Okey, Let's ZUMBA!!

:(

"Tilauksenne on vastaanotettu. Emme ole kuitenkaan voineet toimittaa sinulle tilaustasi määräajassa, koska valtavan kysynnän vuoksi Zumba-Fitness loppui välillä tilapäisesti varastolta. Olemme nyt saaneet kuitenkin uuden erän Zumbaa ja pyrimme toimittamaan toimittamattomat tilaukset eteenpäin mahdollisimman nopeasti. Sinun pitäisi saada Zumba-Fitness viimeistään viikolla 35."

Perhanan plussalaiset! Ootte tilannu kaikki sumpat! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:(

"Tilauksenne on vastaanotettu. Emme ole kuitenkaan voineet toimittaa sinulle tilaustasi määräajassa, koska valtavan kysynnän vuoksi Zumba-Fitness loppui välillä tilapäisesti varastolta. Olemme nyt saaneet kuitenkin uuden erän Zumbaa ja pyrimme toimittamaan toimittamattomat tilaukset eteenpäin mahdollisimman nopeasti. Sinun pitäisi saada Zumba-Fitness viimeistään viikolla 35."

Perhanan plussalaiset! Ootte tilannu kaikki sumpat! |O
hö, no saat ny kuitenkin ees =)
 
sanna80, onneks tosissaan nyt saat sen =) kärsivällisyys palkitaan, eiks je?
eilen tuli zumbattua oikein kunnolla, ensin 20 minutes expressi ja vielä cardio party, huh huijaa ku hiki lensi ja tuli hyvä olo :D tänään salille ja huomenna taas zumbausta!!!
 
Kyy
Tänään ois taas Zumban vuoro, jos vaan paikat kestää. Minulla meni jotenkin käsi sijoiltaan tuossa hytkyttelyssä viime viikolla, että oon pitäny vähän taukoa. Muutenkin ajattelin, että jos homman vakiinnuttaisi pariin kolmeen kertaan viikossa, kun tulee sitä muutakin liikuntaa harrastettua. Ettei sit kohta mielenkiinto lopahda kun joka päivä pitäisi jotain tehdä.
 
Black Dahlia mulla tais käydä ihan samalla tavalla, tais mennä vasen olkapää jotenki pois sijoiltaan tai lihas revähtää, en tie mutta oli kauheen kipee pari päivää kunnes kävin pilateksessa...
nyt oon vetäny kolme päivää putkeen zumbaa ja salilla oon käyny myös, vatsalihakset
ihan kipeet :D jospa tänään menis lenkille...zumbaiskohan? kauhee into zumbaan,
mut mietin samaa et meneekö sit taas into kun koko ajan vaan zumbailee :whistle:
 
Mies poltti mulle 2 dvdeellistä Zumbaa ja ne odottaa mua kokeilemaan. Luin muutamien viestejä ketjusta. Lähinnä heräs kiinnostusta onko joku huomannut Zumban vaikutusta (muulla kuin hikoilulla) esim senteissä tms? B)
 
jadelles... muutoksen kyllä huomaa, ainakin mä huomasin tänään
kun aikaisemmat lenkkeilyhousut ei tehnytkään enää tiukkaa.. ja mittanauhakin näytti 3cm vähemmän jihaa... en tosin oo täyspainotteisesti joka päivä zumbannut vaan käynyt salilla tai oon ollut lenkillä, välillä pitänyt välipäivää B) tosin parempi kai kun ei mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
voi hitto, pitäisköhän munkin tilata ja liittyy teiän zumba-klubiin :D raskauden jälkeisiä kiloja ois semmoin 10 tiputettavana, ja ylläripylläri kaikki tos vyötäröllä :/
mukaan vain, a tosiaan se on tosi hauskaa! by the way 2kg on lähteny 4pvä......vaikka ei ois kyl tarvetta ees lähteä =) mut no senteiski oli 3cm, ja nyt oon mini :D
 
Mie laitoin zumba:n tilaukseen.. Toivon kahden kk:n harjoittelun avulla näkeväni tuloksia.. Lupaavat kuitenkin sen verran paljon. Toivon myös, että multa löytyy aikaa harjoitella, koska itselläni on taas kerran käsityö-innostus päällä & koko ajan pitäisi olla neulomassa.

