Nyt sitten sain sen korun niskaani (turhis)

KIVA! mä oon miettinyt myös tuollaista. oltiin festareilla viime kesänä töissä ja mun työparilla oli kolme allekkain niskassa.. parantuneena on musta kvian näköinen... mä vaan pelkään että se repeää, kun nukun.

Mä kävin laittamassa just uudet noihin korvanipukoihin ja mietin siellä tota, mutta luulen eettä sattuu :whistle:
 
Hieno koru. Olen itsekin ajatellut samanlaista. Minulla on vielä se etu, että ei tarttisi olla huolissaan, että hiuksia harjatessa osuu koruun, kun on rastat ja tukalle ei kampaa näytetä... :D

Lävistysten suhteen on kauneus katsojan silmässä. Minusta on ilkeää laukoa "hyi kun ruma, olet pilannut kroppasi"-kommentteja. Asian voi sanoa ystävällisemminkin.
 
Uhh, mul ei oo kun korvissa reiät, kaks kummallakin puolella.

Asiasta viidenteen, näin muuten kerran kuvasarjan, jossa tytön selkään tehtiin kuvio sillai, että "kuorittiin" ihokerros pois selästä jollakin terävällä veitsentyyppisellä esineellä. Ihopalaset oli kun kastematoja siinä paperin päällä. En tajunnu koko ideaa, mutta sitten kun näin sen valmiina ja parantuneena, niin selässä näkyi kuvio sellasena punasena. Ei siis ollu tatuointi, en tiedä millä nimellä sitä kutsutaan. Se jos mikä varmaan sattui. Kuvio oli vielä koko selän mittainen. Ihmettelin vaan, että mahtoiko siihen kasvaa ensin rupea lainkaan :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:07 vili43 kirjoitti:
Tässä teille lävistysideoita... :xmas:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=aingsu
Pitää myöntää, että ihan tähän ei munkaan rahkeet riitä vaikka erilaisuudesta kovasti tykkäänkin :) .
Onko toi sun lapsi vai miten oot sattunu löytämään nuo kuvat?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:09 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:07 vili43 kirjoitti:
Tässä teille lävistysideoita... :xmas:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=aingsu
Pitää myöntää, että ihan tähän ei munkaan rahkeet riitä vaikka erilaisuudesta kovasti tykkäänkin :) .
Onko toi sun lapsi vai miten oot sattunu löytämään nuo kuvat?
Miäti sitä :D .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:11 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:09 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:07 vili43 kirjoitti:
Tässä teille lävistysideoita... :xmas:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=aingsu
Pitää myöntää, että ihan tähän ei munkaan rahkeet riitä vaikka erilaisuudesta kovasti tykkäänkin :) .
Onko toi sun lapsi vai miten oot sattunu löytämään nuo kuvat?
Miäti sitä :D .
Nyt just en malta alkaa miettimään ku hermoilen ja ootan lasta kotiin kouluretkeltä ja pitäis jo tulla ja ei vaan näy. Mä mietin sit vaikka illalla. =)
 
Ihan hieno :D Ja pääasiahan on, että itse tykkää. Minulla ei riittäisi rahkeet tekemään moista. Ennen muinoin olisin saattanut itseäni käydäkin reittelemässä. Nyt tyydyn keräämään rahaa vain uuteen tatuointiin.

Ja kyllä minun on sanottava, että nämä implantit, lävistykset ja muut härpäkkeet näyttävät minusta vielä ihan mukavilta, mutta siinä vaiheessa kun sormia ruvetaan amputoimaan, niin minullakin lyö jo vähän stoppia :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:09 KARU kirjoitti:
Onko toin kanssa kiva nukkuu ja onko toi eroottinen ? Joko lapsi on keksinyt siitä napata

=)
Nukkumista ei pahemmin häiritse. Ja joo, on se aika eroottinen, ei tietenkään kaikkien mielestä. :) Ja lapsi ei ole napannut, hän tietää että siihen ei saa koskea. Kuten ei myöskään saa repiä korviksia, ym. :)
 

Yhteistyössä