Nyt tarviin apua PIAN!

  • Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
"Minna"
Mulla meni selkä ja taidan joutua menee päivystykseen, kävelen ihan kumarassa. Onko täällä ketään ihanaa ihmistä joka voisi hakea mun lapsen hoidosta klo 22 mennessä? Maksan toki ja tää on ihan viimeinen oljenkorsi.
Itä-Helsinki, please!
 
Soitapa taksikeskukseen ja kysäse kävisivätkö hakemassa sen lapsen sieltä pk:n pihasta ja tuovat kotiin, maksat taksin kun tulevat. Ja sitten soitaat päiväkotiin ja selität tilanteen ja pyydät tuomaan lapsen ulos.

Toinen vaihtoehto on että soitat päiväkotiin ja kysyt voisiko tässä tilanteessa lapsi olla sielä yön yli ja aamulla sitten käyt hakemassa.
 
Viimeksi muokattu:
"Minna"
Eivät pidä yön yli kun meillä sopimus vain klo 22 asti. Soitin terveysneuvontaan ja pyysivät ettei lasta päivystykseen koska siellä on ruuhkaa. Mulla kamala noidannuoli selässä ja joka askel tuntuu siltä että oksennan kun vihloo. Meillä ei ole Helsingissä ketään tuttuja. Ehkäpä soitan sinne sossuun.
 
"vieras"
[QUOTE="Minna";27551159]Mulla meni selkä ja taidan joutua menee päivystykseen, kävelen ihan kumarassa. Onko täällä ketään ihanaa ihmistä joka voisi hakea mun lapsen hoidosta klo 22 mennessä? Maksan toki ja tää on ihan viimeinen oljenkorsi.
Itä-Helsinki, please![/QUOTE]

ja aina voit soittaa hoito-paikkaa ja sanoa tuon... kyllä siellä joku oikeasti jelppii! Niin jos oikeasti tarviit apua ...haiskahtaa?
 
"Minna"
Tiesitkö että on muitakin asentoja kuin istuminen. Mä makaan kovalla lattialla. Vääntäydyin tähän oksennusrefleksiä uhmaten ja sama edessä kohta kun nousen. Jokainen jolla ollut noidannuoli, tietää miltä tämä tuska tuntuu.
Hoitopaikka ja sairaala soitettu, nyt etsin sossun numeroa mut hitto kun vaikeeta löytää miljoonien numeroiden listasta!
 
Blue
[QUOTE="Minna";27551229]Eivät pidä yön yli kun meillä sopimus vain klo 22 asti. Soitin terveysneuvontaan ja pyysivät ettei lasta päivystykseen koska siellä on ruuhkaa. Mulla kamala noidannuoli selässä ja joka askel tuntuu siltä että oksennan kun vihloo. Meillä ei ole Helsingissä ketään tuttuja. Ehkäpä soitan sinne sossuun.[/QUOTE]

Mikään päiväkoti ei ole noin joustamaton. Ja kukaan ei päivystyksessä sano ettei sinne lapsia tuollaisessa tapauksessa. Sinnehän ne sairaatkin lapset menevät apua hakemaan.
 
"mona"
Voivat sanoa ettei mielellään lapsia mukaan päivystykseen mutta eivät voi sitä kieltää. Pakkohan munkin ois ottaa lapset sinne mukaan jos mun ois nyt mentävä päivystykseen. Minkäikäinen lapsi?
 
"mona"
Mikään päiväkoti ei ole noin joustamaton. Ja kukaan ei päivystyksessä sano ettei sinne lapsia tuollaisessa tapauksessa. Sinnehän ne sairaatkin lapset menevät apua hakemaan.
Täällä ainakin lapset menevät eri tiloihin, joissa rauhallista eikä tartte katella viikonlopun rettelöitsijöitä. Mutta jos on pakko tilanne kuin ap:llä niin eihän siinä ole vaihtoehtoja..
 
Blue
[QUOTE="mona";27551286]Täällä ainakin lapset menevät eri tiloihin, joissa rauhallista eikä tartte katella viikonlopun rettelöitsijöitä. Mutta jos on pakko tilanne kuin ap:llä niin eihän siinä ole vaihtoehtoja..[/QUOTE]

No tottakai menevät mutta heillä on tilat siellä lapsille ja ap voi ottaa lapsen mukaan jos ei vaihtoehtoja ole.
 
