ööh noloo mut kuiten kysyy...

haluisn hankkia semmosen ovistestin/testejä...onko ne hankalia käyttää,miten niitä käytetään ja kuinka usein niitä pitää tehä?ovatko kalliita??en ole koskaan semmosia kokeillu mut nyt haluttas testata ku ei tärppiä millään meinaa tulla...kiitos jo etukätteen auttajille... :ashamed:
 
simppeli
Ne on ihan yhtä simppeleitä käyttää kuin raskaustestit. Niitä vaan käytetään useampana päivänä perätysten ja yleensä samaan kellonaikaan mikäli mahdollista.
 
Malla
www.mammaksi.fi

www.kotitesti.fi

www.halpatesti.fi

Sieltä saat edullisesti :D
Ja tulee kotiin muutamassa päivässä!
Ja postipussi on "huomaamaton", siinä EI lue mitä kirje sisältää!
Rohkeesti vaan!
PlussaOnnea :) :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
www.mammaksi.fi

www.kotitesti.fi

www.halpatesti.fi

Sieltä saat edullisesti :D
Ja tulee kotiin muutamassa päivässä!
Ja postipussi on "huomaamaton", siinä EI lue mitä kirje sisältää!
Rohkeesti vaan!
PlussaOnnea :) :) :)
oi kiitos!!kauppan menosta ehtiki tulla jo ressi... :ashamed: pitääpäs käyä vilaseen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Ole hyvä!

Itsekin olen muutaman kerran tilannut!
Eipä tarvii kenenkään "ylimääräisen" tietää meidän suunnitelmista ;)
..ainakaan yrityksen tässä vaiheessa! :)
no sitä se mieki meinasin et ei kenenkään sitä tarttis tietää...mun tuurilla joku kuiten näkkee ja juorut lähtee liikkeelle!!
 
Malla
No sepä se!!
Varsinkin kun yritystä on jo melkein vuosi niin ei tästä jokaiselle vastaantulijalle halua huudella! Toivottavasti teillä(ja meillä) pian tärppää! :)
Peukut on pystyssä! ;)
 
Kiitos Malla!! toivotaan pikaista plussaa kummallekkin!! :hug: meillä takana keskenmeno tammikuun (rv12+3) alussa ja kovasti uutta plussaa toivottas... jos päätät mustua voit laittaa vaikka yv:täki olis kiva ees joku paltastakamu saaha!!
 
Malla
Kiitos mulmul ja pahoitteluni keskenmenostasi :(
Mää oon itse asiassa eilen käyny näillä sivuilla ensimmäistä kertaa joten kutakuinkin aika noviisi olen! :)
yv? =yksityisviesti? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Kiitos mulmul ja pahoitteluni keskenmenostasi :(
Mää oon itse asiassa eilen käyny näillä sivuilla ensimmäistä kertaa joten kutakuinkin aika noviisi olen! :)
yv? =yksityisviesti? ;)
no mieki olen täällä roikkunu vasta vähän aikaa eli en miekään mikkään haka ole vielä... =) no mulle voit aina kirjotella ku ei tosiaan oo ketään tuttua vielä täällä vastaan tullu... =)
 
tärpännyt
siellä tos ihyvät ovis laskurit lisänä kokeilin tikutusta ja täsmälleen sama oli ajankohta molemmilla konsteilla ja tärppäsi.Oikohan osoite ollu www.pesu.fi tai googleta perhesuunnittelu.
 

Yhteistyössä