Oispa kiva, jos

ois jotain kivaa tekemistä vklp ja jotain mitä odottaa mutta ei niin mitään. Ei varmasti!! :kieh: :headwall: Ei tässä muuta.. Eikö on! Mies menee lasten kanssa mummolaan ja minä jään tänne NUKKUMAAN :snotty: Ou jee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
^ Vähän niinkuin noin ajattelinkin tehdä :)
Ihan hyvältähän se sitten kuulostaa =) Minusta ainakin on välilä kiva kun saa olla kotona kaikessa rauhassa, eikä tarvii mennä minnekään. Voi hiippailla koko päivän yöpuku päällä, mussuttaa herkkuja ja ihan vaan olla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
^ Vähän niinkuin noin ajattelinkin tehdä :)
Ihan hyvältähän se sitten kuulostaa =) Minusta ainakin on välilä kiva kun saa olla kotona kaikessa rauhassa, eikä tarvii mennä minnekään. Voi hiippailla koko päivän yöpuku päällä, mussuttaa herkkuja ja ihan vaan olla =)
Aivan totta! Saitkin mun mielen kääntymään :) Mullahan onkin harvinaisen mukava ja rento vklp tiedossa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
^ Vähän niinkuin noin ajattelinkin tehdä :)
Ihan hyvältähän se sitten kuulostaa =) Minusta ainakin on välilä kiva kun saa olla kotona kaikessa rauhassa, eikä tarvii mennä minnekään. Voi hiippailla koko päivän yöpuku päällä, mussuttaa herkkuja ja ihan vaan olla =)
Aivan totta! Saitkin mun mielen kääntymään :) Mullahan onkin harvinaisen mukava ja rento vklp tiedossa!
Oi vitsi! Miekin haluun! :D
 

Yhteistyössä