Nyt se on loppu!;(

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Kuinka muuten teillä, jotka imettäneet noinkin kauan, niin kuinka muksun hampaat? Ku äidinmaito on aika sokerista... Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn!
Eikös täällä just pari viikkoa sitten ollut linkki siihen tutkimukseen, ettei äm vahingoita hampaita..? En kyllä ole yhtään varma, mutta pitipä taas tunkea nokka tännekin :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis mä olen ihan sanaton,mä en vaan käsitä et joku imettää nuinkin pitkään :eek:
mutta en sano pahalla,mä ite en vaa pystys siihen :/ musta se on jotenki..ällöä.. :whistle:
Samanlaisia ajatuksia tulee minulle. Jo pelkkä ajatuskin, että oma kaksi vuotiaani tulisi rinnalle, saa minut voimaan fyysisesti pahoin.

 
Meillä ei ole imetys vahingoittanut hampaita, tai ei ainakaan esikoisen. En sitten tiedä kuopuksesta... se selviää aikanaan. En usko että yhtään sen enempää kuin niillä joilla on maitopullot. Enkä yöllä imettenyt vaan illalla ja aamulla.
Nyt kun ollaan oltu molemmat kipeitä kuopus olisi halunnut olla rinnalla jatkuvasti ja nyt oli senkin tähden hyvä lopettaa kun pysty kuopukselle selittään, että tisuset meni pilalle tässä sairastellessa. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis mä olen ihan sanaton,mä en vaan käsitä et joku imettää nuinkin pitkään :eek:
mutta en sano pahalla,mä ite en vaa pystys siihen :/ musta se on jotenki..ällöä.. :whistle:
Samanlaisia ajatuksia tulee minulle. Jo pelkkä ajatuskin, että oma kaksi vuotiaani tulisi rinnalle, saa minut voimaan fyysisesti pahoin.
Peesi tähän. Mä en kanssa millään pystyisi imettämään tuon ikästä :/ Mun tuttu imetti 3 vuotta ja oli kamalan kuulloista, kun puhelimessakin puhuttiin ja muksu huusi vieressä "anna äiti tissiä!" :X

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Meillä ei ole imetys vahingoittanut hampaita, tai ei ainakaan esikoisen. En sitten tiedä kuopuksesta... se selviää aikanaan. En usko että yhtään sen enempää kuin niillä joilla on maitopullot. Enkä yöllä imettenyt vaan illalla ja aamulla.
Nyt kun ollaan oltu molemmat kipeitä kuopus olisi halunnut olla rinnalla jatkuvasti ja nyt oli senkin tähden hyvä lopettaa kun pysty kuopukselle selittään, että tisuset meni pilalle tässä sairastellessa. :whistle:
no meillä on kaikilla lapsilla jäänyt pullotkin pois n. 9kk iässä :) :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis mä olen ihan sanaton,mä en vaan käsitä et joku imettää nuinkin pitkään :eek:
mutta en sano pahalla,mä ite en vaa pystys siihen :/ musta se on jotenki..ällöä.. :whistle:
Samanlaisia ajatuksia tulee minulle. Jo pelkkä ajatuskin, että oma kaksi vuotiaani tulisi rinnalle, saa minut voimaan fyysisesti pahoin.
Peesi tähän. Mä en kanssa millään pystyisi imettämään tuon ikästä :/ Mun tuttu imetti 3 vuotta ja oli kamalan kuulloista, kun puhelimessakin puhuttiin ja muksu huusi vieressä "anna äiti tissiä!" :X
:eek: :x
siis musta iha järkyttävää
 
Täällä ei näköjään olla kuultu WWH:sta ja sen suosituksista. :whistle:
Suosittelen teitä, jotka sanotte, että imetyksestä ei ole hyötyä kuin vauvoille lukemaan vaikka seuraavan artikkelin:
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=141&Itemid=126 :)
 
Tipu Topakka
Hienosti olet imettänyt :flower: Ite lopetin niin hiljalleen, että maidon tulo loppui. Pari kertaa yritin "seinään" lopettamista, mutta junttas niin pahat tukokset joka kerta, että päädyin hiljalleen lopettamiseen.
 

Yhteistyössä