Minkälaisia tuloksia teillä on tullut ja missä ajassa? Ja onhan se hyvä hankinta.. Hinta on kuitenkin aika kirpaiseva.. Ja itse tulee käytyä myös ladylinella.. Mutta toivon vatsanseudun kaventuvan nopeammin.. Ku ei salilla tule niin paljoa vatsoja tehtyä.

Miehen & anopin kanssa laitoin kilpailun, että kuka voittaa prosentuaalisesti enemmän lokakuun viimeiseen päivään mennessä, voittaa 600e. Eli jokainen osallistuja maksaa voittajalle 300e. Joten mietin tässä, että olisiko tuosta zumbasta jotain apua voittamiseen?

Lähtöpaino: 67,9 kg
Tavoite 1: 65,0 kg
Tavoite 2: 63 kg
Tavoite 3: 60 kg
Tavoite 4: 58 kg
Tavoite 5: 55 kg.

Missähän ajassa minulla olisi mahdollista pudottaa 12,9 kg? Haaveena olisi jouluun mennessä, mutta tuskinpa vaan..

Unelma olisi painaa 55 kg, koska en muista milloin olen viimeksi ollut noin kevyt. Marraskuussa 2008 syntyi meille kolmas prinsessa, joten raskauskiloja tässä ollaan pudottamassa.. Tai no, olen kevyempi kuin kolmannen raskauden alussa :D. Joten tässä ollaan ihan ylimääräisiä kiloja pudottamassa. Tai ainakin yrittämässä.

Mutta nyt jatkamaan!
 
Noi teidän zumbailut näyttää toimivan. Pyysin juuri miestäni lataamaan Zumban mulle.... Saas nähdä koska sen saan. En tosin tiedä koska ehdin treenata... Esikoinen 2v. mun kanssa kotona ja vauva nyt 6 viikkoa. Ja molemmat nukkuvat eriaikaan päikkärit. Raskauskiloja olis vielä jäljellä 4 kg ja sitten haaveena olisi päästä siitä hieman alaspäin vielä. Eli nyt painoa on 67kg ja tavoitteena olisi 60kg. Tosin noi 4 kg pitäisi lähteä ennen vauvan ristiäisiä, johon on vielä 3 vkoa aikaa (muuten ei mahdu mitkään vaatteet päälle).... Jos vaikka Zumba auttaisi.
 
viime sunnuntaina alotin zumbat+kalorilaskurissa ja tähän mennes lähteny painosta kilo. et ainaki zumba laittanu nesteet liikkeelle. mukavaa touhua ja sopivan haastavia askelkuvioita!
mulla ei vaa meinaa päiväsaikaa oikein onnistua kun tuo pieni ei viel nuku mitää säännöllisiä päikkäreitä... iltasin onnistuu sit paremmin keskittymää =)
 
Itselle tuli eilen zumba-paketti, mutta en päässyt harjoittelee, kun en jaksanut dvd-soittimen johtoa laittaa kiinni.. Sen verran jo väsynyt olin, että olisin halunnut päästä vain kokeilee..

Jospa edes viikonloppuna, kun nyt on kiire viikko.
 
Tänään ensimmäinen zumba takana.. Ja, kun siinä luvataan, että on hauskaa, niin sitä se ainakin on :LOL:

Aluksi tein sen basic:in, mutta en ihan loppuun jaksanut. Meinasi mennä ns. hermot, kun ei pysy yhtään perässä & kun ajatteli, miltä itse näyttää niitä liikkeitä tehdessä. Joten rupesin sitten tekemään 20 minuutin ohjelman, joka meni itseni mielestä hujauksessa ohi. Kyllähän tuossa on opettelemista.

Olen kyllä aerobic:issä & muissa erilaisissa jumpissa käynyt paljonkin, mutta ei tuota rytmitajua taida mulla olla yhtään..

