Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

Eli nyt on opiskelu ohi! Mahtava fiilis, koska ei tarvi enää miettiä seminaareja, tenttejä ja esseitä! Milloinhan sen vielä sisästäis :D
ja jos sais vielä töitä mahd. pian niin oisin vielä iloisempi :) Mitähän tänään keksisin, kun ei tarvii stressata mistään? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin;22042676:
Vähän samat mietteet, tai siis että tosi mahtavaa, että on ohi, mutta olin jo yliopiston sivuilla kattomassa, että mitä seuraavaksi :whistle:
Mikä meitä vaivaa? Minäkin olen katsonut sosionomin opintoja sillä silmällä... Ei ollut kiva eilen lukea Kauppalehdestä että tradenomeja ja ekonomeja valmistuu pilvin pimein työttömiksi. Vasta sain tradenominpaperini.: /
 
Mikä meitä vaivaa? Minäkin olen katsonut sosionomin opintoja sillä silmällä... Ei ollut kiva eilen lukea Kauppalehdestä että tradenomeja ja ekonomeja valmistuu pilvin pimein työttömiksi. Vasta sain tradenominpaperini.: /
Se on kyllä ärsyttävää, jos ei vuosien opiskelulla saa oman alan töitä : /
Mutta minä taidan vaan olla semmonen, että pitää olla jotakin uutta koko ajan kehitteillä, ettei tuu tylsää :D
 
tuleva sosionomi
Mikä meitä vaivaa? Minäkin olen katsonut sosionomin opintoja sillä silmällä... Ei ollut kiva eilen lukea Kauppalehdestä että tradenomeja ja ekonomeja valmistuu pilvin pimein työttömiksi. Vasta sain tradenominpaperini.: /
Mä aloitin sosionomi-opinnot. Työkkärikin katsoo niin työllistäväksi alaksi, että sain rahoituksen opintoihin, vaikka mulla on tuo aiempikin amk-tutkinto. Tradenomia vastaava siis aiempi. Toivotaan, että tällä uudella työllistyy paremmin ja ihmisläheisempiin tehtäviin. Mua kun ei jaksa enää näytön tuijottelu kiinnostaa!
 

Yhteistyössä