Okey, Let's ZUMBA!!

Loppuviikosta sain oman zumbani, ja äskön kokeilin ekaa kertaa zumbaa... ja oli kyl hikistä hommaa ja kauheen vaikeeta, vaikka basicilla alotin (tosin en jaksanu ihan koko basiccia kokeilla,ku halusin päästä "tositoimiin":p). Kuinka nopeesti teillä muilla on alkanu opit mennä päähän?:D.

 
Kyllä niitä mun mielestä saa tehdä aika monta kertaa että alkaa oppia. Itellä ei oikeen oo noi tanssi/aerobic-kuviot hallussa...

Muistaakseni me mentiin porukalla joku 3-4 kertaa ensin niitä perusaskeleita ja sitte siirryttiin ohjelmiin. Se Cardioparty on alussa tosi hankalan näkönen, mutta nyt kun on zumbattu puolisen vuotta kohta niin sekin menee jo ihan hienosti.

Tilasin ne "uudet" ohjelmat ja täytyy sanoa että oli täysi pettymys! Videot näyttää vanhalta ja halvalta, ei kunnon ohjausta, itse pitää yrittää kytätä että mitä ne oikeen tekee. Se "jännittävä" vatsalihastreenikin on vaan perusvatsalihasliikkeitä ja vähän jalannostoja patjalla... Tosi surkeat verrattuna niihin selvästi uudempiin levyihin.
 
Täält löytyy kans Zumbaan rakastunnu :D
Tänää tein ekaa kertaa sen ihan mis opettaavat niit askelii ja hiki vaa virtas jo siinä vaiks ei miul edes huono kunto oo ;)
Tunnin tein ja sit mies ilkes häiriköidä puhelimella joten huomenna jatkuu.

Meinasin opetella ihan rauhassa ja kunnolla noi askeleet ja muut ja sen jälkee siirtyä niihin vaikeempiin ja menevimpiin.

Tähä mennes riitti tilakiin olohuoneesta...sellasen 3 askelta jokasuuntaan ni ihan kivasti mahtuu tekee.
Pikkujäbä 1,8v tykkäs kattella äipän kohellusta ja siinä sivussa leikki todellanätisti sekä välillä rankensi treeniä haluamalla olla sylissä :LOL:
 
Zumba -ryhmäliikuntatunneilla minua ärsyttäkin se, että liikkeitä ei käydä lainkaan hitaasti läpi, eli ei tarkemmin opetella, vaan laitetaan menemään heti täysillä. Olisi paljon helpompaa, kun ensin opeteltaisiin liikkeet perin pohjin ja vasta sitten vedettäisiin täysillä. :|
 
Oli pakko tänään kokeilla Zumbaa, etsiskelin youtubesta beginners-pätkiä ja joo.... Kyllä tommonen 20min. veivaaminen sai hien pintaan. :D Luulin ettei sais, kaipa on luulot omasta yleiskunnosta menny männikköön! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ikuinen laihduttaja:
Zumba -ryhmäliikuntatunneilla minua ärsyttäkin se, että liikkeitä ei käydä lainkaan hitaasti läpi, eli ei tarkemmin opetella, vaan laitetaan menemään heti täysillä. Olisi paljon helpompaa, kun ensin opeteltaisiin liikkeet perin pohjin ja vasta sitten vedettäisiin täysillä. :|
Meillä käydään aina uudet askeleet läpi ennen kuin ruvetaan menee täysillä. Ja muutenkin niitä tahkotaan aika monet kerrat ennen kuin mennään ihan muistista. kai se sitten vähän ohjaajastakin kiinni.

 
Jos ei löydy sitä luottokorttia ja kun ei ole postiennakko mahdollisuutta näköjään siinä tv mainoksessa niin löysin toisen pakan:
http://kauppa.zumbatunnit.fi/Zumbatuotteet
Tilasin viikonloppuna eilen hain postista. :)
 

Yhteistyössä