"Minna"
Lapsi on 1,5v ja kuten tiedätte klo 22 on hyvin väsynyt! Helsingissä lapset eivät käy samassa päivystyksessä vaan heille on oma päivystys eli aikuisten päivystyksestä on kyse. Hoitaja sanoi että on aika rankka ilta menossa, paljon poliisien tuomia tapauksia ja jonoa, siksi suositteli ettei lapselle hyvä paikka.
Mut kun meillä ei oo ketään jolta sais apua! Sossun kriisipäivystykseen soitin ja sieltä sanoivat että soittavat kohta takaisin.
 
Blue
[QUOTE="Minna";27551299]Lapsi on 1,5v ja kuten tiedätte klo 22 on hyvin väsynyt! Helsingissä lapset eivät käy samassa päivystyksessä vaan heille on oma päivystys eli aikuisten päivystyksestä on kyse. Hoitaja sanoi että on aika rankka ilta menossa, paljon poliisien tuomia tapauksia ja jonoa, siksi suositteli ettei lapselle hyvä paikka.
Mut kun meillä ei oo ketään jolta sais apua! Sossun kriisipäivystykseen soitin ja sieltä sanoivat että soittavat kohta takaisin.[/QUOTE]

Mä olen päivähoidossa työssä ja tiedän myös sen ettei vuoropäiväkoti voi moisessa tilanteessa kieltäytyä pitämästä lasta. Meillä menee mm. viiteen mennessä hakemattta jääneet lapset vuoropäiväkotiin, se on ensisijainen sijoituspaikka hakematta jääneille lapsille.
 
"vieras"
[QUOTE="Minna";27551258]Tiesitkö että on muitakin asentoja kuin istuminen. Mä makaan kovalla lattialla. Vääntäydyin tähän oksennusrefleksiä uhmaten ja sama edessä kohta kun nousen. Jokainen jolla ollut noidannuoli, tietää miltä tämä tuska tuntuu.
Hoitopaikka ja sairaala soitettu, nyt etsin sossun numeroa mut hitto kun vaikeeta löytää miljoonien numeroiden listasta![/QUOTE]

Mutta en kuitenkaa vento vieraaseen luottas. Ambulanssi tulee hakemaan kun kerrot että ei se suoristu ja hermoihin koskee. tiedän mitä on kun vetää linkkuun ja eikä suoristu. Sain voimakkaita resepti lääkeitä ja heti autto. Minä veikkaan että lihas jumissa ja puristaa hermoja.
 
"mona"
[QUOTE="Minna";27551299]Lapsi on 1,5v ja kuten tiedätte klo 22 on hyvin väsynyt! Helsingissä lapset eivät käy samassa päivystyksessä vaan heille on oma päivystys eli aikuisten päivystyksestä on kyse. Hoitaja sanoi että on aika rankka ilta menossa, paljon poliisien tuomia tapauksia ja jonoa, siksi suositteli ettei lapselle hyvä paikka.
Mut kun meillä ei oo ketään jolta sais apua! Sossun kriisipäivystykseen soitin ja sieltä sanoivat että soittavat kohta takaisin.[/QUOTE]

No lapsi on kyllä vielä pieni, ajattelin että ois joku 3-4vee. Aika vaikea tosiaan hoitaa noin pientä noidannuolen kourisa. Toivottavasti saat apua kriisipäivystyksestä..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27551334]Mutta en kuitenkaa vento vieraaseen luottas. Ambulanssi tulee hakemaan kun kerrot että ei se suoristu ja hermoihin koskee. tiedän mitä on kun vetää linkkuun ja eikä suoristu. Sain voimakkaita resepti lääkeitä ja heti autto. Minä veikkaan että lihas jumissa ja puristaa hermoja.[/QUOTE]

jos saat vaatteet päältäs niin kokeile lämmintä suihkua minulla laukas jännitystä mutta ei auttanut.
 

Yhteistyössä