Oho, eka sensuroitu ketju! (pikkuP)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki sellaiset ketjut, joiden tarkoituksena on järjestelmällisesti kiusata yhtä ihmistä, kuten jotain bloggaajaa, pitää sensuroida. Psykopaattien toimintaa ei muuten saada aisoihin.
Tää "kiusaaminen" on kovin monimerkityksellinen sana. Jos ketjussa esim. käydään läpi asioita, joita joku henkilö on aiemmin kertonut itsestään niin onko se kiusaamista?
 
vierailija
Kyllä. AV:lla kiusattitte järjestelmällisesti erästä bloggajaa.
Jos tarkoitat Pipsaa niin en ole koskaan lukenut hänestä kirjoitettuja ketjuja ensimmäistä sivua pidemmälle saati kirjoittanut niihin. :LOL:

Itseasiassa joskus pari kuukautta sitten päätin ottaa selvää että kuka tämä P/Pipsa oikein on kun siitä niin paljon on ketjuja av:lla. Ilmeisesti ylipaino yhdistettynä siihen, ettei yritä olla huomaamaton on sellainen yhdistelmä, että ihmisillä riittää puhuttavaa. Mua se ei liikauta suuntaan eikä toiseen.
 
vierailija
Totta, että Pipsaa on mustamaalattu vauvalla, ja sellaiset ketjut kuuluu poistaa, siitä olen samaa mieltä. Mutta ihmetyttää, kun ihan asiallisetkin kyseistä bloggaajaa koskevat ketjut poistetaan automaattisesti. Kyllä muistakin bloggaajista, julkkiksista ja ilmiöistä saa asiallisesti keskustella (jopa esittää sitä hui kamalaa kritiikkiä kunhan todella tekee sen asiallisesti), niin miksei sitten hänestä?
 
Totta, että Pipsaa on mustamaalattu vauvalla, ja sellaiset ketjut kuuluu poistaa, siitä olen samaa mieltä. Mutta ihmetyttää, kun ihan asiallisetkin kyseistä bloggaajaa koskevat ketjut poistetaan automaattisesti. Kyllä muistakin bloggaajista, julkkiksista ja ilmiöistä saa asiallisesti keskustella (jopa esittää sitä hui kamalaa kritiikkiä kunhan todella tekee sen asiallisesti), niin miksei sitten hänestä?
Varmaan sen jälkeen jos on niin paljon ollut sitä kiusaamista, asiallisetkin ketjut pitää poistaa koska ne menee kiusaamiseksi kumminkin.

Mitä sellaista keskusteltavaa teillä sitten on tästä Pipsasta?
 
vierailija
Mulle on kanssa tullut sellainen olo useita ketjuja lukiessani,joissa pikkuP osallisena, että hän joko kaikessa turhantärkeydessään leikkii palstapoliisia tai sitten on niin psykoottinen, että luulee moden delegoineen palstan valvonnan hänelle.
 
vierailija
Nyt sun näppiksesi suoltaa sellaisen kasan paskaa että sulla taitaa olla koko kone ruskeana. Viesti nro 21 on vastaus viestiin nro 20 jossa väitetään mun palstailevan 24/7.

Joko siis sinä tai joku toinen nosti mut framille.
Persereikäs on ruskeana.
Neiti narttu kyllä ihan itse tyrkyttää itseään joka jumalan keskustelussa, että se siitä framille nostamisesta. Sulla taitaa olla sama syndrooma kuin kojootilla?
 

Yhteistyössä