Okei, eli tää on nyt sitten se uusi ja hieno muutos?

  • Viestiketjun aloittaja "Just"
  • Ensimmäinen viesti
Ja mitäs sitten jos valkkaan tuolta mun profiilista tuon "yhdistä facebookkiin" tms, niin mitä siitä tapahtuu? Oikeesti mun nikki yhdistyy mun profiiliin ja kaikki saa tietää kenen kuuppa kirraa päivästä toiseen palstalla? Tosi reilua hei.
 
Ja mitäs sitten jos valkkaan tuolta mun profiilista tuon "yhdistä facebookkiin" tms, niin mitä siitä tapahtuu? Oikeesti mun nikki yhdistyy mun profiiliin ja kaikki saa tietää kenen kuuppa kirraa päivästä toiseen palstalla? Tosi reilua hei.
Juu, tuosta en minäkään tykännyt.
En halua koko palstan tietävän, kuka, missä ja milloin... Pistäkään ilmoituksia tuohon YP:n ketjuun, parantelevat palstaa koko ajan toimivammaksi! :)
 
"Hop"
En tykkää kun edellisten kirjoitusten väili on näin pitkä. saa koko ajan olla rullaamassa sivua alaspäin. Vanhalla palstalla sentään sai useamman rivin lukea ennenkuin tarvi alaspäin sivua rullata. Äh, haittaa minua, koska samalla kun palstailen imetän, enkä koko ajan halua joutua toista kättä vapauttamaan sivun siirtoa varten *ärh*
Etusivultakin näkee enää muutaman otsikon kerrallaan ja jos käyttää isompaa näkymää ruudulla (kuten minä 'sokea') niin ei kyllä näy sitäkään vähää.

Hiukan tiivistämistä kiitos!!
 
miinukset 10min jälkeen:
-en tajua miksi pitää olla pallura joka ilmaisee onko paikalla vai ei, saako sen pois käytöstä?
-facebook yhteys
-profiilin kuvien ja kirjoitusten osittainen katoaminen
plussat:
+rekkautumisaika
+ei enää kilometrilainauksia mikäli oikein käsitin?
+uudet hymiöt
 
jep mä lopetan palstailun tähän.
Ei tämä ole enää mikään keskustelupalsta vaan tästä tuli joku wannabe facebook :rolleyes:
enkä todellakaan tykkää että täällä on nyt tollanen like-nappi, ihan niin kun joku jo aikaisemmin sanoi että vahingossa painaa tosta niin :eek:
 

Yhteistyössä