Oi ja voi :(

Poitsu on nyt kolme yötä heräilly (2v) huutamaan ihan hysteerisenä ja on muutenkin vähän outo. Huolestuttaa ja vienkin sen kohta lekuriin..
Mutta kummallisinta tässä on se, että meinasin melkein jättää viemättä, koska töissä työvuorosuunnittelija vihaa mua ja haukkuu, jos olen saikulla tai jos poika (saa sairaan lapsen hoitotukea) on kipeä..
Pelotti soittaa töihin ja kovin stressi on nyt siitä :snotty:
 
se on kuule ihan sun laillinen oikeutes.... nyt pelko ja huono omatunto pois. anna työvuorosuunnittelijan mullistella vaan, eihän se muuta tässä asiassa pysty. ja jos tilanne menee pahaksi, ota yhteyttä liittosi pääluottamusmieheen ja jos ei auta niin sit työsuojeluvaltuutettuun.
 
A shadieeyah
:hug: millä tavcoin se on muuten outo?
meillä poika sai joskus tuon ikäisenä ja vielä 3,5v:nä yöllisiä kauhukohtauksia eli rupes itkemään ja kiljumaan keskellä yötä ku viimestä päivää.
 
mie
meillä nuorin vesirokossa vkonlopusta lähtien. Olin kotona 2 päivää, eiliseksi sain järjestettyä mummon ja papan häntä hoitamaan että pääsin töihin. Loppuvkon olen taas kotona ja paskaa tuli niskaan töissä... Seuraavan kerran kun lapsi kipeänä niin en kyllä järjestele mitään vaikka olisi kuinka tiukka tilanne töissä, kuten eilen!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: millä tavcoin se on muuten outo?
meillä poika sai joskus tuon ikäisenä ja vielä 3,5v:nä yöllisiä kauhukohtauksia eli rupes itkemään ja kiljumaan keskellä yötä ku viimestä päivää.
sellanen melkein kipeähkön oloinen, tarhastakin sanoneet, että kräntty, eikä syö. kotona kuitenkin vetää kun viimosta päivää, sekä ruokaa että leikkiä
:eek:

tiiän, että olisin voinu viedä poitsun iltapäivystykseen, mutta olen niitä tapauksia, jotka menee mielummin heti. nimim. ambulanssi on tuttu..
 

Yhteistyössä