Nyt ainakin yritän kolmesti viikossa tehdä & katsoa tuoko yhtään mitään tuloksia, vai oliko kuitenkin taas minun päähänpistoja eli turhia ostoksia.

--

Miten teillä muilla zumbaajilla on mennyt? Onko tuonut tuloksia? Jos on,niin minkälaisia?

--
 
Mä kokeilin tänään vasta eka kertaa. Mies oli 3 viikkoa saikulla ja makasi sohvalla enkä viittiny alkaa sen nähden ketkuttaa. Nyt oli arkivapaa ja pääsin rauhassa kokeilemaan. En jaksanu edes sitä liikkeiden opettelua loppuun asti. :ashamed: Sehän kesti melkein tunnin ja ehkä 4 liikettä mä istuin sohvalla ja pyörittelin päätäni. Nyt kun tiedän miten pitkään se kestää, niin ehkä ensi kerralla. Pitää varata tunti aikaa ja sillä mä jatkan seuraavankin kerran. Tehokkaalle tuo ainakin tuntuu, on hiki ja oikein tuntee miten veri kiertää lapojen välissä, selässä ja käsivarsissa jotka mulla yleensä jumittuu ja kipuilee.
 
Yötä kaikille! Nyt ollaan taas aloitettu uudestaan zumbailu muuton, opiskelujen alkamisen ja kaiken muun hässäkän jälkeen. Cardio Party tuntui menevän tosi nopeasti. =) Tosin kyllä siinä hikikin tuli... Yritän nyt saada pidettyä sopivan zumba- rytmin / vko yllä, niin tuloksiakin voisi näkyä jonkin ajan kuluttua.
 
Mäkin tilasin ton tänään.... Yhdet farkut ei mahtunut enää jalkaan joten ajattelin et nyt täytyy ryhdistäytyä. Ja kuntokaan ei oo paras mahdollinen.
Nyt kun toi taapero, on liikunta jäänyt vähiin. Kun lapsi oli vauvaikäinen, oli helppo vetästä pitkä lenkki kärryillä. Nyt se ei enää jaksa istua kun puolikkaan siitä, plus tulee kylmä jos pitkään istuu. Ja jos mennään pulkalla, potkukelkalla, menee suurin osa mtkasta kun hän itse lykkää/vettä ja mulle tulee kylmä.

Mies on yrittäjä, joten mihinkään säännölliseen jumppaan mulla ei oo mahkuja mennä. Koirien kanssa voi lenkkeillä, mut nekin temmeltää jo pihalla vapaana sen verran että riittää sillä aikaakun ollaan lapsen kanssa ulkona, ettei lenkkiä välttämättä tarvi. Ja pelkän lenkkeilynkin lisäksi tarvisin vähä tehojumppaa....

Toivottavasti toimii & on hyvä.
 
^
Ei se mahdottomasti tilaa vie. Jotku liikkeet tehdään sivusuuntaan liikkuen, sanotaanko että jos sulla ois tilaa viiden ison haara-askeleen verran liikkua sivuttain niin se riittää. Tai niinko silleen että jos keskellä oot ni mahdut ottamaan kaks leveetä askelta kumpaankin suuntaan. Ja tarvittaessa voi tietenki tehdä suppeamminkin, ei se haittaa, kunhan pysyy liikkeessä :)

Me ollaan syksyllä alotettu porukalla Zumbat, koulun salissa. Kaks kertaa viikossa. Tilasin itelle ne levyt ja porukalla tehdään. Täällä kun ei oo mahdollista "virallisiin" Zumba-tunteihin eikä tulis kotona yksin tehtyä mitään. Ollaan joka kerta vedetty sellasen tunnin tai vähän reilu.

Varsinaisia tuloksia ei ole tullut vielä kun tuli monen viikon tauko zumbailuun.

Eilen tehtiin lämmittelyksi 20min basic, sitte cardio party ja päälle vielä flat abs :D

Nyt odottelen postista niitä lisälevyjä että saadaan vähän vaihtelua, alkaa ne samat jo vähän kyllästyttää.
 

Yhteistyössä