Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Useimmat laumaeläimet parittelee niin että naaras ottaa monelta urokselta vuoronperään koko kiima-ajan.. evoluutio otti tämän huomioon kun suunnitteli terskan muodon.
Kyllä eläinmaailmassa on tavallisinta se, että urokset tappelevat naaraista ja pyrkivät "omimaan" naaraat sekä estämään muita uroksia pääsemästä naaraidensa lähelle. Uroksella saattaa olla myös monta naarasta. Harvoilla lajeilla naaraalla on montaa urosta. Naaras saattaa kyllä paritella toisen uroksen kanssa jos "oma" uros ei ole lähellä ajamassa kilpailijoita pois. Kimppakivaa ei siis eläinmaailmassa juuri harrasteta näin päin, vaan päinvastoin luonnonlaki olisi se, että nämä kolme ukkoa olisivat veripäissään tapelleet "lorton" siittämisyrityksistä.

Mutta näin vain teoriassa. Tässä on kyse ihmisistä, sillä miten eläinmaailmassa yleensä menee ei varmaan ole väliä, koska nyt ei ole kyse "eläinmaailmasta" yleensä. Ihmisillä on omat taipumuksensa ja tapansa. Ja mulle on ihan sama jos neljä aikuista haluaa paneskella toisiaan - vaikka olisivat kaikki miehiä. :)
 
uskaltaisinko
En tideä, mutta jotenkin tuntuu, että miesten löytäminen tällaiseen on helpompaa kuin naisten. Tästä kauhistelun määrästä täälläkin voinee päätellä jotain. :)

Näihin miehiin päädyttiin siten, että listattiin ensin sellaisia tuttuja, jotka mahdollisesti voisivat suostua ja joilta asiaa kehtaisi kysyä. Minä raakkasin sitten joukosta pois ne, joiden kanssa en voisi kuvitella tekeväni mitään tällaista ja nämä kaksi sitten jäivät jäljelle. Ja oikeastaan loppuun saakka uskottiin, että ainakin toinen menee puihin, mutta eipä mennyt. :)
Noin minäkin oikeastaan olen vähän miettinyt, mutta en nyt vielä mitään listaa ole tehnyt. Ja olen kyllä ihan samaa mieltä että miehiä on varmaan helpompi löytää sellaisia jotka eivät ole tuomitsemassa vaikka kieltäytyisivätkin..

Itse olen kyllä joskus käynyt saunassa vieraiden miesten/pariskuntien kanssa, mutta jotenkin tuntuu ettei minusta välttämättä olisi mitään ehdottelemaan.. Toki onhan se jossain baarissakin mukava flirttailla, mutta sitten jos se pitäisi viedä astetta pidemmälle, niin voisi iskeä ujous...

Ja nyt kun on lapsiakin, niin se tosiaan pitäisi olla aika hyvin suunniteltu, jotta on lapset hoidossa! En kyllä ottaisi riskiä, että lapset saattasivat vahingossa kömpiä paikalle...
 
"vieras"
Naisesta mieheen, suojaamaton seksi 0,0003–0,0056 1:3 300–1:180
Miehestä naiseen, suojaamaton seksi 0,0006–0,0070 1:1 650–1:143
Miehestä mieheen, suojaamaton seksi 0,0007–0,07 1:1 430–1:14
Neulanpisto-onnettomuus 0,001–0,008 1:1 000–1:125
Yhteisen huumeneulan käyttö 0,0067 1:150
Äidistä vastasyntyneeseen, ei hoitoa 0,15–0,35 1:6–1:3
Äidistä vastasyntyneeseen, AZT-hoito 0,05–0,12 1:18–1: 8
Verensiirto HIV-positiivisesta 0,7 1:1,4
 
[QUOTE="vieras";25508530]Kyllä eläinmaailmassa on tavallisinta se, että urokset tappelevat naaraista ja pyrkivät "omimaan" naaraat sekä estämään muita uroksia pääsemästä naaraidensa lähelle.[/QUOTE]

Laumoissa joissa paljon täyskasvuisia uroksia (sudet, hevoset, lehmäeläimet, kanit, apinat, jne.) urokset parittelevat sovussa tai nokkimisjärjestyksessä. Sudet malttaa tuskin odottaa että edellinen on irtaantunut ennen kuin seuraava on asialla (siksi jäävät hetkeksi nalkkiin, tulpaksi).

Monet apinat harrastaa iloista ja estotonta ryhmäseksiä - tämän tekniikan avulla meidän laji selvisi joitakin miljardeja vuosia ilman sen kummempaa kulttuuria.
 
Minua kiinnostaa että miten päädyitte tekemään koko hommaa? KUka sitä ehdotti? Kävikö kaikki vaan vaivihkaa ilman sen kummempia suunnitelmia? Miten te päätitte että "ok nyt aletaan sitten".

Ja miten ne miehet toimii, tai siis ku pernoleffoissahan ne aina vaihtaa paikkaa puhumatta ja kaikki sujuu ... niin irl ei mene niin. Pakko kai niiden on vähän suunnitella että "no mä meen nyt tänne niin tuu sä nyt tähä, eiku oho, mee sä sinne, eiku mä meen tänne, eiku siis, mitä sä teet, oo sä nyt siinä .. "

Vai onko se miestenkin mieelstä ihan sama vaikka sojottava ky*pä osuu muihin miehiin siinä liikehtiessä ees taas...

mietin vain tämmösiä
Hahaa. Kokemusta ei ole, mutta voin vain kuvitella tilanteen. :LOL:
 
Rietas Lortto
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;25508288:
tungen vielä tähän keskusteluun kysymykselläni. Oliko teillä sopimusta, että vain sun mies saa tulla vaginaan? Vai ihanko miehet sai tulla kuka minnekin? :D
Ei ollut mitään etukäteissopimusta. Tilanteen ehdoilla mentiin.
 
