Ohoi, sinkut äidit!

Mites kun menette pitkästä aikaa treffeille, niin jännittääkö teitä?

Mulla on ensi viikolla treffit ja olen ihan kauhuissani, että mihis sitä tulikaan suostuttua :eek:
Ja en ole siis kenenkään miehen kanssa ollut näissä merkeissä tekemisissä tuon minun lapseni isän jälkeen.. APUA!
Miten ne treffit voi edes onnistua, kun mä luultavasti olen koko ajan niin jännittynyt, etten saa suustani sanaa ja vaan naurahtelen hermostuneesti.

Ja muutenkin mietityttää, että kiusaanko vaan turhaan itteeni, kun tuo likkakin on vielä niin pieni, niin enhän mä jatkossa useinkaan pääse ulos.. Niin tämäkin varmaan kaatuu siihen..

Kertokaa mulle kokemuksia? Jooko? =)
 
Itse asiassa mies on isoveljen kaveri :snotty:

Jännittää aivan älyttömästi! Kun olen niin ujokin vielä kaiken lisäksi.
Ja väkisinkin mietti, että pitääkö mun olla jotenkin ekstra kiva ja kiinnostava, kun olen nyt äiti.. :ashamed:

Mites sitä nuorempana ei jännittänyt lainkaan näin paljon? :D

Kiitti kuitenkin tsemppauksista! Eikös kellään olis omia kokemuksia?
 
Ota asenne että ootte vaan kaverit jotka menee (minne nyt menettekin ) muuten vaan ilman muita ihmisiä kahdestaan tapaamaan toisiaan. Kyllä sitäkin jännittää. Taatusti. Se ei haittaa jos mokaa, se on inhimillistä ja tilannehuumoria parhaimmillaan. Kävin itse kesällä parilla treffeillä, enkä oo sen jälkeen uskaltanut, erosta kuitenkin yli 3 vuotta :D Parhaimmat treffit on toiminta treffit, jossa saa tehdä jotain samalla, eikä vain esim juoda kahvia... ;)
 
ann
Entäs jos kahvien jälkeen keksitte jotain tekemistä? Ja sussahan on jo jotain extrahyvää, koska olet äiti!! Tsemppiä treffeille! Itsellä tuore ero takana, ei ole vielä ehtinyt edes ajatella asiaa... ja mulla on kolme lasta :) Eli pakettiin kuuluu tavallaan koko kokonaisuus...
 

Yhteistyössä