Nyt on matkat varattu!

XXS
Juuri tultiin miehen kanssa Portugalin Albufeirasta ja kesäkuussa menen viikoksi pojan kanssa Bulgariaan. Joulu + uusi vuosi ollaan koko porukka 3 viikkoa Intiassa, kuten oltiin viime vuonnakin.
WcAnkka -mä kadehdin sua! Toi on jo AAA -luokan reissu B)
 
vieras
Suomea kierretään vain tänä kesänä. Innolla odotan, kun joskus 3 vuoden päästä, kun kuopus on 2-3-vuotias lähdetään pitkästä aikaa ulkomaille, Kreikkaan päin luultavasti.
 
minä olen aika hassu tapaus sillä vaikka pari kertaa vuodessa matkustetaan niin ei kovin aikaisin matkoja varata. Mihinkään tiettyyn paikkaan ei ole pakko päästä (paitsi kun vanhin lapsi oli vaihto-oppilaana ja häntä piti käydä moikkamassa mutta silloinkaan ei mitkään tietyt päivät vaan suunnilleen-ajankohta) ja siksi katsellaan noita matkoja vasta lähempänä kyseistä ajankohtaa, korkeintaan paria kuukautta aikaisemmin. ja koskaan ei ole tarvinnut koko talvea tai kesää kyyhöttää kotona kun ei muka matkaa löytynyt.
ja onhan se kotimaan matkailukin matkailua eli hätävararatkaisuna kesäjuttuja varten on yksi kotimaan suunnitelma ollut monta vuotta mutta vielä ei ole toteutettu....
 
Maamikki
EI mihinkään ole nyt matkaa varattu. Oltiin keväällä teneriffalla ja oli aika rankkaa matkustaa tuon kuopuksen kanssa. Nyt sit odotellaan et hän kasvaa vuoden tai pari ja sit vasta lähdetään seuraavan kerran.
 

Yhteistyössä