Oireet ennen punktiota

Millaisia oireita teillä on ollut ennen punktiota ja missä vaiheessa ovat alkaneet? Olen luovuttamassa munasolujani ja nyt pistellyt Gonal-F:ää neljä päivää. Huomenna tulee mukaan myös jarrupiikki. Tähän mennessä oireita ei juuri ole, mitä nyt vessassa pitää ravata tuon lisätyn vedenjuomisen takia ja vatsa tuntuu hieman pinkeältä.
 
Hei,
Aivan aluksi suuri kiitos siitä, että olet päättänyt luovuttaa munasolujasi lapsettomuuden hoitoon! Aivan käsittämättömän kaunis teko:flower::heart:!

Mulla ei ennen punktiota ollut juuri mitään oireita. Ehkä vähän paineen tunnetta ja nippailuja, mutta lähes oireeton olin. Munarakkuloita oli tosin vain 8 eli se varmaan selittää oireettomuuden.

Tsemppiä punktioon!
 
Kiitos vastauksesta ja kannustuksesta :)
Eipä mullakaan juuri oireita ole ainakaan vielä ilmennyt, rakkuloita löytyi alustavasti 16, mutta lopullinen määrä selviää tietenkin vasta punktiossa. Eli luultavasti perjantaina. Pelkäsin etenkin huonoa oloa ja tietenkin sitä OHSS:ää, mutta ei kai sitä noilla munamäärillä ja vähäisillä oireilla ole odotettavissa. Ja kaipa se pahoinvointi olisi jo tullut jos sellaista olisi tulossa. Hyvillä mielin siis!
 
Hienoa kun luovutat munasoluja :)
Oma kokemus (joka juuri päällä), turvotuksen tunnetta alkaa olemaan (niin kuin olisi koko ajan maha täynnä), ehkä vähän helpommin hengästyttää ja janottaa, kenties väsyttää, mutta ei pahempia.
Mulla taipumuksena kasvattaa reilu 20 follia ja hyperin riski on, mutta jos sulla ei vielä pahempia oloja ole, niin varmasti kaikki menee ihan hyvin. Tsemppiä loppun saakka!
 

Yhteistyössä