Nyt saa kehua omaa puolisoa, ettei aina vaan sitä valitusta.

mä aloitan.
Mun mies on kuumis.:X3:
Ei ahkerampaa ihmistä ole olemassakaan.
Sillä on todella pitkä pinna, muidenkin ihmisten kanssa.
Hyvä sydän.
Auttavainen.
Turvallinen.
Muhkea.
Lämmin.
Hyvänhajuinen.
Sen alaselässä kasvaa ihanaa turkkia johon on mukavaa painaa kasvot.
Avaa mulle ovia.
Välillä kantaa.
Oh!:LOL::alien:

Ja vielä pihvejäkin mulle paistaa.:ROFLMAO:

Syö hyvällä ruokahalulla kaikkia ruokakokeilujani.

Ottaa syliin jos on paha mieli.
 
Pin
Se on:

Säntillinen
Empatiakykyinen
Turvallinen
Kohtelias
Ahkera
Älykäs
Vastuullinen
Hyvä itsetunto
Rohkea

Sitten esimerkiksi sellainen piirre on miehessäni ihanaa, että hän haluaa aina selvittää asiat, keskustella kanssani syvällisemmin eikä koskaan käännä vain selkäänsä asioille. Hyvä motto onkin, että "jos se on sinulle iso juttu, sitten se on minullekin".
Mies on sopivasti oikeastaan kaikkea, sen kanssa on tosi hauskaa, mutta mies ei ole kuitenkaan liian "pelle", mitä en taas jaksaisi. Se on mun ystävä ja hyvä isä meidän lapsille.
Se antaa mun olla niin vapaa ku tarvitsen, se on mulle tosi tärkeää.

Aika vähän mä löydän edes mitään huonoja puolia tuosta ihmisestä, oikein hyvän miehen olen rinnalleni löytänyt ja hyvällä tuurilla vielä tosi nuorena niin pääsi kasvamaan yhteen. (y)
 
vierailija
Mun mies rakentaa meidän perheelle taloa ja käy töissä. Autan itsekin raksalla, mutta mun homma on enimmäkseen huolehtia koti, lapset jne. Ihana, että jaksaa siellä huhkia meidän vuoksi :)
Jaksaa ymmärtää mun mielialan heilahteluja (pieni vauva kotona), ei ota itseensä jos päästän sammakoita suusta....sanoo, että asiat on hyvin, jos alan murehtia tulevaisuutta liiaksi (se tuntuu pienentävän murheet puolella). Ei osaa itse stressata juuri mistään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Mieheni on suorasukainen, positiivinen ja huumorintajuinen (aito koomikko). Sellaisen ihmisen kanssa on ihana olla, hän ei ryve ongelmissa vaan näkee asioiden hyvät puolet ja osaa nauttia hetkestä. On hänelläkin huonot hetkensä, mutta ne ovat harvinaisia ja liittyvät arvattavasti joko A) työstressiin B) Siihen kun jokin tekninen vempain ei toimi.

Omatkin ongelmani katoavat, kun hän luo uskoa hyvään ja saa minut hyvälle tuulelle. Hän on seksuaalinen, hänellä on miehekäs ja vahva vartalo, ihanat miehekkäät kädet. Ja kuitenkin poikamainen, vilpitön ja hellä luonne, joka ei ole kyynistynyt eikä korruptoitunut. Aito, rakastava, sitoutunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Huolehtivainen
Ihan huippu lasten kanssa
Hyvä kokki
Taitava käsistään
Ystävällinen kaikille, ei puhu koskaan kenestäkään ikävästi tai arvostellen
Arvostetussa ja hyvässä työssä
Parasta seuraa
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Nyt kun mulla on vaikea elämäntilanne, niin nämä asiat on korostuu mun miehessä: Se tekee mitä tahansa mun ja lasten takia, me ollaan sille tärkeintä ja se näkyy. Mun asiat on sille tärkeitä ja voin puhua sille kaikesta. Se on ainut joka todella ymmärtää mua ja on aina mun puolella. Saan itkeä sen sylissä ja se jaksaa silittää mua. Se auttaa mua jaksamaan kaiken keskellä, kehuu mua, sanoo että mä olen hyvä äiti kun tunnen itseni huonoksi. Tekee mulle herkkuja ja pakottaa syömään kun . Nousee aikasin ja tekee perheelle aamupalan ennen kun lähtee töihin. Halaa ja katsoo rakastavasti ja sanoo että mä selviän. Sen takia jaksan. Tuon rakkauden takia. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Se on mun paras kaveri :)

Tänäaamuna se herätti mut hellästi halaten ja kuiskien että "jaksaisiko kulta herätä ja nousta töihin.." juuri 2 minuuttia ennenkuin herätyskello olisi rämähtänyt soimaan (inhoan siis äänekkäitä pikaherätyksiä) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
OnnekasNainen
Tää on niin helppo!

Mun mies on mulle maailman paras mies, koska hän huomioi minua. Kuuntelee minua, on minun tukena.
Ymmärtää minua. Hänen kanssaan on aina hauskaa. Hänen kanssaan voin keskustella vaikeimmistakin asioista. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua.
On niin komea (minun silmissä) ja hyvä sängyssä. ;)

Hän on myös hyvä ystävä, reilu ja auttavainen. Hyvä isä lapsilleen ja bonusisä minun lapsille. Minun paras ystävä.

Hänen takia minun on helppoa olla onnellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
-söpö
-älykäs
-hauska, saa mut nauramaan enemmän kuin kukaan muu
-saa hauskoja ideoita
-kätevä käsistään
-laittaa herkullista ruokaa
-hyvä isä
-tuo kukkia
-ostaa mulle vaatteita, hyvä maku
-mun paras kaveri ja lohduttaja
-antaa mulle tilaa, tuntee mut, voin olla täysin oma itseni

siinä nyt mitä nopeesti tuli mieleen. rakastan.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote

Yhteistyössä