Oksennus rv 39 - Mitäs tää nyt sit on ??!?!?

  • Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti
mulla alkoi ma-ti välisenä yönä oksetus ja ripuli. Ke-aamuna sitten sairaalaan, kun synnytys alkoi. Eka luulin, että on joku ruokamyrkytys, mutta taisikin vain enteillä synnytyksen alkamista. Vatsa tyhjenee, ettei p:t sitten tule kätilön päälle. :LOL: Hyvä niin!
 
Nimra
Voi vehnäleipä |O Mä leivoin just nuo mokkapalat ja kieli pitkällä odotin ja odotin.. ja kuuma glögi tulossa niin NYT tuo OkSETUSolo alkoi sit UUDELLEEN :headwall: :headwall: |O
 
Nimra
no siltä on tuntunut jo monta päivää..., mut ei vielä ole alkanut, vaikka selkää ja jalkoja polttaa jo kolmatta iltaa ja välillä mahaa polttaa, harkkasuppareita vaan... |O Massukin oli tänään aamupäivällä hiukan "sekaisin", mut nyt taas ihan ok...
 
kuulostaa kyllä siltä, että ei enää mene kauaa kun tulee lähtö :) ! Olen lukenut muilta palstoilta "mitä ennakko-oireita ennen synnytystä", niin jotkut mainitsi pahoinvoinnin/vatsavaivat.. Tsemppiä kärvistelyyn :D!
 
Nimra! Mä jo tuolla keskenmenon jälkeisissä huutelin, että olet tainnut päästä jo synnyttämään kun sitten näin tämän ketjun. Voi nakki sun oloa! :( Toivotaan nyt, että kyse vain muusta ettei tule tautia. Niin ja että pian sitten tulet kertomaan nyyttiuutisia ;)
 
Nimra
Ei tää olo kyllä muutu miksikään :headwall: :headwall: |O |O Vauvakin jo hiljainen, kun nyt pääsis jo synnyttämään - harkkasuppareita tulee, mut ei oikeestaan kunnollisia.. :kieh:
 

Yhteistyössä