Rietas Lortto
Hah, etkö ole jumaliste ennen harrastanut seksiä kolmea tuntia? Paikat kipeänä vielä maanantaina? Kuivanako olit kun sinua pantiin? Höpönlöpön, ei oo ollu paikat kipeänä kun aidosti nauttiva, märkä nainen saa sinne anaaliin, suuhun ja pilluun. Nyt jäit kiinni. Ja vielä kun tuossa aiemmin leuhotit että tykkäät jos rajummin otetaan, että olivat varovaisia olleet...hohhoijaa. :D
Toki olen joskus harrastanut seksiä vielä pitempäänkin, mutta kolmen kanssa ollessa niitä limakalvoja hangataan kuitenkin abt. kolminkertainen aika. :) Voin kyllä vakuuttaa olleeni too-odella märkä... :)
 
Pitkässä suhteessa varmasti löytyy fantasioita, mutta näen kyllä että siitä on konkreettiseen ryhmäseksin harrastamiseen melkoinen loikka.
Niin se yks vieras sanoi ettei ole "mielenkiintoa" seksiin joka ei kohdistu erityisen rakastettuun ihmiseen.. jäi epäselväksi tarkoittiko ettei kiihotu mistään muusta vai eikö vain halua toteuttaa sellaista.
 
Häh
No ehkä lievästi poikkeavaa jos ei ole mitään fantasioita mistään muusta kuin omasta puolisosta.
Ei kai rakastuneella olekaan? Mulla ainakin tulis huono olo, jos mun fantasiaan tulis joku ihan muu mies. Onneks ne ei yleensä tule kutsumatta. Eilenkin, mitä me tehtiin, mä ajattelen vaan sitä. :) haluan toistaa sitä mielessäni enkä ikinä unohtaa. Ja kun rakas tulee taas kotiin, saan mennä sen syliin ja se paijaa mua ja me nauretaan ja suudellaan ja meillä on hyvä olla. Sen karheat kädet mun pehmeällä iholla. Miten voisin haluta mitään muuta?

No takan mä vielä tahdon. Sitten me voidaan rakastella siinä lattialla taljan päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häh;25512879:
Eilenkin, mitä me tehtiin, mä ajattelen vaan sitä. :) haluan toistaa sitä mielessäni enkä ikinä unohtaa.
Miehesi innostui lopulta sun pienestä fetissistä? =) Ei outoa että osaa fantasioida omasta puolisosta.. se että ei halua tai edes osaa kiihottua mistään muusta lienee harvinaisempaa.
 
Häh
Miehesi innostui lopulta sun pienestä fetissistä? =) Ei outoa että osaa fantasioida omasta puolisosta.. se että ei halua tai edes osaa kiihottua mistään muusta lienee harvinaisempaa.
??? Ihan normaalia seksiä harrastettiin. En kaipaa mitään omituista. Tietenkään en halua kiihottua muista, koska olen valinnut hänet ja rakastunut. Hän on todella hyvä siinä.
 
Hahaa. Kokemusta ei ole, mutta voin vain kuvitella tilanteen. :LOL:
Minäkin haluaisin tietää miten se käytännössä tapahtuu, että onko siinä joku käsikirjoitus minkä mukaan mennään ettei vaikka kaksi yritä sohia samaan aikaan samaan paikkaan :D Vaan jos se ei heitä haittaa niin mikäs siinä, vähän kilpailua.

Minua ei muiden seksielämä hetkauta, ja jotenkin kierolla tavalla asia on ok enemmän kuin sinkulla, koska nainen on parisuhteessa ja oma mies oli mukana. Hauska ajatus, vaikka kokeilemaan en lähtisi.
 
"vieras"
Itseäkin pikkasen kiinnostaisi :)

Itsekin aika homomaisena pidän tuota touhua,miehet ovat alastomina ja vähän liian lähekkäin!
Uskoisin miesten tietävän kimppaan osallistuessaan että jonkinasteinen fyysinen kontakti tai osuma samaan sukupuoleen ja/tai toisen, kenties itselleen vieraammankin henkilön intiimialueisiin on siinä tilanteessa enemmän kuin mahdollista. Ellei ole sitä ajatusta valmis hyväksymään niin silloin voi joiltakin kimppakiva jäädä kenties kokematta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häh;25513056:
??? Ihan normaalia seksiä harrastettiin. En kaipaa mitään omituista. Tietenkään en halua kiihottua muista, koska olen valinnut hänet ja rakastunut. Hän on todella hyvä siinä.
Kuulostaa hyvältä. Kaikki mikä toimii omalla kohdalla on ok, ei niinkään väliä mitä muut tekee omissa makkareissa.

Yks tän ketjun harmaista saisi ottaa yhteyttä kun nyt on paremmalla tuulella :attn:
 
IhaNainen harmaana
[QUOTE="hehe";25506864]Ihanainen, oletan.[/QUOTE]

No en todellakaan ja sitäpaitsi mut sä keksit vaan siitä suihinottojutusta, et kirjotustyylistä. ;) Mä ottaisin ennemmin niitä ylimääräisiä naisia mukaan touhuihin, mutta kiitos kun muistit muakin tässä mielenkiintoisessa ketjussa. :D
 

Yhteistyössä