituus 164cm - jotain 30kg on liikaa :(
Hoikkeliini... ;)
:D :D tuota ei kukaan olekaan minulle pitkään aikaan sanonut :D
 
Mä olen vähän skeptinen kaikkiin poppakonsteihin. Ei sillä ettei niillä laihtuisi, mutta mitä tapahtuu normaalipainoisena laihdutuksen jälkeen. Eli onko pystynyt omaksumaan kevyemmät elintavat jotta paino ei hiivi takaisin. Ite vaan kokeillu kaikki maailman kikkakolmoset ja aina paino tullut takaisin, kun ei ole elämäntavat muuttuneet vaan laihistelun jälkeen palattu vanhoihin turmiollisiin tapoihin :ashamed:

No taas sitä laihistellaan ja aloittaessa ylipainoa oli 36.5kiloa. 17 jäänyt jo matkan varrelle ja tulevaisuus mietityttää edelleen, että olenko sisäistänyt vieläkään tätä terveellisempää elämää vaikka nyt siltä tuntuukin :/ No, aika näyttää.

Mutta sylin täydeltä onnea ja tsemppiä urakkaasi :flower: Jaa syö rauhassa seisovassa pöydässä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:24 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:24 Elvispossu kirjoitti:
mitä tabuja syöt? Xenical alkoi mulla vaikuttamaan vasta noin viikon kuluttua... ja vessa tuli tutuksi... =)
Sama lääke, miten tehosi??
loistavasti! tai sanotaan luistavasti..... :LOL: mulla oli alkuun hankala syödä niin paljon rasvaa ja jos söi liikaa niin sitten lensi jos liian vähän, ei vaikutusta. kyllä niillä noin kuukaudessa kahdessa 8kg katosi ja ei tullut takas, mutta ruokavalio meni täysin uusiksi.vähän hankalia reissussa tai shoppaillessa jos erehtyy syömään vaikuttaa nimittäin vielä kuurin loputtua noin viikon.ÄLÄ SYÖ LIHAPIIRAKKAA!!!tai.... :whistle:
 

Yhteistyössä